Disadvantages
Buitenbart NIET aan te raden. Super slechte service! Nazorg kennen ze niet. Gekocht = vergeten voor Buitenbart. Hele andere kleur dan waar je voor hebt betaald? Jammer dan volgens Buitenbart! ‘Het is en blijft een natuurproduct, dus dit is voor jullie eigen rekening. Schaakbord, zoals wij ‘m noemen, is volgens Buitenbart niet het geval, zo’n groot kleurverschil is puur kalk. Hoort er eenmaal bij en niet ons probleem meer’. Dit een goede service noemen en tot 2 keer toe ophangen tijdens
Show more
het praten, omdat ze ons niet meer willen helpen. Klasse jongens! Het lieve masker aan de voorkant om lekker te kunnen verkopen, gaat al snel af. Ook even ter volledigheid de foto toegevoegd zoals de heren specifiek deze tegels tentoonstellen. Zoek de verschillen ;)!
Date of services rendered
10 februari 2023
Specialist description
Buitenbart IJsselmuiden
Advantages
In eerste instantie lijkt VBOutlet een mooie en betrouwbare winkel. Ik heb 4 stoelen gekocht en direct betaald. Levertijd zou ongeveer een maand zijn. Gelukkig wel 2 gebruikte stoelen gratis gekregen. Dit was het meeste wat zij konden bieden.
Disadvantages
VBOutlet komt haar afspraken niet na en ik moest zelf bellen naar vboutlet waar mijn stoelen bleven. Ik heb in mei de stoelen betaald en ze zouden 9 juni geleverd worden. Vervolgens op 9 juni gebeld en bleek dat er maar 2 stoelen voor
Show more
mijn order geleverd waren. Bij levering blijkt ook nog dat één ‘nieuwe’ stoel flink beschadigd is en dit houdt in dat ik dus maar één goeie stoel heb mogen ontvangen. Bezorger (jongen die ook de insta filmpjes maakt) geeft aan dat hij direct 3 nieuwe besteld voor mij. Hier gaan 5 weken overheen waarna ik maar weer eens informeer of mn stoelen al binnen zijn. Er wordt bij vb aangegeven dat er weer een ‘fout’ in levering is geweest. Dit houdt in dat ik wederom in de wachtkamer geplaatst wordt. Uiteindelijk na alle toneelstukjes vanuit vb eind oktober mijn totaal aantal van 4 stoelen eindelijk in de woning staan. Het zijn goeie stoelen, maar de service die wordt geboden (lees: niet geboden) is onacceptabel. Als ‘pleister op de wonden’ krijg ik een sproeiertje met ***skamergeur mee die ze gratis ontvangen van de groothandel bij afname van meubelen.
Comment
- Personeel dat mooi kan praten, maar weinig nakomt
- Veelal dezelfde excuses die totaal niet serieus te nemen zijn. Geven alles af op de leverancier / groothandel in Emmen waar ze mee samenwerken.
- Medewerker geeft aan stoelen in de doos te hebben gecontroleerd. Wanneer ik deze nakijk blijken er gaten in de stoelen te zitten….
Date of services rendered
01-05-2023 — 30-10-2023
Specialist description
De wat oudere, kleine eigenaar, jonge vent die de insta filmpjes maakt en Mehmet.
Advantages
NOTHING, the experience was a nightmare!
Disadvantages
We contacted Reno Totaalbouw for urgent window replacement and a balcony door installation before our baby's birth in early July. Unfortunately, the experience turned into a nightmare. The living room window installation resulted in damages to the wood frame around, and the shelf(vensterbank) work was poorly done. The cutting were done very quickly and they just filled with a lot of silicon kit. The result is very ugly.
The balcony
Show more
door had incorrect dimensions, and despite requesting a full replacement, Reno Totaalbouw ordered parts and cut into the existing frame (which was originally delivered in a one piece), causing further inconveniences. More appointments were needed to fix damages and errors, including wind infiltration due to gaps within the PVC frame. So far, Reno Totaalbouw's response was that they will send someone to apply joint/kit. Such an unprofessional way of fixing it considering this balcony door is costing about 6000 euros.
Currently, after 4 appointments to fix the balcony door, we are awaiting a solution, we regret choosing them because they were the only company that could deliver before the arrival of our baby, and especially considering they were more expensive than competitors we received quotes from.
