Advantages
Geen een
Disadvantages
Heel veel
Comment
Op 25 september 2022 hebben we een keramieken eettafel met stoelen gekocht. De aflever datum werd half januari 2023. Eind januari werden ze nog niet afgeleverd. We hebben zelf gebeld en gevraagd waar onze tafel en de stoelen bleef. Blad en onderstel van tafel was niet op voorraad, dus werd eind februari. We hebben zelf gevraagd of we ondertussen hun showroom model mochten gebruiken. Overlegd, was akkoord, op 10 februari kregen we showroom tafel
Show more
ter leen.
Eind februari werden we gebeld, het blad bleek beschadigd, dus het zou nog langer duren. Op 13 maart werd onze tafel geleverd en showroom tafel meegenomen. We zijn onaangenaam verrast met een kleurverschil in tafelblad. Het schil tussen showroom model en blad wat bij ons is afgeleverd is enorm. Dit gemeld aan het bedrijf en werd gezocht naar een oplossing en uiterlijk zouden we ons geld terugkrijgen. Na 3 weken heel veel bellen en achteraan gaan, blijkt dr van der Wilt niet zijn uitspraak na wil komen. Hij vindt het kleurverschil binnen de marge vallen, wij niet.
Ruilen met show room model wil hij ook niet.
We vallen van de ene verbazing naar de ander.
Wat een waardeloze bedrif!
Date of services rendered
13 maart 2023
Specialist description
eigenaar dhr Van der Wilt
Advantages
Thomas, die probeerde nog enigszins te helpen
Disadvantages
Trouwpak 3 maanden tevoren op maat laten maken bij Suitsupply Rotterdam. 3 weken voor bruiloft pak kwijt!!! Schuld wordt bij iedereen gezocht behalve bij zichzelf. Arrogante manager komt nergens in tegemoet, heeft vooral medelijden met zichzelf omdat hij al zoveel "weg moet geven".
Date of services rendered
25 maart 2023
Specialist description
Manager Suitsupply Rotterdam
top service met super lieve dames voor de beste service en eerlijk advies moeten jullie hier gaan ik heb hele goeie ervaring ermee en natuurlijk mooi resultaat
Advantages
Topbedrijf zo fijn en goed geholpen na calamiteit in de woning ,zelfs daarnaa met een niet alledaagse vraag .Goed ,bereikbaar, menselijk v t " niet lullen maar poetsen " dank lieve menselijke mensen vd Texana .
Disadvantages
Geen , jammer dat ze niet hier id buurt zitten ,maar t heeft ook wat T Rotterdamse niets veranderen zo doorgaan toppers
Comment
Zeer dankbaar
Advantages
Goedkoop
Disadvantages
Slechte bewegwijzering, ik reed al bijna weer naar de uitgang. Vervolgend naar mijn bestemming, Karel Doormanstraat. Bordje met Lijnbaan naar beneden en Karel Doormanstraat naar boven. Maar trap afgesloten. Dan met de lift, gewoon niet te vinden. Daarom iemand aangesproken van de parkeergarage, ik moest mee naar boven lopen. Ik had geen zin om de trap op te lopen en daarom raakte meneer geirriteerd en liep gewoon weg. Uiteindelijk geholpen door de beveiliger van
Show more
de AH. Uitrijden: kaartje werd er uitgegooid en belandde op de grond. Dus uitstappen en weer aanbieden. Ik was 5 minuten te laat, 2 euro bij betalen. Dus pasje pakken en betalen. Ondertussen was het druk achter mij, want de mevrouw bij de andere slagboom had problemen en moest achteruit rijden. Ook bij de ingang waren met mensen problemen. Het is dat het 7 (uiteindelijk 5) euro goedkoper is dan bij de andere parkeergarage.
Disadvantages
Erg onvriendelijk, geen interesse bij binnenkomst van klanten
Comment
Gisteren (26/2) speciaal naar de Kaashoeve geweest omdat ik op zoek ben naar specifieke Italiaanse hartige koekjes. Op het moment dat ik binnenstap volledige afwezigheid van de medewerker. Ik moet naar de vrouwelijke medewerker lopen om ook maar een beetje aandacht te krijgen. Vervolgens stel ik de vraag volledig koud en bot. Komt mijn zoontje van 3 jaar uit nieuwsgierigheid tegen de kaas aan. Verder geen schade
Show more
aangericht. De vrouwelijke medewerker schreeuwt kei maar ook keihard tegen mijn zoontje van 3 jaar, 'Ben je nou helemaal gek geworden, je mag de kaas niet aanraken' Dit is mijn tot nu toe nog nooit maar ook nooit overkomen. Mijn zoontje rende verdrietig naar buiten. Ik ben uiteraard uit mijn slof gegaan, want het is haar goed recht niet om klanten op deze manier te behandelen en al helemaal niet een kind van 3. Vervolgens maakt zij de opmerking dat ik mijn kind beter moet opvoeden. Dat is echt belachelijk. Ik vind dat zij het recht niet eens heeft om überhaupt klanten te helpen, want op deze manier ben je alles behalve klantvriendelijk en verdien je het niet om in een zaak te staan. Hoop dat ze hier op gewezen wordt want dit kan echt niet. Nooit meer dus.
