Advantages
Wat zijn we netjes en snel geholpen
Goede service gehad
Vandaag koelkast gekocht en kon dezelfde dag nog bezorgd worden in Ijmuiden
Erg tevreden zijn we
Advantages
Wij zijn verliefd op deze winkel ! begin dit jaar ben ik en me partner langs Sefa meubelen geweest om onze droomhuis waar te maken . Hierbij zijn wij enorm goed geholpen door Fatih. die erg goed en pietje precies is in zijn vak. hij heeft ons echt hierbij uren lang geholpen met een geduld van een engel. We hadden onze woning en we wisten echter niet hoe we zo een groot leeg woning konden vullen / plaatsen met leuke meubelen , banken en bedden. Fatih heeft ons hierbij top adviezen gegeven
Show more
en onze woning mooier gemaakt dan we hadden gedacht. Onze bank , Tafel , barstoelen , carpetten , velours tapijten voor de slaapkamers , PVC op de trap ( door een top legger ) , bed geheel op maat ( dat al binnen 10 dagen geleverd kon worden compleet op maat en kleur ) en prachtige kasten op maat in mijn kamer waar alleen me kleding is voor vrij gehouden.
met een aantal woorden, ze zijn echt toppers en we danken jullie voor jullie inzet , advies , service en klantvriendelijkheid.
ik zal een aantal foto’s toevoegen om een dee van mijn interieur te laten zien. 🤩
Disadvantages
geen
Advantages
Echt hele leuke personeel ik hou er echt van. En het eten daar is echt heel lekker heb er echt van genoten.
Comment
Voor de mensen die houden van Turkse ontbijt dit is echt een aanrader voor jullie
Advantages
Geen
Disadvantages
Na 14 weken, kan ik nog steeds niet zelf de deur openen. Elke maandag avond moet ik de technische dienst bellen om de gymzaal te laten openen!!!
Wat een bagger bedrijf!
Elke week een ticket, geen reactie op mijn mailtjes.
Niets niets niets. 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
Na 23 jaar in dezelfde gymzaal les te geven, krijgt het sportbedrijf het maar niet voor elkaar om de juiste facturen op te maken en de deur van de gymzaal op de eerste dit jaar ook voor een tweede keer niet vrij
Show more
te geven.
Communicatie is slecht en het verloop van personeel hoog, waardoor ik telkens weer opnieuw mijn verhaal moet doen.
Comment
Er wordt compleet niet nagedacht om sporters aan de sport te houden.
Date of services rendered
elke maandag van 19:30 - 21:00
Al meer dan 20jaar klant
Specialist description
sluiter's krijgskunsten
Ik heb in december 2022 een BBB behandeling gehad, ik ben geholpen door een vreindelijk en professioneel personeel.
Vervolg afspraak is dan ook gelijk gemaakt.
Ga zo door dames.
Advantages
Fysio en Ergo zij top! Verplegend personeel leest u hieronder
Disadvantages
Het is een verschrikkelijk oord met walgelijke werknemers. Patiënten met hersenletsel worden uitgescholden, uren lang in hun uitwerpselen gelaten. Vooral het Antilliaans en Surinaamse personeel gaat beschamend te werk. Schoonmakers vallen patiënten aan als hun kamer niet schoon blijft. Dit wordt van mensen met ernstig letsel verwacht blijkbaar. 3 band de 7 dagen in de week wordt eten niet geleverd en kan de patiënt
Show more
zelf hier zorg voor dragen. Rita Ramjit doet alsof er niets aan de hand is en steekt haar hoofd in het zand. Ik plaats hier deze review ter waarschuwing. De pers zal aansluitend op de hoogte gebracht worden. Ga hier nooit naar toe beste mensen!!!!
Comment
Bij melding van misstanden bij Rita Ramjit wordt men genegeerd
Date of services rendered
Augustus 2023
Specialist description
Rita Ramjit
Advantages
Wat een uitgebreid assortiment. Werkelijk voor elke branche hebben ze kleding en pbm's. Ik kwam voor informatie om onze medwerkers in het nieuw te steken maar had wel wat eisen op het gebied van veiligheid en zichtbaarheid. Goed advies gekregen. Vertegenwoordiger is langs geweest bij ons. Bedrijfslogo is ook op de kleding gezet door Vermeer. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en de prijzen.
Disadvantages
Soms is het best druk maar dat is eigenlijk een goed teken.