Over four months later, promised windows are still pending. We had to involve VKG Keurmerk as Reno Totaalbouw failed to uphold expected standards and provide an adequate solutions.
In conclusion, we strongly discourage choosing Reno Totaalbouw for any projects. Their lack of professionalism and numerous mistakes make them an unreliable and unprofessional company to deal with.
Comment
Very unprofessional, only cares about money, and not provide solutions after they made countless mistakes.
Date of services rendered
July 2023
Specialist description
Bennie Weijel
Advantages
0.0 totaal niet mee denkent zoals ze zeggen
Mooie verkoop praatjes maar verkopen alleen maar rommel / slopertjes
6 maand geleden auto gekocht maar kan hem nu naar de sloop brengen
Nemen de auto niet terug dus binnen 6 maand €2250 weggegooid
Kansloos folk
Disadvantages
Alles
Date of services rendered
14 november 2023
Specialist description
Garage geweest electrice storing kosten €1400
Advantages
Een gezellig ontvangst door Mert met een lekkere kop koffie.
Daarna de Ford Puma bekeken en een testrit gemaakt.
Hele mooie en fijne Puma.
Een goede inruil prijs gekregen voor onze auto.
We zijn heel blij met de Puma en bedanken Mert voor zijn gastvrijheid en fijne communicatie.
Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.
Disadvantages
Geen opmerkingen.
Comment
Nette moderne uitstraling met een gezellige zit gedeelte.
Advantages
Vrijdag middag +/_ 15:00 laptop besteld, maar bezorg vinkje vergeten, even gebeld en een zeer vriendelijk geholpen, er werd gekeken of er iets mogelijk was, omdat de bezorgdienst al was geweest. Uurtje later door Raymond gemaild dat het via een andere bezorgdienst is verstuurd.
Zaterdagmorgen 11:00 laptop bezorgd.
Super service en heel erg bedankt
Disadvantages
Geen
Comment
Prijs kwaliteit uitstekend
Service 10+
vriendelijke mensen
Staat in mijn favorieten, van af nu, voor
Advantages
Breed assortiment
Disadvantages
Onbeschoft personeel, intmiderend na kritiek. De fiets was binnen een week op een aantal fronten kapot. Pas na een maand zou de fiets weer heel zijn en vielen opnieuw de spaken er uit en de vooras onder de fiets vandaan. Ze gaven niet thuis en uiteindelijk na een hoop strijd heb ik de fiets laten maken bij een fietsenzaak in de buurt.
Date of services rendered
Augustus 2023
Specialist description
Fietsoptimaal
Helaas moesten we onze men vakantie vervroegd stoppen. De eerste dag was het paard zeer rustig en hadden wij de veronderstelling dat we een brave rustige paard hadden meegekregen. Eigenaren wouden zich direct al indekken dat een slechte review over het fyordenpaard Odessa onterecht zou zijn, maar wij waren er al snel achter gekomen dat er toch meer waarheid zit in de “negatieve” review. De tweede dag was ze erg onrustig en ongeduldig met het voor de kar spannen en zo ging het elke volgende dag.
Show more
Odessa was wel erg braaf langs het verkeer, daar was niets op aan te merken. Op het tweede dag kregen we echter bijna een ongeluk wat deels onze fout was. Het broek zat niet goed waardoor de kar tegen haar kont was aangekomen, hierdoor raakte ze in paniek en waren we bijna tegen een boom aangebotst. Het stuur(boom) onder het lamoen bleek sterk verouderd en verroest te zijn waardoor deze compleet was losgeknapt. deze kwam tijdens haar paniek moment steeds tegen haar been aan waardoor ze lichtelijk gewond was geraakt. Gelukkig niets geblesseerd of gebroken. Eigenaresse kwam snel op locatie en had de boom/stuur meegenomen naar een smid om het te laten herstellen. Daarna konden we weer verder rijden.