Date of services rendered
26 februari rond 15:00 uur
Specialist description
Vrouwelijke oudere dame
Advantages
Ik ben behandelt door Nisa. Wat een leuke meid! Ze is erg professional en slaat geen plekje over. Je voelt je ook op je gemak. Super goed gedaan meid. Hopelijk zie ik je vaker❤️
Advantages
Zowat de enige in deze branch die de prijs gewoon op de site vermeldt.
Afspraken kunnen op zeer korte termijn worden gemaakt, er wordt hard gewerkt om een tijdstip te vinden, en dat kan indien nodig ook 's avonds en op zaterdag.
Duidelijk zeer ervaren en vakkundig.
Comment
En het was ook nog gezellig.
Advantages
De medewerker was zeer vriendelijk en meedenkend. Zeer kundige medewerkers en ook transparant over wat je wel en niet kan verwachten. Een een echte aanrader om als je iets met je Samsung device hebt naar toe te gaan. Wel belangrijk maak een afspraak vooraf.
Advantages
Eigenlijk geen
Disadvantages
Hallo beste toekomstige kopers.
D sense living is totaal niet klantgericht, maar eerder onbeschoft naar mensen toe! Grote mond krijg je terug als je iets normaal vraagt. De banken wat ze verkopen is van slechte kwaliteit uit Azië. Ruud met zijn mooie gladde praatjes, die moet je al helemaal niet geloven. Dat is er echt één waar je voor moet oppassen! Tevens de eigenaar is ook echt een mannetje die denkt dat hij heel de wereld is. Ook hij geeft een grote
Show more
mond als je iets vraagt. Koop hier niet mensen, je krijgt spijt, geloof me.
Graag wil ik ook nog een opmerking plaatsen, wat al eerder is gemeld bij de reviews is dat er veel neppe reviews tussen staan. Zullen vast van familie/vrienden zijn, maar dat geeft geen reëel beeld. Hierbij dus een review die op feiten is gebaseerd en niet op leugens.
echt wat een verschrikkelijke zaak! Hopen dat deze snel opgedoekt worden.
Comment
Slechte service, slechte kwaliteit, onbeschoft, onvriendelijk, brutaal.
Date of services rendered
10 januari 14.00
Specialist description
Ruud heeft issues met zichzelf zeer onderontwikkeld persoon en licht ontvlambaar.
Advantages
My clarinet was hardly used for the 20 years and was a bit pale. When I played it incidentally some airloss was an issue. Ghaeth fixed the airloss by replacing pads where requires, and refreshed the black color - all in just a day or two! The guy is very helpful and friendly.
Disadvantages
I am totally happy.
Advantages
Verder prima school hoor. Het onderwijs is goed en de docenten leggen alles goed uit. Groetjes, anoniempje.
Disadvantages
Saaie school, weinig kleur en activiteiten. Geen bibliotheek in de school, we moeten naar een andere locatie daarvoor. Online e-boeken kunnen maar 3 mensen tegelijk lenen. Schandalig. Echt heel jammer dit. Niet veel opties voor eten. Academieplein wel maar wie wilt er nou elke keer naar een andere locatie voor eten?
Comment
/
Advantages
Makkelijk te bestellen, snel, erg mooi, smaakt goed, precies zoals op het plaatje.
Comment
Ik ben superblij en tevreden met de baby beer smachcake.
Heeft alle verwachtingen overtroffen. Hartelijk dank.
Advantages
Mijn gehele interieur is bij Sefa meubelen gedaan. Ben erg tevreden over de manier van verkoop , tijdens het bestelling, en na het levering. Me spullen zijn door 2 lieve bezorgers netjes bezorgt en geleverd.
Comment
Dit bedrijf is gewoon oplichter.Oppassen met dit bedrijf.Ik zit helaas ook drie jaar vast.Ze maken elke keer prijs verhoging.Wat schande.
Date of services rendered
2021
Specialist description
infopact
Ik zou graag in contact willen komen met Cornettzorg
Aangezien de telefoon nr al heel lang (jaren) buiten bereik is, is t mij tot nu toe niet gelukt om in contact te komen.