Comment
Zeer grote
nadica romsom
4 reviews·9 foto's
3 minuten geleden
NIEUW
Onze dochter van 14 jaar moet ze stage lopen van school. Ik als ouder netjes gebeld en gevraagd, antwoord was het..." wij ga z.s.m contact met u opnemen. 3 dagen later nog een keer gebeld en die antwoord was het..."stuur alsjeblieft een email" .
Email gestuurd en terug gekregen met het telefoonnummer dat wij moet bellen.
Meteen gebeld en die mevrouw zeg ze naar mijn dochter "ik versta u niks wat u zegt!"
Oke dus ik als moeder bellen
Show more
nog een keer en de stem van andere kant... "Mevrouw u kan niet altijd staan te bellen in onze bedrijf om te vragen voor u dochter, zij is 14 jaar en zij moet ze zelf bellen en vragen! Jij staan altijd tussen onze gesprek en dat is niet normaal".
Geachte mevrouw van die Convexarchitecten...
IK BEN MOEDER niet die buurvrouw, ik ben verantwoordelijk voor mijn dochter tot ze 18 en tot zij gaat goed zelfstandig staat op zijn voeten!!!! Niet iedereen is het U, en niet iedereen hebt je mening over hoe moet ze hun kinderen opvoeden.
M.v.g
Nadica Romsom
Advantages
Hier koop ik met enige regelmaat het heerlijkste brood van Rotterdam waarvan Vogelfutter mijn favoriet is. Gisteren was mijn brood anders dan anders: plakkerig, het leek niet goed gerezen. Ik ben daarom terug gegaan en heb een nieuw brood gekregen die zoals gewoonlijk weer fantastisch smaakt. Het personeel is altijd heel vriendelijk en bevlogen. Deze winkel met haar producten is een echte aanrader!
Disadvantages
Geen.
Advantages
Vandaag weer bij Amira geweest, zoals gewoonlijk weer zeer tevreden. Amira is een uitstekende , gezellige kapster, heeft altijd een gezellig praatje. Zij is al jaren mijn vaste kapster.
Disadvantages
Website wil soms niet echt meewerken, maar dan bel ik gewoon. No problem
Advantages
Denken met je mee, elke keer weer een frisse hond, bellen tijdig om aan te geven dat mijn hond klaar is, altijd vriendelijk en begripvol
Disadvantages
Soms lijkt het net alsof de vacht van mijn hond de ene keer wat langer is, maar het kan zo zijn dat ik denk dat het langer is dan normaal, heb geen bewijs hierover.
Comment
Over het algemeen zeer positief en eigenlijk niks negatiefs
Ik ben al een keer geweest ook binnen. Een hartelijke ontvangen. Ze doen heel veel voor anderen. Je voel hun Liefde. Ik vergeet nooit deze bezoek. Dank jullie wel.God zegen jullie allemaal
Advantages
Geweldige service! Inzicht in het gehele proces tot en met aankoopafschriften van onderdelen toe! Supersnelle reparatie en service! Enorm aardig personeel. Denken met de klant mee. Eerlijk en zeer betrouwbaar! Indien mogelijk meteen hulp!
Disadvantages
? GEEN!!!!
Comment
Ik hoef nooit meer bij een andere garage. Deze jongens zijn geweldig!!!
Advantages
The food is good and fresh
Disadvantages
Weekend places and tables are mostly reserved
Comment
In general everything is good and prices are reasonable
Advantages
Zeer goede en snelle service. Op maandag gebeld voor afspraak nog dezelfde dag, omdat mijn CV vervangen moest worden. OP Dinsdag geïnstalleerd. Super goed.
Kan Scharff Verwarming zeker aanbevelen.
Advantages
Aardige mensen die het tijdelijk overnamen omdat eigenaar op vakantie was.