Op alle dagen was Odessa heel ongeduldig en was het lastig om haar voor de kar te spannen, zelfs toen we werden meegeholpen door een oudere ***e al jaren lang ervaring heeft met paarden en mennen ging het lastig. Vandaag(dag 5) waren we nog maar net 5 minuten op pad maar zag Odessa in de verte een paar varkens lopen waardoor ze erg paniekerig werd. Je kon er niet op reageren of ze trok zichzelf naar links van de wagen. Vlak daarna knapte de riem van het broek waardoor Odessa op de kont was gevallen. Haar gelijk gerust gesteld en haar omhoog geholpen. Eigenaar vertelde ons dat we gewoon verder konden gaan door een stuk touw aan het broek te spannen maar wij vonden het op deze manier niet langer verantwoord om verder te gaan. We waren er al bang voor dat er zoiets zou gebeuren gezien het tuig erg versleten was. Toen besloten om niet langer verder te gaan. Als dit namelijk bij een gevaarlijke kruising was gebeurd was de ramp niet te overzien.
Eigenaar kwam het paard met zijn drieën ophalen waarbij er 2 man nodig waren om het paard in bedwang te houden bij het optuigen en voor de kar te spannen. Daarmee konden we bevestigen dat het moeizaam optuigen en voor de kar spannen niet aan ons lag. We vinden het jammer dat het zo gelopen is. De volgende keer kijken we toch maar ergens anders en zullen we eerst goed kijken of het tuig en wagen in goeie conditie is.
Advantages
Vriendelijk professioneel bedrijf, verhuurder was erg vriendelijk. deniz hielp me ook erg goed. zeker een aanrader. verder is het pand ook goed te vinden
Ik vind het een fijne gezellige salon je word goed behandeld en de producten zijn ook heel fijn ik had medik 8 dag creme c tetra en dag creme 2 physical sunscreen is heerlijke zacht en goed voor de ***d je merkt echt het verschil en de nacht creme van medik 8 advanced night resore is zo fijn voor de ***d echt een aanrader
En je word er zo goed behandeld ik heb de wenkbrauwen laten doen en verven ben zo tevreden grijgt zo goede complimenten
Advantages
Geweldig dat er een haal en breng service is.
Van te voren prijsafspraak gemaakt zodat je weet waar je aan toe bent
vlotte service Correct en netjes behandeld
Aanrader
Advantages
Rene is een vriendelijke verkoper. Ook eerlijk. Ik had de auto enkel op foto gezien. Heeft extra nog filmpje doorgestuurd. Is best snel bereikbaar. Ook bij navraag rond onderhoudsboekje stuurde hij meteen foto´s door. Top René! Toen ik terug in België was bleek de voorruit 3 sterretjes te hebben waarvan ik niks wist. Kostte me 110€. Die heeft hij me wel meteen terugbetaald. Correct dus. Er waren nog enkele kleine dingen die ik nadien pas opmerkte maar soit, daar kan ik nog mee leven.
Disadvantages
Eerlijke
Show more
verkoper maar neemt te veel hooi op zijn vork waardoor hij dingen over het hoofd ziet en ik dus niet wist dat bv. Voorruit wel 3(!) Sterretjes had. Het moet allemaal wat té snel gaan. Aan potentiële kopers wil ik gewoon de raad geven van het voertuig zelf ZEER grondig te inspecteren alvorens tot koop over te gaan. Nog beter zou zijn indien hij iemand extra in dienst nam zodat alles wat grondiger (en rustiger) kan afgehandeld worden denk ik.
Advantages
Vrijdag een Beko wasmachine gekocht . Goed advies gekregen . Wat een grote zaak zit er in Kampen .
Vandaag dinsdag is deze al bezorgd door Luuk .
Van te voren een belletje met de een tijdsbestek van 2 uur . Dat is prettig .
Op de bezorg dag zelf een telefoontje dat hij er met 10 min was
Samen met Luuk de wasmachine naar boven getild . Goede instructie en uitleg gehad hoe te moeten handelen .
Wasmachine was zo boven en op de plek
Was inmiddels al gedraaid top machine
Comment
Goed
Advantages
Dat hij 1m3 hout te koop aanbiedt voor de kachel a 65 euro
Disadvantages
Onderhoudt geen contact, vraagt iedere keer als je belt om je nummer, levert geen spullen, belt niet af maar komt gewoon niet opdagen.
Comment
Dit is geen ondernemer. Kan hout verkopen maar levert gewoon niet. Beloofd van alles maar er gebeurd niks. 3x gebeld en na iedere keer beloofd hij terug te bellen maar hij laat gewoon verstek gaan. Telkens met een smoes alles af doen. Voor mij teken genoeg met dit bedrijf
Show more
geen zaken te doen en zeker af te raden bij iedereen die er naar vraagt.