Het is erg belangrijk?
Alvast bedankt
Disadvantages
Na retourneren producten, géén geld terug!
15 grote vachten besteld van 110m en 6 van de 15 waren maar 70 cm lang, deze mocht ik retourneren. Een maand na het retourneren krijg ik geen contact meer met de verkoper en heb ik nog steeds het bedrag niet op mijn rekening staan. Daarbij heb ik wel een slechte beoordeling gekregen via marktplaats, het platvorm via waar ik de aankoop heb gedaan.
Comment
Heel jammer deze ervaring. Hopelijk wordt dit alsnog opgelost...
Date of services rendered
24
Show more
december 2022
Specialist description
JP via marktplaats
Klant komt met heel veel gegevens aan en heeft een moeilijke vraag met een eis. Daarnaast ook een belangrijke wens. Dit maakt het onnodig moeilijk Wij geven dat vooraf aan. Toch wil klant dat. Wij stellen een offerte op en nemen wens daarin mee. Klant tekent offerte. Wij geven advies met oplossingen. Wij berekenen de prijs door. De meerkosten rekenen wij niet door. Wij houden ons aan de afspraak. Klant krijgt uitleg en wil wel met ons verder. Klant krijgt factuur en betaalt niet. Wij spreken klant
Show more
aan en geven aan dat bij niet betalen wij naar de rechter moeten wegens contractbreuk. Veel te laat betaalt klant. Direct daarna neemt klant wraak met deze beoordeling. Wij kunnen ons verder niet verweren anders dan dit.
Voor u als lezer. U krijgt altijd een offerte en weet dus altijd waar u aan toe bent. Dit doen wij inmiddels 30 jaar.
Advantages
In eerste instantie prettige benadering van personeel
Disadvantages
Ondanks positieve kritieken van De Buik, heel erg teleurgesteld. We hadden mezzes om te delen. 4 warme gerechtjes waren wel lekker (patat, shoarma, vleesrondjes en falaffel), maar de rijst en de koude mezzes (3 of 4 verschillende smeersels) en de salade waren echt gewoon onsmakelijk!
De kwaliteit-prijsverhouding ook slecht! Voor de mezzes 40 euro voor 2 personen! Toen ik aangaf wat ik er van vond, werd er wel gezegd
Show more
dat het doorgegeven zou worden, maar niemand kwam er op terug, geen troostdrankje, geen excuus, niks! Echt heel erg teleurgesteld!
Comment
Is er een andere eigenaar? Een lange tijd geleden hebben wij gesmuld van de mezzes, daarom kwamen we terug! Maar dat doen we nu zeker niet meer!
Date of services rendered
19 januari rond 14.00u
Specialist description
De bediening was een vrij forse jongeman
Advantages
Snelle levering, je krijgt veel!
Disadvantages
Het eten was koud, zit absoluut geen smaak aan, mijn man zijn eten was een grote hoop bonk waar niks van gegeten kon worden. De kip die bij de gerechten zat was taai, smaakloos en naar ons idee niet vers.
Jammer! Alles weg moeten gooien dag 35 euro zomaar weggegooid. Bara wat absoluut geen bara is en geloof me.. Weet echt wel wat een bara hoort te zijn. Heel jammer… Hadden ons er erg op verheugd helaas ligt alles in de prullenbak en eten
Show more
we maar wat anders.
Comment
Een keer besteld.. Nooit meer!
Date of services rendered
15 Januari 2023
Specialist description
Gelegen aan het strand naast een ijswinkel.
Advantages
Ik heb een speakersetje laten inbouwen en een sleutel waarvan de afstandsbediening het niet meer deed laten maken terwijl ik er op wachtte. Goede en snelle service en vriendelijk personeel. Top!
Heel erg ontevreden! Met name over de communicatie en over de manier waarop er gereageerd wordt als een klant niet tevreden is over de gang van zaken. Er wordt niet meegedacht en geen verantwoordelijkheid genomen om te zoeken naar een acceptabele oplossing.
Onze Iphone 13 pro max had waterschade en er rammelde iets in de telefoon. Telefonisch contact gezocht met de Phone Dokter en afgesproken dat hij voor €69,- een inventarisatie zou doen van wat er mis was en ons dan zou bellen voor een prijsopgave
Show more
. Die €69,- zou dan verrekend worden met de uiteindelijke factuur.
Dezelfde dag is de telefoon langs gebracht en hebben we bij de dame die de telefoon innam herhaald wat de problemen waren en dat we gebeld zouden worden voor een prijsopgave.