Disadvantages
We hebben een kledingkast gekocht van meer dan 300 euro. Zag er op het oog goed uit en op de vraag of de kast nog goed was kregen we een bevestiging. Zelf opgehaald en thuis neergezet. De kast bleek toch iets te klein en we merkte dat van de 3 slotjes er twee kapot waren. Elke keer dat je de deurtjes open doet moet je het sleuteltje met het slotje hiervoor gebruiken dus erg onhandig. Uitgelegd en
Show more
gevraagd of het mogelijk was de kast terug te nemen. We namen het voor lief dat er wat van de prijs af zou gaan. Eigenaar zou er op terugkomen. Na een paar dagen zelf weer gaan vragen en toen was het antwoord; Nee, had je maar beter op moeten letten met kopen. Dus eigenlijk zeggen ze: Wij verkopen voor de gek die het er voor geeft en niet: Wij zorgen voor goede spullen die we zelf al hebben nagekeken, je kunt ons vertrouwen. We mochten wel nieuwe slootjes gaan kopen op hun kosten, maar die zijn er niet zomaar, want hele oude kast en niet goede maat. Erg jammer om op zo'n manier behandeld te worden. We hadden de kast zelf teruggebracht, de helft van het geld geaccepteerd en dan zeker weer een keer daar wat gekocht, maar dat gaan we nu niet meer doen.
Date of services rendered
eind juli 2023
Specialist description
eigenaar van de winkel
Advantages
Prima Service gehad, goede uitleg en super snel geholpen.
Comment
Goed te weten dat dit adres lekker bij mij in de buurt zit en waar ik deze ervaring mee heb. Ben niet zo van de reviews delen...maar eerlijk is eerlijk...deze man heeft mij super geholpen.
Disadvantages
Wat een vreselijk mens is de eigenaar! Ik was niet eens een klant van hem en hij komt naar buiten en spreekt mij op een onbeleefde en aanvallende manier aan
Dit omdat ik in tegenverkeer ging parkeren, wat ik niet bewust heb gedaan en zei tegen mij dat ik zijn auto twee keer had geraakt. Bullshit natuurlijk en ik wilde de beelden zien en opeens wilde hij het niet laten zien. Wat een negatief ontevreden mens bah! En daar moet je een klant van zijn?
Date of services rendered
20-08-2023
Advantages
Moest op zoek naar een nieuwe garage. De vorige was er mee gestopt!
Ja dan gok je en dit was een heel goede gok. De jaarlijkse APK keuring was weer aan de orde. Niet alleen de APK maar ook olie en airco bijgevuld. Volgende week terug komen voor controle van de airco! Zeer vakkundig en plezierig geholpen. Een aanrader.
Advantages
Deskundig advies als het gaat om de keuze van de vloer en hoe je de vloer moet onderhouden. Alles netjes op tijd geleverd en strak gelegd. Al.s we in de winkel komen is het personeel erg vriendelijk
Disadvantages
Wij kunnen geen minpunten ontdekken.
Comment
Alles netjes uitgestald en goed advies welke vloer het beste bij je past.
Advantages
The only advantage was that she could receive me right away even though I hadn't made an appointment
Disadvantages
The place was dirty and smelled.
I had a pedicure and the lady used instruments that had not been cleaned (including a callus razor, fortunately the blade wasn't sharp enough, so she had to replace it), a towel that was not freshly laundered. She used disposable gloves that were drying on the sink that she reused. At one point she caused me pain and instead of apologizing
Show more
, she laughed.
Never experienced anything quite like to hat in my life. Never ever set foot in this place!
Comment
I don't understand how a place like this has a permit to operate. It should be shut!
Date of services rendered
About 2 weeks ago
Specialist description
I think she is the owner. She is a Chinese lady who doesn't speak a word of English
Advantages
Prima dürüm döner, niets op aan te merken. Mijn partner heeft Turkse roots en is niet gauw tevreden, maar ook zij vind het OK.
Disadvantages
Het bankje voor de deur wiebelt.
Advantages
ONPROFESSIONEEL EN ONVRIENDELIJK.
Slechte communicatie: Voor de bevalling reageerden ze al niet op mailtjes.
Toen ik vroeg waar ik een kolf apparaat kon krijgen kreeg ik te horen dat ze me dit niet mochten vertellen.
Tijdens de zorg: ze communiceren niet en elke dag verandert weer over hoeveel uur zorg ik krijg. Ik heb 3 verschillende kraamverzorgsters gehad. Op zich vond ik dat het probleem niet maar er werd slecht over gecommuniceerd of zowel niet over gecommuniceerd. Ze komen
Show more
afspraken niet na en praten slecht achter je rug tegen je verloskundige.
Al bij al, maak je eigen keuze maar ik vind het een heel erg slechte organisatie! En raad het je zeker niet aan! Ik kom hier in ieder geval niet meer terug!