Date of services rendered
Juli 2023
Specialist description
Eigenaar
Advantages
Niks echt helemaal niks
Disadvantages
Mijn hond heeft hier 3 weken gezeten in de hoop een leuke tijd gehad te hebben. Echter was dit niet zo voor 400 euro een stinkende hond die uitgedroogd was van de dorst ontzettend dun en kon meteen naar de dierenarts. Wat bleek: maden in de buik. Op de website staan ook dat ze volgens de wet met 2 honden in kennels gaan. Hier was dat echter niet zo, mijn hond zat met 5 andere honden in een kennel van misschien maar 2 bij 2 meter. Echt schandalig
Show more
. Ook was het een heel onvriendelijk gezin. Hij zij hoi, vroeg de naam en zij het bedrag. Niks anders. Toen hij de hond pakte ontsnapte er een andere hond, die werd over het hek van ik denk minstens 1!5 meter terug gegooid in de koude kennel in de schuur zonder water en frisse lucht. Toen we eindelijk weg waren heeft mijn hondje daar de hele teun onder gescheten en gepist. En dat verdienen ze stelletje vieze kerels. Als u van honden houdt. BRENG JE HOND HIER NIET NAARTOE!!!
Comment
NOOIT NAARTOE GAAN ECHT EEN HEL!!
Date of services rendered
12 juli 2023 tot 2 augustus 2023
Specialist description
Meneer de oplichter
Disadvantages
Deskundigheid medewerkers
Communicatie
Comment
Curess nooit van gehoord de recensies zijn niet erg positief maar je geeft ze het voordeel van de twijfel.
Onze ervaring loopt nu als een rode draad door deze recensies het is zo herkenbaar! De professionele houding van de begeleiding is ver te zoeken en als er een situatie ontstaat door de begeleiding word deze niet besproken met alle betrokkenen en er word een conclusie getrokken waar geen ruimte is om ook maar enige twijfel te hebben.
Het
Show more
gevoel liet me al geruime tijd niet los dat ze maar blijven zoeken om uiteindelijk een dusdanig eenzijdig negatief rapport te kunnen schrijven om je helemaal kapot te maken.
Het trieste is dat er niet meer gekeken word in het belang van de kinderen!
Eigenlijk was ik niet van plan om dit te plaatsen maar niets doen is voor mij geen optie meer...
Ik laat me niet weg zetten als geen partij zoals Curess dat noemt.
Een boze maar vooral verdrietige oma!
Date of services rendered
November 2022
Specialist description
Manon
Advantages
Geen
Disadvantages
Welbions is zeer corrupte en slechte woningbouw. Voor zover ik weet een van de slechtste. Verhuren hele oude appartementen die niet onderhouden worden, hele slechte tot geen isolatie, stellen geen regels op voor laminaat of ondervloer in gehorige flats. Wel jaarlijks de ***r verhogen maar nog te beroerd dubbel glas te komen plaatsen. De wijkcoach doet niks voor je als je overlast ervaart met andere woorden je zoekt het zelf maar uit of verhuist gewoon.
Comment
Welbions
Show more
veel te lakt met onderhouden van oudere appartement maar wel jaarlijks ***r verhogen
Date of services rendered
Vandaag
Specialist description
Welbions
Advantages
Helemaal tevreden over het trimmen bij Trim ***im. Ze is erg lief voor onze labradoodle, legt uit wat ze doet, wil ons ook leren hoe we het kunnen onderhouden, hond komt netjes terug, en ook een pré is dat ze als dierenartsassistent gewerkt heeft en dus kan signaleren als ze iets ziet.
Kortom: we zijn heel tevreden!
Disadvantages
Geen
Advantages
Tot vorig jaar mooie bakken gehad.
Disadvantages
Afgelopen 4 jaren supermooie bakken ( heb foto's) maar dit jaar dra-ma. ( ook foto's)
Mailcontact verliep ronduit slecht en enorm bot. Voelen ons ronduit su-per slecht behandeld.