Drie dagen later een belletje dat de telefoon klaar was. Er bleek alleen naar de waterschade gekeken te zijn, verder niets. Er volgde een vervelend telefoongesprek waarbij de reparateur aangaf dat hij niet wist dat er nog meer problemen waren (ondanks telefonisch contact voordat de telefoon gebracht werd én de afspraak om te bellen voor een prijsopgave).
Op de vraag waarom hij niet, zoals afgesproken, gebeld had voor een prijsopgave was zijn antwoord dat dat niet nodig was(?!). Ontevreden over de communicatie besloten we de telefoon op te halen en ons verlies te nemen.
Vervolgens bleek eenmaal t***s dat de telefoon het niet meer deed. Uiteraard opnieuw gebeld, en wederom een vervelend telefoongesprek waarbij er werd voorgesteld om dan maar een draadloze oplader te kopen en te proberen of de telefoon daarmee wel zou gaan laden. De reparateur was niet bereid om nogmaals naar de telefoon te kijken en vond dat hij zijn werk goed gedaan had.
Dat wij een werkende telefoon (wel met een aantal problemen uiteraard, maar de telefoon deed het nog wel) bij hem afleveren, €69 betalen voor het oplossen van 1 probleem en vervolgens een niet meer werkende telefoon mee naar ***s krijgen is blijkbaar wat hij verstaat onder goed zijn werk doen. Inmiddels is de telefoon naar een andere reparateur en hebben wij onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld over de gang van zaken bij de Phone Dokter!
Advantages
Denken goed mee met oplossingen. De dakpannen zouden in januari beschikbaar zijn. Op aanraden van Assaad hebben we toen gekozen voor gebruikte dakpannen. Zijn we heel tevreden mee en daardoor konden ze snel beginnen.
Disadvantages
Niet van toepassing.
Comment
Buren spraken me aan dat het hele harde werkers waren. Boterhammen opeten en gelijk weer aan het werk.
Personeel is zeer beleefd.
Advantages
Opgeruimde en overzichtelijk
Disadvantages
Heb vandaag lood koper en messing weg gebracht.lood 29 kilo messing 187 kilo en 120 kilo koper waarop ik tegen de gene zeg toch nog 120 kilo ,waarop de de medewerker zegt ja toch lekker met de koper prijs.stuurt hij me naar de Bali om af te rekenen klopt het gewicht van het lood en messing precies met wat er op de weegschaal staat alleen mis ik bij het kopen opeens 23 kilo wat toch ongeveer 140 euro is .ik zeg er wat van zegt hij er stond zeker
Show more
een container bij waarop ik zeg nee het was los kijkt hij naar de foto en zie ik me spullen inderdaad staan . alleen je ziet niet het gewicht van de weegschaal.nu denk ik dat de bediende te vroeg gedrukt heeft al dan niet perongeluk.hij maar voer bij stuk houden nou ik ga er nooit meer terug naar toe oplichters . voor iedereen die er wel heen gaat neem een foto van het gewicht.
Comment
Ik hoop dat jullie blij zijn met het al dat niet bewust op lichten van klanten.er komt er nu in iedergeval 1 minder
Date of services rendered
6 januari 2023
Specialist description
Naam niet op gelet ik denk dat hij een jaar of 30 was
Advantages
Vis schotel gehaald voor 6 personen.
Het leek wat klein maar we hielden zelfs over.
De kwaliteit was uitstekend.
Disadvantages
Geen
Comment
Prettig personeel.
Disadvantages
Slechte kwaliteit en nemen hier geen verantwoordelijkheid voor. Zeker niet aan te raden.
Date of services rendered
30-12-2022
Specialist description
Winkelmedewerker
Advantages
Vandaag oud jaar een visschotel 87.50
Uitgedroogde mosselen ,garnalen die raar smaakte ,heel veel natte goedkope massa.
Dreef veel vissap op de bodem,zeker niet uitproberen dit een grote vergissing
Hopelijk worden we straks niet ziek.
.
Date of services rendered
31december 2022
Specialist description
Wij wilde graag wat vieren dus een visschotel 87.50
De vis waar we over gesproken was lag er gedeeltelijk op heel veel natte massa.
Je zou het zo bij de lidl kunnen kopen.
Mosselen
Show more
die in gedroogd waren garnalen die raar smaakte.
Producten die afgesproken waren lagen er niet op ,zeker niet voor herhaling vatbaar.
Als ik jullie was zou ik hier nog maar over na denken.
Een gewaarschuwd mens teld voor twee .
Ik hoop niet dat ik van deze vis ziek wordt.
Advantages
Goede prijs
Kwaliteit
Meedenkend
Comment
We zijn erg goed geholpen door Bulent en Burak. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg bedankt voor alles!
Advantages
Euh. Niets. Echt helemaal niets.