Date of services rendered
3aug tot 8aug
Specialist description
Birthcompany
Disadvantages
Er ligt al 2 weken een pakketje voor mij klaar. Bijna iedere dag langs geweest tijdens openingstijden en nooit zijn ze open. Geen idee hoe te bereiken. Heel vervelend, ik wil niet dat mijn pakketje terug gestuurd word en dat ik mijn geld kwijt ben. Neem niks aan als je nooit open bent ☹️☹️☹️
Date of services rendered
24 juli - 1 augustus niet open tijdens openingstijden
Specialist description
Een grijs rolgordijn?? Hahaha
Advantages
Geen
Disadvantages
Het gehele verkoopproces was een lachertje. Hielden zich op geen enkele manier aan de gemaakte afspraken. Waren vrijwel niet bereikbaar voor vragen. Wij hebben alles zelf moeten regelen en zelf overal achteraan moeten zitten. Een autoverkoper die zich voordoet als makelaar en een knul die net uit de luiers is die de bezichtigingen doet en kijkers totaal verkeerde informatie geeft. Geen fatsoenlijk en tijdige respons op klachten en gingen er zonder enige vorm tegemoetkoming
Show more
met de volledige courtage vandoor. En als kers op de taart is het ***s door hen zo snel mogelijk verwijderd van Funda zodat wij daar onze ervaring niet meer konden delen. Kortom: Eerste klas oplichting!
Date of services rendered
December 2022 tm juni 2023
Specialist description
Van der Wiel makelaardij
Advantages
Geen pluspunten
Disadvantages
1500 eur aan kosten gemaakt. Voor de vakantie airco laten maken, onderweg hield de airco ermee op. 3 dagen in Wenen moeten overnachten om het te laten maken. Van 2 verschillende monteurs en een airco specialist gehoord dat de vervangen onderdelen niet vervangen had moeten worden. Hans durft mij niet eens te woord staan, krijg Netty receptioniste alleen aan de lijn. Krijg alleen te horen dat ze 100% de juiste diagnose hebben gesteld. En op de vraag waarom
Show more
de airco ermee ophield en dat ik nog steeds hetzelfde probleem had, krijg ik geen antwoord. Hierbij nogmaals de oproep aan Hans, het minste wat je kan doen is mij terugbellen en uitleggen waarom je nog denkt dat je de juiste diagnose heb gesteld. Zo ga je niet met klanten om. Specialisme is ver te zoeken. Je vrouw de woord laten doen, los het probleem niet op.
Date of services rendered
28 juni 2023
Specialist description
Hanseigenaar
Advantages
goeie sevenies music, leuk pleintje, vrolijk vriendelijk personeel, erg goed echt Thais eten!
Disadvantages
passerende daklozen, negeer ze!
Comment
voor een vrolijke maaltijd is dit een juiste plaats.
Advantages
Super leuke kleding!
Comment
Ik snap niet waarom er negatieve reviews zijn?? Ik denk jaloezie! Integendeel vind ik de medewerkers, assortiment van kleding, kwaliteit en de service fantastisch! Er is veel keuze, enige winkel in die straat waar je leuke zowel betaalbaar als kwalitatief kleding kan vinden. De verkoopster is een schat van een meid met een vriendelijke lach biedt ze perfecte service aan. Mijn nichten, vriendinnen, buurvrouwen etc. hebben ieder allemaal iets leuks kunnen vinden
Advantages
Agents were on time for the check in , check out procedures.
Disadvantages
At the moment of the check out, they expect that you leave the place professionally clean and ready for the next tenant that will move in. The Riva rental agent at the moment of the check out had estimated 5 hours more of cleaning to have the apartment ready. I had cleaned the apartment but I understood that some hours were still needed to leave the place completely clean. When I got the bill, they ended up charging
Show more
16.5 hours of professional cleaning! 600 euros for a small apartment with 2 bedrooms and one bathroom. This was taken out of my deposit and there was nothing I could do. Riva said it was not their fault but the fault of the cleaning company.
Date of services rendered
Aug 2021, Jul 2023
Specialist description
Riva rental agents
Advantages
Meer dan 20 jaar geleden werd ik al gebracht door mijn oma en opa zij gingen hier als eerst naar toe en ik kom hier nu ook met mijn eigen gezin. Werken aardige chinezen ze verkopen goed goud zelfs van 20 jaar geleden is nog steeds mooi. Werken ook snel Ik kom van ver en reparaties doen ze in 1 dag.