We hadden alleen een klacht ... doe er iets mee of niet .. maar niet blokkeren op whatsapp
Kan lullig gaan doen en het whatsappgesprek hier plaatsen ... maar kun je, waarschijnlijk ook verwijderen, net als op je eigen site... Wij en onze kenniskring zijn
Show more
helemaal klaar met Linthorst ....
Comment
Personeel oké.
Maar degene die het whatsappgesprek voerde....
Bijles nodig " fatsoenlijk omgaan met een (ex) tevreden klant"
Date of services rendered
Juli 2023
Specialist description
App gesprek
Fantastische locatie. Gezellig terras. Heerlijk gegeten. Een keur aan lunchgerechten. Alles vers bereid. Fatsoenlijke porties en goed belegde broodjes. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Vriendelijk en attent personeel. Een echte aanrader.
Disadvantages
Na 1 seizoen valt onze buitentafel uit elkaar. A1 gebruikt niet-roestvrije stalen spijkers. En die zijn nu allemaal aan het roesten of doorgeroest. Eerder was de tafel helemaal zwart uitgeslagen: ik heb de tafel helemaal moeten schuren en beitsen, terwijl gezegd was dat dit niet hoefde. En daarvoor begon het blad te schilferen, dat is hersteld, maar toch. Dringend advies: koop hier géén tafel. Inferieur product.
Comment
Ik heb gebeld en werd onbeschoft bejegend. Ik legde uit dat ik
Show more
de roestende spijkers vervangen heb: 'oh, u heeft een doosje schroeven gekocht en een paar gaatjes geboord'. Ja, inderdaad, en er uren aan gewerkt. Onbeschoft.
Date of services rendered
Gebeld op vrijdag 2 juni 2023
Specialist description
Ik heb de naam niet onthouden.
Advantages
24 mei 2023: Op vakantie met de camper naar Duitsland. Penibele situatie op A50, gasolie filter gebarsten alle gasolie stroomde er uit. Weg gesleept door Sleepdienst Rijkswaterstaat. Eenmaal bij carpool plaats Waterburg vlak bij de grens Duitsland dus gestrand berging maatschap heeft een 7 tal garage gebeld voor hulp maar niemand had het onderdeel of wilde ons helpen men had het druk en geen tijd.
Dus vakantie afbreken en voor opslag en transport zorgen ( dat overigens een week later
Show more
pas kon plaats vinden) Dus bellen en afspraak maken bij mijn garage Bastiaan Techniek 's-Heerenbroek. Kreeg de vrouw van de eigenaar ad telefoon en legde het verhaal uit deze heeft het kort gesloten met haar man en stelde dat ik mijn vakantie niet hoefde af te breken en dat men naar mij toe zou komen met het betreffende onderdeel en deze ter plaatse te demonteren en te vervangen zo dat wij onze vakantie niet hoefden op te breken. Dat is pas service, een eind naar ons toekomen rijden om je te helpen en empathie hebben, ongelooflijke eerlijke en lieve mensen met het hart op de goede plek. Dit vergeten wij nooit weer. Wij koesteren deze garage
en bevelen hun bij iedereen aan.
William WGM van Wijk IJsselmuiden
Disadvantages
Heb er nog geen ontdekt
Comment
Kwaliteit van het werk, vakkennis inzicht en ervaring op een zeer hoog
niveau.
Advantages
Cartech is het eerste Autobedrijf in 45 jaar dat ik auto rij, mij een gevoel van vertrouwen geeft.
Vriendelijk en professioneel ondernemerschap van de eigenaar Gerald en zijn vrouw.
Zelfs in een tijd van economische wanorde zijn deze mensen niet vies om een top kwaliteit aan hun klanten te leveren. Toppie!
Disadvantages
Vieze handen🤭
Advantages
Goede communicatie met verkoop personeel
Enige coulance door een nieuwe cabine aan te bieden voor de oude prijs van 2,5 jaar geleden
Disadvantages
Garantie van 5 jaar is echt een wassen neus, veiligheidsglas en rubberen afdichtingen vallen daarbuiten.
Dee garantie is alleen op de verchroomde metalen onderdelen en laat daar nu niet vaak wat mis mee zijn.
Wachttijden door krapte aan personeel , maar dat is een landelijk probleem.
We zitten nu helaas weken zonder douche.
Van Rijn
Show more
levert nooit rechtstreeks aan consumenten.