Disadvantages
Onbetrouwbare partner voor het versturen. Volgt niet op, komt afspraken en toezeggingen niet na en gooit het uiteindelijk “op de vervoerder”.
Geen antwoorden, slechte communicatie en onprofessioneel.
Date of services rendered
Uiteindelijk geen diensten verleend- want het falen was alom.
Dit hele verhaal is gestart op 1 december (en pakket had geleverd moeten worden op 5 december) - uiteindelijk drie weken later kwam pakket beschadigd
Show more
, zonder labels en invoices op m’n eigen stoep terug. Na talloze telefoontjes, mails etc etc.
Specialist description
Ach, ik begrijp dat het gebruiken van namen binnen dit bedrijf als “inbreuk op privacy” wordt beschouwd. (Al zetten ze wel alles zelf publiek).
Advantages
Geen pluspunten
Disadvantages
Meneer die in de winkel aan het werk was was boos 😤. Ik kwam mijn pakketje ophalen wat geleverd was bij tabaksshop mathenesserplein en meneer zei dat hij geen pakketje had as correspondeert met mijn ***snummer. Mijn zoon was gisteren al geweest en meneer zei hetzelfde. Dit heb ik ook gemeld waarop meneer heel boos werd. Pakketje uiteindelijk gevonden. Ik was op zoek naar de barcode in mijn mail en ik moest van meneer naar hem luisteren en niet ‘in’ mijn
Show more
telefoon zitten want ik luisterde niet naar hem. Hij had een ID nodig wat hij van mij aannam en uiteindelijk neergooide boven op het pakketje. Hier kom ik dus nooooooooit meer…nog nooit zoiets asociaals meegemaakt.
Date of services rendered
22 december 2022 om 16:30
Specialist description
Ongeveer 1,80
Slank postuur
Zwart/grijs haar
In februari 2022 hebben wij een overeenkomst gesloten met dit bedrijf om de buitenkant van ons ***s te laten schilderen. Zo dom geweest om toen €425 aan te betalen. Oorspronkelijke planning was “voor de zomer”. Ondanks herhaalde toezeggingen was in september nog steeds geen planning afgegeven. De communicatie hierover verliep bijzonder stroef (nauwelijks terug gebeld worden, geen reactie op mail, geen update over verwachte planning)
Daarom besloten om de overeenkomst te ontbinden. De aanbetaling
Terugkerende klant. Rechts is hoe de kwaliteit van het haar voorheen was en links is wat ze 16 december 2022 heeft geplaatst. Eigenaresse beweert dat dit hetzelfde haar is. Het haar is veel dunner en van zeer slechte kwaliteit. Al met al was dit een dure grap à €567,50. Ze beweert dat je met een crèmespoeling en maskertje geholpen bent. Vervolgens houdt ze vol dat ze altijd hetzelfde haar gebruikt. Kortom, je wordt voor de gek gehouden. Massa is kassa.
Advantages
***selijke gezelligheid, heerlijk eten
Disadvantages
Zijn er niet
Comment
Gisteravond een feestje gegeven voor ons 50-jarig huwelijk met 45 man. Het was een onvergetelijke avond. Het eten was heerlijk en de bediening was top. Een aanrader👌👌
Advantages
Goede barbiers, aandacht voor de klant, goede prijs, mooi interieur, heerlijke koffie. Kortom een absolute aanrader wanneer je er als man top uit wil zien.
Disadvantages
Tja......... Wat mij betreft geen
Advantages
Alles is te vinden net als alle andere sigarenboer zoveel verschillen ze niet
Disadvantages
Erg onvriendelijk personeel, er lopen muizen in de winkel en het is erg slecht geregeld kwa verkopen van sigaretten. Als je hier je postNL paketje laat bezorgen raken ze die kwijt op een hele mysterieuze wijze. Ook gaan ze eerder dicht dan aangegeven staat waar je voor een dichte deur staat
Ook is er al in 3 pakketjes geknaagd en dat zal dan wel van de muizen gekomen zijn…erg jammer dit
Kort
Show more
gezegd: De slechte sigarenboer die ik ooit heb gezien
Comment
Ik waarschuw u kom geen geld uitgeven bij hun, of je pakketjes laten bezorgen.
Date of services rendered
10/12
Specialist description
Shrek
Advantages
Lieve behulpzame dame aan de telefoon gehad
Comment
De Bloementuin heeft ons een prachtige bos bloemen gestuurd, en daarmee goed gemaakt wat een conculega nagelaten heeft,onze hartelijke dank daarvoor!
Advantages
Wij waren oprecht blij met de bloemen, totdat we ze uitpakte.