Disadvantages
Auto parkeren in de straat is moeilijk altijd druk ze geven snel boetes daar
Comment
- Ze weten veel
- Surinaams goud
- Snel en kwaliteit
Advantages
Nothing. The company refused to refund 5000 euros of the order I decided to cancel after they failed to install on several deadlines
Disadvantages
Full story:
Best to avoid this company(Kilmatherm BV NL from Rotterdam). I canceled my order with them after paying advance money in June 2022 . I cancelled in Feb 2023 due to the company postponing installation and not being able to deliver anything upon several missed deadlines.
After cancellation, the company refused to refund me.
Show more
Since February I am waiting for a refund. They also started all sorts of intimidation: involved their lawyers to force me into taking delivery, made threats in writing to come to my door. I have also started getting unknown number calls at late or very early hours.
May 2023: company is now playing the customized product card to avoid refunding. They are saying that an off the shelf heat pump and boiler have been customized for my house.
3 months since cancelling my order and my EUR 5000 still with Klimatherm.
July 2023: after paying just 2k back during the last week of June, the company is forcing this to court, just to avoid paying a trivial amount back for a cancelled order.
Edit: it's Sunday evening July 9, 2023 and the owner just messaged me how he plans to drag me to court Just another day in the life of a customer that cancelled an order
Comment
I have had sleepless nights, sought medical support for coping with their pressure. All this because the company, instead of simply refunding me chose to pressure me with lawyers to stay in the deal, threatened to come to my door, ignored their lawyers recommending to refund, ignored the incasso company, ignore the fact that I went to the police for online fraud.
Now they are threatening to sue me because they are losing sales due to my reviews on their google page. All this for a cancelled order they were legally bound to refund, for daring to post my story online.
Date of services rendered
June 2022
Specialist description
Ioannis G, owner of the company. Details about him can be found publicly on their page, on his Linked in and the company register ozon.nl
Advantages
We zijn vanmiddag heel goed geholpen door verkoper Wail .
Hij was heel erg vriendelijk, geduldig en super behulpzaam !
Echt een top service, dank je hiervoor van een zeer tevreden klant .
Advantages
Niks
Disadvantages
Oplichter, geen ervaring met lipo massage, altijd te laat, bellen en appen tijdens masseren, afspraak annuleren door leugens, massage van 45min voor 20min gedaan en soms minder, dus geen aanrader! Ik snap niet hoe deze zak nog open is!
Date of services rendered
June 2023
Specialist description
Lipo massagist heel slecht en onprofessioneel!
Advantages
Niks
Disadvantages
Proberen wurgcontracten aan de man te brengen en komen afspraken niet na
Comment
Blij dat mijn 3 jarig contract afgelopen is. Jammer dat ik nog 2 jaar aan het alarmsysteem vast zit. Nog maar 2 jaar denk ik dan maar. 3 al gehad pffffff. Vandaag rustig willen spreken met vertegenwoordiger die afspraak met mij had over alles wat mis is gegaan vanaf dag 1. Belt hij af.
Date of services rendered
30 juni2023
Specialist description
Telefonisch contact
Advantages
Geen
Disadvantages
Een ster is nog teveel. Laat je schuifpui niet door dit bedrijf repareren! Hun medewerker Robbie is zeer onbetrouwbaar, komt geen enkele belofte of afspraak na, neemt niet op, belt niet terug en komt zonder bericht niet opdagen op afspraken. Hij heeft onze schuifpui vernield in plaats van gerepareerd. Drie maal voor niets op hem zitten wachten. Onbeschofte bejegening en waardeloze communicatie. Op mijn verzoek mijn geld terug te storten, wordt niet gereageerd. Louche
Show more
bedrijf, niet mee in zee gaan!
Date of services rendered
28 februari
Specialist description
Onbetrouwbaar, komt beloftes niet na, komt zonder bericht niet opdagen.
Mijn ervaring met antes charlois lagendijk als familielid van een bewoner is slecht, ik geef het niet eens 1 ster.
[ ] Voorbeeld cliënten worden gedwongen om naar de wak te gaan omdat ze een dagbesteding moeten hebben. Daar moeten ze tegen betaling 1,50 per uur doosje elektra ofzo in elkaar zetten. Het is helemaal niet verplicht daar naar toe te gaan dagbesteding mag ook ontspanning zijn. Blijkbaar heeft parnasia bepaalde plekken waar ze kunnen ontspannen zoals boerhavenstraat.