Comment
Na 2,5 jaar explodeerde het zijscherm waar de zware deur in hangt spontaan toen we lagen te slapen.
Een ravage en tevens wat neven schade aan tegelwerk.
De cabine is 2,5 jaar geleden via Sanitair kamer in Harderwijk besteld en hun dus nu ook weer opnieuw de handel gegund ,maar verliep enigszins stroef helaas.
Offerte inmiddels binnen en betaald en u maar hopen op een vlotte afhandeling en hopen dat de verzekering er beter mee om gaat.
Advantages
Super, super blij met onze audi TT die er weer als nieuw uitziet! Zowel van binnen als van buiten. Zelfs de behuizing van de benzinedop is schoongemaakt. Door zijn mooie en vooral duidelijke uitleg op zijn website, bij Theo poetsbedrijf terecht gekomen om onze auto te laten verzegelen met glascoating. Zaten her en der krasjes op de auto. Vooral het zwart metallic lakwerk glimt nou veel meer. Theo had mij een auto laten zien die al voor een deel was opgepoetst. Zo kon ik duidelijk het
Show more
verschil zien.
De regenboogachtige spikkels wat in het zwarte metallic lakwerk zit, zijn nu nog beter te zien vooral als de zon erop schijnt. Ook de zwarte leren stoelen laten behandelen. Zien er nou mooi en opgepoetst uit! De doffe kleur is niet meer te zien! Verder van binnen heel goed schoongemaakt en opgepoetst. De zwart/grijze kleuren van binnen zien er nou levendig uit!
Theo bedankt!
M.vr.gr.,
Michel en Emma
Disadvantages
N.v.t.
Advantages
Zijn er niet
Disadvantages
Heel veel
Comment
Mijn hond gaat er NOOIT meer naar toe!!
Zou contact zijn via Facebook nou dat is alleen het antwoord hij vind het leuk!
Hond zou gewassen worden hele buik nog zwart hij stonk en oren, borst en buik alle haren in een knoop. Heeft hij in 6 jaar nog nooit gehad.
Hij wordt uit een kamer gehaald was vreselijk in de war en dronk meteen een volle bak water leeg.
Thuis weer een volle bak met water.
Nu al bijn 2 weken aan de diarree wat hij ook
Show more
nooit heeft gehad.
En zijn stembanden zijn aan getast door het vele blaffen ws? Hopelijk geen electrische schokken gehad door band?
En een beet in de lip.
196,- betaald breng je hond er nooit naar toe!!!
Date of services rendered
20 april 2023
Specialist description
Het Veenschap
Vond het helemaal geen prettige ervaring. Zeer ongepast en regelmatig ronduit onredelijk. Er werd beweerd dat alles DIK in orde zou zijn, wat je ook verwacht als je de hoofdprijs betaalt bij een zogenaamd "specialist". Na doorvragen en wat beter bekijken van de motor blijkt daar van alles niet van waar te zijn.
Advantages
Moest twee banden hebben van, blijkbaar, een 'niet zo gangbare maat'.
Kom ik uit bij Berk autobanden.
Vakmensen die weten waarover ze praten. Montage was goed en snel.
En ook nog het advies gekregen om de auto uit te laten lijnen aangezien de ene band 'anders' was afgesleten dan de andere.
Aangezien ik deze auto nog niet zo lang heb en nog winterbanden nodig ben zien ze mij hier nog wel een keer verschijnen.
Disadvantages
Geen idee.
Comment
Gewoon een 'stel vènte' die skik hebben
Advantages
Geen plus punten
Disadvantages
Heel veel
Comment
Hallo, Ik wil jullie even waarschuwen voor de firma Lohuis Badkamers VOF, de eigenaar van deze firma is een echte amateur met mooie praatjes en beloftes. Deze firma, die samen werkt met Veldhof Installaties BV zijn echte prutsers. Veldhof Installaties BV is een firma van de broer de eigenaar. Ik ben dus wel in die mooie praatjes getrapt. Hij zou zorgen voor een fantastische badkamer, met een regendouche, extra muurtjes, wc die schuin
Show more
in de hoek zou worden geplaatst, mooie zwarte radiator en natuurlijk een wastafel met spiegelkast. Perfect, we hebben tegels uitgezocht en in september (2021) zijn ze begonnen.