Disadvantages
Wat een mooi afscheidsgeschenk van de Gemeente Rotterdam was met een grote bos bloemen, was er al snel het gevoel van er klopt iets niet met deze bos, paar verlepte bloemen er al in, dat kan dat er iets tussendoor is geglipt , dus contact met de eigenaresse opgenomen, na heel veel Messenger verkeer kon ik 2 bloemen nagestuurd krijgen, daar was ik het niet mee eens want inmiddels lag de rest vd bos ook al op de
Show more
grond, toen een klein boeketje, maar ik wilde gewoon hebben waar voor betaald was, nou ik kwam van een koude kermis thuis, eind van het liedje was dat ze mij de schuld wilde geven van de slechte behandeling van de bloemen, diverse foto’s opgestuurd naar haar, maar ze ging er niet op in, laatste heeft ze totaal niet meer op gereageerd, dus voor klantvriendelijkheid mag ze nog wel eens op een cursus gaan.
Comment
Wat een onsympathieke eigenaresse , ik wil nooit iemand een lage beoordeling geven, maar deze dame laat mij geen keus, mensen koop niet je bloemen hier, die van de Albert Hein staan minstens 1 week bij mij, deze grote dure bos,lag na 3 dagen al in de kliko
Date of services rendered
2 November 2022
Specialist description
Eigenaresse van De Molen
Disadvantages
Belt aan maar wacht niet, rijdt weg met mobieltje in hand en neemt bochten zonder om zich heen te kijken
Comment
Chauffeur belt aan, ik doe voor hem open, hij belt nog een keer aan en rijdt vervolgens gewoon weg? Ik woon in een appartement waar de brievenbussen op de verdieping zijn, en dus de bezorging ook. Zelfs als ik naar beneden zou zijn gegaan, zou hij al weggeweest zijn. Vaag bedrijf. Deze chauffeur zal best wel kwaliteiten hebben, maar geduld is daar geen onderdeel van.
Date
Show more
of services rendered
2022-11-25 tijd 12:19
Specialist description
Man, kort, blond/grijs haar, hij reed met zijn mobiel in zijn rechterhand, verder moeilijk te zien.
Advantages
Niks
Disadvantages
Echt een waardeloos bedrijf. Het zijn gewoon oplichters. Komen afspraken niet na en als je contact opneemt dan liegen ze alles bij elkaar.
Date of services rendered
14-11-2022
Specialist description
Eigenaar
Advantages
De eigenaar was gastvrij en respectvol jammer dat hij naar ***s moest gaan. Personeel was een nachtmerrie zo onbeschoft niet normaal.
Disadvantages
Personeel was onbeschoft brutaal eentje haalde echt de bloed onder mijn nagels vandaan. We zaten te wachten op hoofdgerecht die we nooit kregen.
Comment
Nooit meer voor me. Ik had 2 vrienden uitgenodigd voor een etentje. Voorgerecht was lekker alleen jammer we zaten buiten in de kou te wachten op een hoofdgerecht die we nooit kregen.
Date
Show more
of services rendered
Was op zaterdag 8 oktober 2022
Specialist description
Werknemer was jong en brutaal
Advantages
Zoektocht naar een horlogebandje voor een prijzig horloge …..zij hadden de perfecte oplossing.
Voor een schappelijke prijs , vakbekwame montage …zeer geslaagd …en gratis !
Top.
Disadvantages
Geen min punten
Comment
Kwam vlak voor sluitingstijd…namen toch ruim de tijd voor mij .
Geweldig.
Disadvantages
Vandaag kwie kwie gehaald en klaar gemaakt van het merk Bonesca. Tijdens het eten bleek dat de kwie kwie bedorven was. Ik had niet naar de datum gekeken Toen ik later keek stond er het volgende vangstdatum 25-03-2021 datum van invriezing 25-03-2021 houdbaarheidsdatum 25-03-2023. Ik heb de vis gekocht op 22-10-2022. Vis is dus ruim 17 maanden oud. Ze gaven aan al eerder klachten gehad te hebben over de kwie kwie. Toch raar dat ze de vis dan blijven verkopen. Hun reactie was ja we kijken
Show more
door de verpakking of het nog goed is. Ik gaf aan dat vis maar maximaal 6 maanden in de vriezer mag zitten. Hun reactie was dat ze dat niet wisten. Mensen ik raadt jullie aan daar nooit vis of dergelijk uit de vriezer bij hun te kopen. Als vergoeding kreeg ik het geld terug van de kwie kwie. Alle ingrediënten, tijd, stroom, gas, benzine, parkeergeld niet eens gecompenseerd met een blikje drinken. Die zien mij dus nooit meer terug. Nogmaals mensen let op de datum als je daar iets koopt.