[ ] Zelf basis
Show more
dingen het aanbieden van structuur is moeilijk voor het personeel .
Blijkbaar hebben ze de kennis niet of krijgen te weinig sturing.
[ ] Clientenbespreking moest ik zelf over zeuren , uiteindelijk gekregen maar ze hebben niet op papier kunnen laten zien ! Wat erg onprofessioneel is.
[ ] Ik merk ook dat ze weinig families daar betrekken ben het leven van hun cliënten. On hun visie pretenderen ze anders.
[ ] Communicatie is ook ver te zoeken of terug koppelingen ik moet zelf bellen om te vragen wie er met mijn broer naar het ziekenhuis gaat. Je moet lang wachten op antwoord via mail.
[ ] Mijn broer woont daar bijna een jaar zelf een belofte van een nieuwe kast is nog steeds niet waar gemaakt.
[ ] Ik krijg daar niet het gevoel dat zij het beste uit proberen te halen voor hun cliënten.
[ ] broer een paar dagen ziek ! Hij geeft aan niet lekker te voelen zwaar hoofd overgeven en niemand denkt eraan om te kijken naar suikerziekte ( vingerprik) ik moet bellen dit aan te geven. Broer word met spoed opgenomen met hele hoge suiker 41 .
[ ] Ik raad mensen af , dit is een slechte lokatie ook qua hygiëne . Ze krijgen haccp binnen om te controleren of het schoon is veel lijkt op een schijn vertoning.
[ ] Ik zelf werk in de zorg en spreek uit ervaring. Er schort daar veel de mentaliteit lijk meer op zakkenvuller dan...
Echt nog steeds de oude delta mentaliteit.
Een verzorginghuis word er structureel op geaudit en moeten ze aan een keurmerk voldoen. Hoe zit dat daar??? Dit is ook ggz!!
Advantages
Hoesje besteld voor s23 ultra via bol.com kreeg een voor s23+ deze geretourneerd. Contact opgenomen met icallshop stuurde ze screenprotector weer contact opgenomen met icallshop.nl via mail ze reageren nergens op.Daar wordt je niet vrolijk van screenprotector ligt nog steeds thuis. Pffffffff
Disadvantages
Ze reageren negens op.
Date of services rendered
30 mei jl. besteld volgende dag in.30 mei geretourneerd.
Specialist description
Icallshop.nl
Doe geen zaken met Marcel…
Ruim van te voren de tuin renovatie ingepland vorig jaar juni 2022. We waren zogenaamd zijn 1e tuin in het nieuwe jaar. De opdracht zou 24mei 2023 uitgevoerd worden, goed contact 3 dagen vrij genomen komt het aan op de dag zelf NIEMAND komt opdagen. Gebeld geappt naar marcel geen reactie… Uiteindelijk reactie dat hij het heel druk had en hij uiteraard ons tegemoet zou komen met de prijs en een nieuwe datum hadden we 1 Juni weer afgesproken. Wat gebeurd er Marcel en
Show more
zijn team komen niet opdagen….. weer een vrije dag verspild… Uiteindelijk kwam de puinwagen het puin ophalen wat er niet was maar natuurlijk.. Die zouden ook niet meer met hem in zee gaan want dit was de zoveelste keer dat hij zijn afspraken niet nakomt. Uiteindelijk iemand anders geregeld op het laatste moment voor de tuin Marcel geen goede zakenman , niet communicatief komt zijn afspraken van ruim een jaar van te voren niet na .. ABSOLUUT GEEN AANRADER!!!!!
Advantages
Heerlijk even bijkomen en genieten in een Prive ruimte. Met een lekker drankje even uit de drukte weg…vakantie is nog nooit zo dichtbij geweest!
Comment
Vriendelijk verwelkomt en rustig uitgelegd hoe het werkt. Kom hier zeker terug !!!
Disadvantages
Heel erg onpersoonlijk en kil.
Je verwacht stilte, mooie opbaring van je hondje, kaarsjes er om heen maar vooral respect.
Dat was ver te zoeken. Personeel zat in kamertje er naast luidruchtig koffie te drinken en te lachen.
Er werd niet even gevraagd hoe het met je gaat en of je misschien ook een bakje koffie wil......
Het as ophalen ging ook kil en onpersoonlijk. Werd in een tasje gegeven met de rekening. Die trouwens ook 3x zo duur was als het crematorium op Zuid.