Het resultaat is droevig. De ombouw van de wc was te hoog, de wc zat niet in het midden, de extra muurtjes waren 30cm hoger dan afgesproken, een verkeerde regendouche was geplaatst, de radiator was verkeerd aangesloten waardoor hij maar voor een derde warm werd, de wastafel was zo laag geplaatst dat de onderkant van de kast maar 10cm boven de grond stond en wat het ergste was... er zaten veel tegels scheef, niet om aan te zien. Ik was erbij toen de badkamer werd gerenoveerd en telkens als ik in de gaten had dat er iets fout ging, zei ik dat uiteraard tegen hun.Het standaard antwoord was, komt goed. Maar het kwam niet goed, ze gingen door met hun eigen plan en dat zonder overleg. O ja, ze zijn heel slecht in overleggen. Nadat de tegels erin zaten en waren ingevoegd, kon je echt zien dat ze er scheef in zaten.
Uiteraard zei ik daar wat van en dan was het antwoord... Als het je niet bevalt haal je er maar iemand bij. Nou, wij waren niet verzekerd tegen dit soort dingen, dus dat zou veel geld kosten. Maar we zijn wel een rechtzaak begonnen, niet dat je daar zoveel van haalt, maar dat stelletje amateurs moet eens weten dat er ze niet altijd zonder kleerscheuren vanaf komen.
Ze hebben al vele mensen gedupeerd. Trap niet in de praatjes die ze hier op zetten, ook niet in degene met 5 sterren, dat is allemaal gemanipuleerd,
Groetjes, André.
Date of services rendered
2021
Specialist description
Lohuis
Advantages
Het chalet was prima, maar na 2 dagen kreeg ik ontzettende jeuk. En mijn 1 jarige dochter ook :-(
Disadvantages
Bij thuiskomst naar de dokter gegaan en blijkbaar hebben we bedwantsen opgelopen. Thuis al mijn beddengoed en kleding moeten weggooien. Echt vreselijk.
Comment
Geen vergoeding niets….. geen aanrader dus…. Sterker nog, ik ga voorlopig nergens meer heen.
Date of services rendered
April 2023
Specialist description
Hofparken
In Januari 2022 STERK benaderd (en twee andere firma’s) i.v.m. lekkage aan ons bestaande dak. De diagnose was dat de nokvorsten vervangen moesten worden. Tijdens de werkzaamheden gaf STERK aan dat de nieuwe nokvorsten niet gemonteerd konden worden en dat er niets anders op zat dan het gehele dak te vernieuwen. Voor ons een onvoorziene / ongewenste kostenpost, aangezien het bedrag ineens 10 x hoger uitviel. Er was echter geen alternatief volgens STERK, dus ingestemd met vernieuwen van alle dakpannen.
Echter
Show more
na de eerste regenbui, bleek dat het dak nog steeds lekte, maar ook op plaatsen waar het nog nooit eerder gelekt had. Contact opgenomen met STERK en die kwamen dezelfde week nog om het dak waterdicht te maken. ‘We lossen het sowieso voor jullie op’, was de reactie van STERK. ‘We geven namelijk 10 jaar garantie op onze werkzaamheden’. De lekkage bleef echter voortduren en de schade aan het binnen schilderwerk op de bovenverdieping werd steeds erger (LET OP: vervolgschade is uitgesloten bij de garantie van STERK!). Steeds kwam STERK terug om d.m.v. allerhande lapwerk de lekkage te verhelpen, echter niets hielp en de lekkage bleef. Hetzelfde ritueel bleef 10 maanden voortduren na elke serieuze regenbui, echter de bereikbaarheid van STERK werd steeds slechter. Na 10 maanden was de maat bij ons vol, omdat onze klachten niet serieus genomen werden door STERK. We hebben Janssen Installatiebedrijf uit Lieren benaderd voor een second opinion om de impasse te doorbreken en omdat STERK zelf had aangegeven dat ze zelf ook niet meer wisten hoe ze de lekkage moesten verhelpen. De second opinion van Janssen Installatiebedrijf was helder maar tegelijkertijd onthutsend over de slechte kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden door STERK. We hebben de second opinion naar STERK gemaild en vervolgens met hen besproken. Ze zouden de adviezen opvolgen en uitvoeren. Ik heb STERK zelfs nog voorgesteld dat Janssen Installatiebedrijf de werkzaamheden voor STERK kon uitvoeren, maar ze gaven aan dat ze dit zelf zouden uitvoeren.