Comment
Vandaag kwie kwie gehaald en klaar gemaakt van het merk Bonesca. Tijdens het eten bleek dat de kwie kwie bedorven was. Ik had niet naar de datum gekeken Toen ik later keek stond er het volgende vangstdatum 25-03-2021 datum van invriezing 25-03-2021 houdbaarheidsdatum 25-03-2023. Ik heb de vis gekocht op 22-10-2022. Vis is dus ruim 17 maanden oud. Ze gaven aan al eerder klachten gehad te hebben over de kwie kwie. Toch raar dat ze de vis dan blijven verkopen. Hun reactie was ja we kijken door de verpakking of het nog goed is. Ik gaf aan dat vis maar maximaal 6 maanden in de vriezer mag zitten. Hun reactie was dat ze dat niet wisten. Mensen ik raadt jullie aan daar nooit vis of dergelijk uit de vriezer bij hun te kopen. Als vergoeding kreeg ik het geld terug van de kwie kwie. Alle ingrediënten, tijd, stroom, gas, benzine, parkeergeld niet eens gecompenseerd met een blikje drinken. Die zien mij dus nooit meer terug. Nogmaals mensen let op de datum als je daar iets koopt.
Date of services rendered
22-10-2022
Specialist description
nvt
Advantages
echt een aanrader! de vloeren zijn van uitstekende kwaliteit en de parketleggers zijn echte vakmensen. Alles is super netjes verlopen. Veel aandacht voor detail. Nog nooit zulke mooie vloeren gehad! Zeer aantrekkelijke prijzen en hoge kwaliteit. Het volgende project is alleen met Balkan Wood! heel erg bedankt!
Advantages
Ik vond het leuk dat als ze je geld vragen, ze je niet eens in het gezicht kijken.
Disadvantages
Ik begrijp dat tegenwoordig alles duur is geworden, maar 35 euro voor 10 minuten werk voor alleen een wissel van 2 banden lijkt mij teveel.Ik heb niets gekocht, ik had de nieuwe banden bij me
Comment
Ik ben ongeveer 5 jaar klant geweest, maar vanaf nu niet meer.
Date of services rendered
21-10-2022
Specialist description
denk de eigenaar
Advantages
Vandaag weer langs geweest.
Super mooi gedaan weer.
Ik kom iedere 3 weken vanuit Prinsenbeek naar Rotterdam.
Voor mij de enige plek waar ze mijn nagels naar mijn zin doen, dus dat heb ik er graag voor over.
Disadvantages
Al jaren klant bij belcentrale dat is overgegaan naar Digihero. Nu stopt helaas mijn bedrijf en wil ik dit abbo opzeggen dat zou maandelijks kunnen hebben ze destijds aangeven . Nu moet ik een afkoopsom betalen van 2.000€
Schandalig dit is echt niet conform wat wettelijk is toegestaan. En hoe kan er dan gezegd zijn maandelijks opzegbaar!!! Andere optie is doorlaten lopen. Hoezo dat als het bedrijf stopt ?!? SCHANDALIGE PRAKTIJKEN
Comment
Al jaren klant bij belcentrale dat is overgegaan
Show more
naar Digihero. Nu stopt helaas mijn bedrijf en wil ik dit abbo opzeggen dat zou maandelijks kunnen hebben ze destijds aangeven . Nu moet ik een afkoopsom betalen van 2.000€
Schandalig dit is echt niet conform wat wettelijk is toegestaan. En hoe kan er dan gezegd zijn maandelijks opzegbaar!!! Andere optie is doorlaten lopen. Hoezo dat als het bedrijf stopt ?!? SCHANDALIGE PRAKTIJKEN
Date of services rendered
Jaren klant
Specialist description
Naam specialist van jaren terug bij de belcentrale
Ücretini ödememe rağmen boşanma mahkemesi sirasinda , 6 ay önce söylediğim taleplerim hakkinda hiç bir şey söylemedi,Mahkemeden sonra kendisini aradığımda benim kendisine hiç bir şey söylemediğini idda etti.Bu kişi yüzünden Hollanda'daki avukatlarınu yeminini sorgulamaya başladım.Advoocaat klacht prosedürü gereği Roterdam Advoocat odasına şikayetimi yazdim.
1000% een aanrader, had dit al veel eerder moeten doen! Zo fijn hoe alles zo normaal wordt uitgelegd! Heb onwijs veel stappen kunnen maken in mijn gehele leefstijl, eerst goed gaan kijken samen naar mijn voeding, waar kan ik makkelijk en blijvend verandering toepassen en dan daarna kijken naar waar ik ook mentaal stappen kan maken, Tessey legt alles super goed en je voelt dat ze dit echt vanuit liefde en passie doet. Lessen voor het leven! Moeite waard dus!