Weer geen
Show more
vraag hoe het gaat en even een praatje.
Echt spijt van en helaas niet meer over te doen...
Date of services rendered
Lente 2023
Specialist description
Verschillende
Advantages
Waw, leukste kroeg !! DJ is ook goed, mix van Hollands en Engels muziek, barpersoneel chapeau !! Dit hebben we meegemaakt toen Feyenoord de landstitel won !!
Disadvantages
Toilet 1 man en 1 vrouw 😤 niet leuk, lange rijen.
Comment
Dit wordt mijn stam cafe 🤪
Disadvantages
My experience with Maissan Flower is the worst I have ever experienced with a flower shop. The entire experience was fraught with problems.
First problem...
I placed an order for flowers to come in the morning the next day. No flowers came, and I received no communication from them. So I contacted the shop by phone via the number on their website, and was told it isn't their problem, and to call another number (same company, different branch). The lady I eventually spoke to was
Show more
rude and unhelpful. She kept repeating that she 1) is on her own in the shop, 2) has 24 deliveries, and 3) will look at the computer at 6pm if I send an email. I expressed my dissatisfaction with this given that I expected the flowers to be delivered that morning for a special occasion, but she became irate and rude as if it was my fault. She then threatened to hang up which she did after I continued to express my frustration with her service, consideration, and attitude. I tried to call back, but she ignored my calls.
I then called the original number again, and spoke to someone else who promised to handle the matter. I was later called by her colleague Vincent who said that they'd run out of stock due to Mother's Day the day before, but failed to inform me. Because of my complaint, he promised to get some stock, and deliver the flowers later that day.
Second problem...
Some time later, a lady delivered the flowers, but they were nothing like what I ordered. I've attached a photo showing what was delivered, and a picture (from their website) of what I ordered. Judge for yourself! My wife received only 12 flowers, while I ordered a bouquet shown on the website with at least 29 flowers.
Third problem...
What made matters even worse was that the lady tried to engage in a conversation with my wife about the difficulties I had with them, and told her that she spoke to a man, and that "it was not nice". The experience and the surprise element of the flowers were completely ruined due to the negative engagement at the door which my wife had no need to be spoken to about.
After this horrendous experience, my wife and I attended their branch at Franciscus Gasthuis where we spoke to the lady who promised on the phone to handle the matter for me. She informed me that they went to the flower auction and they did not have the red flowers. So, instead of informing me or putting alternative flowers, they just sent a lesser bouquet that was far below the product I ordered. She then started blaming me for their mistakes in front of my wife, and simply told me that there is nothing they can do about it.
As such, I have now made a formal complaint to them, and have also contacted VBW who is the trade association for florists.
Comment
All in all, it was an absolutely appalling and shocking experience, and completely unprofessional. This shop has absolutely no interest in bringing joy to the customers or indeed the recipients of flowers, and fail to communicate, and deliver products that are nothing like what they advertise (or do not inform customers when they are unable to provide the same or equivalent product).
Date of services rendered
15 May 2023
Specialist description
Shop attendants at Bergschenhoek and Franciscus Gasthuis
Advantages
Wat een verademing is dit bedrijf!
Ons dak bleek nog slechter dan verwacht. Assaad heeft het geweldig opgelost. Ondanks dat er allerlei tegenslagen waren zoals het weer en te laat geleverd materiaal werd het dak zeer professioneel en op tijd opgeleverd.
Alleen maar lof! De werkmannen zijn zeer harde werkers en enorm behulpzaam.
Na afloop werd alles keurig opgeruimd achtergelaten.
Al met al …..een aanrader!
Disadvantages
Die zijn er niet.
Advantages
Tijdje geleden een Opel Insignia gekocht. Echt heel blij mee. Super geholpen door vader en zoon. Zoek je auto voor een scherpe prijs? Dan kan ik Klootwijk autos aan iedereen aanbevelen.
Advantages
nothing anymore
Disadvantages
They use an app to remind you for appointments. I got irregular messages that I have an appointment, while I didn't made an appointment. Today I had an appointment at 16:20, which was confirmed by the app. I arrived at 16:26 (yes a bit too late, traffic jams). They told me that I had an appointment at 16:15 and because I was 15 minutes late, they refused to cut my hair. And this, after being a client for 20 years! Their app doesn't work properly and they
Show more
blame me...