Op hun eigen wijze heeft STERK één van de genoemde punten uitgevoerd (loodvervanger in plaats van lood en daarnaast niet sluitend gelegd op de dakpannen, daardoor grote gapende gaten waar de regen vrij spel heeft). Daarnaast door het veelvuldig en onnodig lopen door de mannen van STERK op de dakpannen (dunne kwaliteit) waren er meerder dakpannen gescheurd / gebroken. STERK heeft niet de moeite genomen om deze te vervangen door hele dakpannen. Nee, STERK koos er voor om een gebroken dakpan met kit te lijmen (foto’s beschikbaar)! De andere punten uit de second opinion werden door STERK van de hand gewezen. Resultaat: de lekkage op de bovenverdieping was erger als ooit tevoren. STERK foto’s en video’s gestuurd van de dramatische situatie tijdens de regenbui. Reactie van STERK (27-2-2023): ‘we lossen het op’. Na twee weken herhaaldelijk gebeld naar STERK omdat ze zich nog niet gemeld hadden. Antwoord van STERK (10-3-2023): ‘We zijn jullie zeker niet vergeten. Ik stel voor dat we alle dakpannen eraf halen, dan een laag dakleer er op en vervolgens de pannen weer opnieuw leggen’. Wederom twee weken niets gehoord van STERK, ook na het zenden van nieuwe video’s van de voortdurende lekkage (31-3-2023), geen enkele reactie meer van STERK. COMPLETE RADIOSTILTE!
Na 14 maanden en vele pogingen (minimaal 15) van STERK om de lekkage te verhelpen hebben we besloten om de lekkage definitief te laten verhelpen door Janssen Installatiebedrijf te Lieren. Deze vakmensen wisten reeds na 1 bezoek de lekkage succesvol te verhelpen!
Ongetwijfeld zal er onder onze review een excuusbericht van STERK verschijnen, waar ze de schuld bij ons neerleggen of dat ze ons als klant niet kennen (zie reacties op reviews van Leemans, Vogel, Kuiper, Schrijvers etc.).
Doe uw voordeel met onze review en kies voor kwaliteit en kies voor de vakmensen van Janssen Installatiebedrijf uit Lieren.
Voor het werk waren wij op zoek naar een interne CRM oplossing en een afsprakenmodule. Hier hadden wij nogal wat wensen in.
Met Salonbezoek hebben wij deze twee opties kunnen samenvoegen. En zijn we nu bezig met het verder inrichten naar onze dienstverlening.
De eerste afspraken, via de widget, zijn al een feit en het maken van de afspraak zelf is snel en simpel.
Geen vraag is te gek en bij iedere vraag wordt er serieus naar mogelijkheden en oplossingen gekeken. Goed en snel bereikbaar.
Advantages
Telefoonreparatie was nodig omdat de voorkant gescheurd was na een val. Snel en perfect gedaan. Enkele weken later de telefoon weer laten vallen, nu was de achterkant gespleten. Weer perfecte reparatie, en klaar terwijl u wacht!
Disadvantages
geen
Comment
Attent, correct, kortom zoals je graag wilt zien!
Advantages
Super snelle service. Mijn auto kreeg kuren waardoor ik zonder afspraak naar de garage ben gegaan. Ik werd gelijk geholpen en het benodigde auto onderdeel kon gelukkig diezelfde ochtend nog worden opgehaald en de auto was ontzettend snel klaar. Super blij mee, topservice!
Advantages
Niets
Disadvantages
Krijg al weken geen contact. Wordt een ander product aangeboden waarmee ik instem, daarna radiostilte
Date of services rendered
Aankoop op 13 maart
Specialist description
Ledwarenhuis
Advantages
Voor de 2e x binnen een jaar in contact met wouter gekomen.
Dit x voor een defect aan mijn holtkamper cocoon
Dit is door wouter door out of the box te denken verholpen .
Dank je wel voor de top service
Disadvantages
Geen
Comment
Mooi bedrijf en wouter denk aan oplossingen.
Are you a business owner?
Update your business details including hours, payment options and more