Advantages
Klantvriendelijk, warm ontvangst door dhr Aloys. Zeer duidelijk uitleg/offerte en goede communicatie. Schappelijke prijs. Uitermate tevreden, vakmanschap van de bovenste plank. Mijn auto ziet eruit om door een ringetje te halen. Extra service....zowel van binnen als van buiten grondig schoongemaakt.
Een absolute aanrader!
Alsnog, heel hartelijk dank meneer Aloys dat ik fijn geholpen werd
Disadvantages
Geen!
Comment
Mooi bedrijf
Advantages
Goed advies in de winkel. Uitstekende service en super deskundig en vriendelijk personeel. De gekochte stoelen zijn van goede kwaliteit en de bezorging verliep probleemloos, snel en de stoelen zijn nog eens netjes in elkaar gezet.
Disadvantages
N.v.t.
Dit bedrijf schurkt tegen oplichting aan. Middels deze review wil ik iedereen die overweegt bij Afium tegels te kopen, sterk aanraden dit NIET te doen!
Een aantal maanden geleden hebben wij tegels gekocht. Deze zouden thuis kosteloos afgeleverd worden. Dit was zowel mondeling als op mail bevestigd. Toen de tegels echter beschikbaar waren, zouden deze niet thuis bezorgd worden. Waarom? De bestelwaarde was €10,- onder de minimale bestelwaarde, waar Afium voor thuisleverd. Terwijl thuisbezorging
Show more
al meerdere malen beloofd was.
Na veel gesteggel hebben ze het alsnog thuis afgeleverd. Helaas met een kwart van de tegels kapot tot gevolg.
Wij hebben dezelfde dag een mail gestuurd met foto's en gevraagd om resitutie.
Reactie 1: (na 3 weken) "Wij hebben geen foto's ontvangen van de schade, dus kunnen wij u niet helpen."
Reactie 2: (2 weken later) "Uw tegels zijn in productie en staan binnenkort voor u klaar!" DIT WILLEN WIJ NIET! wij vroegen specifiek om geld terug! Nu nogmaals gedaan.
Reactie 3:( 1 week later): "Uw tegels liggen klaar. U kunt geen restitutie ontvangen."
Belachelijke service! Wij wachten nog steeds op ons geld, want na 6 weken wachten zijn de tegels niet meer nodig.
Deze review wordt pas verwijderd, zodra wij ons geld gerestitueerd krijgen voor tegels die wij nooit hebben ontvangen.
Advantages
Geen
Disadvantages
Een enkele ster is deze aannemer niet eens waard. In februari 2021 hebben wij onze badkamer laten renoveren door Projectbouw 010. Er is gekozen voor beton ciré in de gehele badkamer. Dit was geen probleem, volgens Mike.
Na de eerste keer douchen trokken de vlekken al in de vloer. Dit is tot 2 keer toe hersteld.
In juli 2021 begonnen de eerste scheuren zich te vertonen. Zowel in de vloer als in de wanden. Om een heel langs verhaal kort te houden;
Wij zijn tot
Show more
op heden nog steeds bezig met het verhalen van de schade. Er is nu zelfs een juridisch conflict ontstaan omdat dit bedrijf zijn verantwoordelijkheid niet nakomt en de vele beloftes tot reparatie tot op heden ook nog steeds niet is nagekomen. Dit is dus bijna anderhalf jaar na melding van de schade. Zelf na een officiële ingebrekestelling wil dit bedrijf niets voor ons doen.
Wij hebben onlangs zelfs noodreparaties hebben moeten laten uitvoeren door een andere aannemer vanwege lekkage gevaar.
Ook heeft een andere aannemer geconstateerd dat de badkamer niet eens meer te repareren is, en alles moet eruit gesloopt moet worden om de badkamer naar behoren te kunnen repareren.
Om deze reden zijn wij momenteel bezig met het laten plaatsvinden van een deskundigen onderzoek. Ook hierin wil Projectbouw 010 totaal niet meewerken.
Voordat Projectbouw010 hierop reageert met de opmerking 'deze klus is niet door ons uitgevoerd', zoals bij veel andere negatieve recensies wordt gedaan, heb ik de factuur bijgevoegd.
Het schandalig hoe dit bedrijf met klanten omgaat die ruim
€ 9000,- hebben betaald voor een badkamer.
Lees je dus goed in voordat je in zee gaat met deze aannemer. De vele andere slechte recensies zeggen helaas al genoeg!!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2...
Date of services rendered
Febuari 2021
Specialist description
Mike Gouri
Are you a business owner?
Update your business details including hours, payment options and more