Comment
I have been customer for 20 years, but the last year the services are really running down. Last time there was a shabby looking guy drying my hair, without any interest. Rubbed my hair and blew the hairdryer into the air. There was never a question from the staff whether I liked my (new, short) haircut, whether I like the color etc etc. No service. And now they send me away for being 6 minutes late. Done.
Date of services rendered
26 April 2023
Specialist description
Don't know
Advantages
Helaas, verpeste ervaring.
Disadvantages
Waardeloos. Na bestellen diner wordt er na meer dan een half uur gemeld dat twee van de vijf bestelde gerechten niet op voorraad zijn (zaterdagavond!). De gekozen alternatieven zijn ook niet leverbaar. Vertrokken (met korting op de drankrekening, dat dan weer wel).
Comment
Niet doen. Ga elders.
Date of services rendered
22-04-2023
Specialist description
Westerpaviljoen
Advantages
Er is 0,0 aan pluspunten voor Marka Wonen
Disadvantages
Nogmaals, er is niks goeds aan Marka Wonen , behalve voor de eigenaren die geld verdienen met oplichting, beschadigde spullen, kwalitatief 0,0 producten leveren.
Comment
We hebben 3 producten gekocht waarvan alle producten beschadigd zijn. Er is geen geld teruggave mogelijk. Echter geven ze aan om de beschadigde spullen te herstellen. Dus je krijgt dan kapotte producten die ze zogenaamd hersteld hebben. Een nieuw product is voor
Show more
hun hetzelfde als een beschadigd product. Service is 0,0. Aan de telefoon durven ze zelfs te schelden en een grote bek te geven of ze nemen niet eens op of ze drukken je gewoon weg. Wat een KUT bedrijf zeg. En dan ben ik nog vriendelijk. Nooit iets kopen bij Marka wonen. onbeschamende oplichters zijn het bij Marka Wonen.
Date of services rendered
Van december tot heden is het probleem
Specialist description
Verkoper Marka wonen
Advantages
Supersnel geregeld de inbouw van mijn radio tegen een zéér schappelijke prijs!
Disadvantages
Geen minpunten
Comment
Zeer deskundig deze jongens. Voor radio en hifi? Hier naar toe gaan!
Advantages
Geen een
Disadvantages
Heel veel
Comment
Op 25 september 2022 hebben we een keramieken eettafel met stoelen gekocht. De aflever datum werd half januari 2023. Eind januari werden ze nog niet afgeleverd. We hebben zelf gebeld en gevraagd waar onze tafel en de stoelen bleef. Blad en onderstel van tafel was niet op voorraad, dus werd eind februari. We hebben zelf gevraagd of we ondertussen hun showroom model mochten gebruiken. Overlegd, was akkoord, op 10 februari kregen we showroom tafel
Show more
ter leen.
Eind februari werden we gebeld, het blad bleek beschadigd, dus het zou nog langer duren. Op 13 maart werd onze tafel geleverd en showroom tafel meegenomen. We zijn onaangenaam verrast met een kleurverschil in tafelblad. Het schil tussen showroom model en blad wat bij ons is afgeleverd is enorm. Dit gemeld aan het bedrijf en werd gezocht naar een oplossing en uiterlijk zouden we ons geld terugkrijgen. Na 3 weken heel veel bellen en achteraan gaan, blijkt dr van der Wilt niet zijn uitspraak na wil komen. Hij vindt het kleurverschil binnen de marge vallen, wij niet.
Ruilen met show room model wil hij ook niet.
We vallen van de ene verbazing naar de ander.
Wat een waardeloze bedrif!
Date of services rendered
13 maart 2023
Specialist description
eigenaar dhr Van der Wilt
Advantages
Thomas, die probeerde nog enigszins te helpen
Disadvantages
Trouwpak 3 maanden tevoren op maat laten maken bij Suitsupply Rotterdam. 3 weken voor bruiloft pak kwijt!!! Schuld wordt bij iedereen gezocht behalve bij zichzelf. Arrogante manager komt nergens in tegemoet, heeft vooral medelijden met zichzelf omdat hij al zoveel "weg moet geven".
Date of services rendered
25 maart 2023
Specialist description
Manager Suitsupply Rotterdam
top service met super lieve dames voor de beste service en eerlijk advies moeten jullie hier gaan ik heb hele goeie ervaring ermee en natuurlijk mooi resultaat