Voor het werk waren wij op zoek naar een interne CRM oplossing en een afsprakenmodule. Hier hadden wij nogal wat wensen in.
Met Salonbezoek hebben wij deze twee opties kunnen samenvoegen. En zijn we nu bezig met het verder inrichten naar onze dienstverlening.
De eerste afspraken, via de widget, zijn al een feit en het maken van de afspraak zelf is snel en simpel.
Geen vraag is te gek en bij iedere vraag wordt er serieus naar mogelijkheden en oplossingen gekeken. Goed en snel bereikbaar.
Advantages
Telefoonreparatie was nodig omdat de voorkant gescheurd was na een val. Snel en perfect gedaan. Enkele weken later de telefoon weer laten vallen, nu was de achterkant gespleten. Weer perfecte reparatie, en klaar terwijl u wacht!
Disadvantages
geen
Comment
Attent, correct, kortom zoals je graag wilt zien!
Advantages
Super snelle service. Mijn auto kreeg kuren waardoor ik zonder afspraak naar de garage ben gegaan. Ik werd gelijk geholpen en het benodigde auto onderdeel kon gelukkig diezelfde ochtend nog worden opgehaald en de auto was ontzettend snel klaar. Super blij mee, topservice!
Advantages
Niets
Disadvantages
Krijg al weken geen contact. Wordt een ander product aangeboden waarmee ik instem, daarna radiostilte
Date of services rendered
Aankoop op 13 maart
Specialist description
Ledwarenhuis
Advantages
Voor de 2e x binnen een jaar in contact met wouter gekomen.
Dit x voor een defect aan mijn holtkamper cocoon
Dit is door wouter door out of the box te denken verholpen .
Dank je wel voor de top service
Disadvantages
Geen
Comment
Mooi bedrijf en wouter denk aan oplossingen.
Wij hebben een paar weken geleden Labrador Ted opgehaald uit het asiel. Wij hebben al een wat oudere hond en die heeft eerst kennis gemaakt met Ted. Dat ging goed. Het was een enthousiaste hond, beetje onstuimig maar niet vreemd nadat hij uit een gezin was weggehaald vanwege het feit dat hij geen goede zorg kreeg en te dik was. Dat was voor ons een uitdaging om juist voor Ted te kiezen.
Het ontvangst was prima en de uitleg ook. In de beschrijving stond dat Ted goed mee ging aan de lijn en verder
Show more
heel lief was.
Eenmaal bij ons t***s ging het in ***s prima. Buiten aan de lijn was Ted niet bereikbaar en had totaal geen focus op de baas. En met zijn 52 kilo een krachtpatser, een ongeleid projectiel. Wij zagen er nog geen kwaad in en dachten dat wordt clicker training en dan komt het goed. Het was echt een karwei om hem uit te laten want buiten dat hij gigantisch trok, sloeg hij zo ongeveer op hol wanneer hij een andere hond, kat of mens zag. Ook daar zagen wij geen kwaad in. Het was voor ons een kwestie van trainen en zodra hij het zou kunnen naar een hondenschool om samen met hem te trainen. Door zijn overgewicht kon hij maar 15 min lopen dus was het op pad gaan naar een hondenschool nog geen optie. Wij hebben zelf veel ervaring met honden en hebben altijd trainingen gevolgd dus wij hadden het vertrouwen dat het wel goed zou komen.
Totdat mijn vriendin kwam met haar hondje. In eerste instantie leek dat prima te gaan, maar plots vloog Ted uit zijn slof en wilde het hondje pakken. Mijn vriendin sprong en tussen en toen pakte hij haar, klemvast. Haar ***sarts zei later dat het een kaakklem was. Haar arm gekneusd, wondjes en bont en blauw.
Haar hondje hebben we veilig kunnen stellen anders had Ted hem dood gebeten. De agressie waarmee dit ging was buiten proporties. Voor ons voelde het allemaal niet meer zo goed. Dat een hond zijn territorium verdedigd, een knauw uit deelt kunnen wij nog bevatten maar deze aanval was echt ongelofelijk. Het asiel zei dat we buiten kennis hadden moeten maken. Daar zit wat in maar wanneer het buiten was geweest was Ted te sterk geweest aan de riem en had de hond doodgebeten. Zeker weten. Het verklaarde voor ons wel meteen waarom hij zo gefocust was op andere honden katten en mensen. Hij had ook al een keer een jas te pakken van een passerend meisje. Voor ons was het reden om Ted terug te brengen naar het asiel, met pijn in ons hart. In ***s was het echt een lieve hond. Maar bij ons kwamen ook de vraagtekens, wat als hier een kind binnen komt!!! Kan ik nog wel mensen met hond uitnodigen? Hier komen geregeld honden en gaat altijd prima met onze hond en ook toen wij nog drie honden hadden. Nooit problemen. Middels telefonisch contact onze bevindingen gemeld en gezegd dat wij Ted terug wilden brengen. Zo gezegd zo gedaan. Twee uur heen en twee uur terug rijden. Het ontvangst was nu allerminst vriendelijk. Tsjonge zeg, als wij al geen schuldgevoel hadden kregen we die nu wel. Ted werd naar zijn hok gebracht met een volle hand worst!!! Bij terug komst van de asiel medewerker gaf ik aan dat in de omschrijving niet stond dat Ted zo ongelofelijk hard trekt aan de riem. Zegt ze, hier loopt en liep hij prima mee! Ja zei ik met een hand vol worst wel. Toen wij hier met hem liepen en hij nog met begeleidster liep trok hij ook gigantisch.
Ik vroeg mijn geld terug want Ted heeft 8 dagen bij ons verbleven en jullie hebben verzuimd om goed te kijken hoe deze hond in elkaar zit. Nou geld terug ging niet, dat werd de helft. Ruim 300 euro betaald. Hoe word ik rijk. Schandalig vind ik het. De manier waarop we ontvangen zijn, de omschrijving nu bij Yed, want ja hij staat alweer op de site. De vorige eigenaren konden hem niet goed begeleiden. Nu staat er wel bij kan niet zo goed met kleinere honden en trekt aan de riem. Ja das makkelijk om daar jullie werk niet goed te doen en het dan op de eigenaar af te sc***ven. Mijn vriendin zit nog steeds in de lappenmand door de beet van Ted en ik hoop van ganser harte dat dit de eerste en laatste keer was dat Ted deze aanval heeft laten zien anders is het leed niet te overzien. Het is echt een lieve hond voor zijn eigenaren!! Het asiel heb ik geen positief woord voor. Alleen toen we Ted kwamen halen , toen was het ontvangst hartelijk. Door het ontvangst bij het terug brengen van Ted zijn wij genezen voor een hond uit het asiel terwijl wij bijna altijd honden uit asiel hebben gehad. Nee dierenasiel Almelo, niet echt klantvriendelijk en zeer schandalig!! Ook het feit dat wij ons gehele aankoopbedrag niet terug hebben gekregen. Geen goed woord over voor dit asiel!!
Advantages
Van onze draaibare eetstoelen ging bij 1 van de stoelen na 1,5 jaar de kogel op een laspunt defect.
Na melding hiervan mocht ik probleemloos het onderstel omruilen.
Op eigen initiatief van Arno kreeg ik het aanbod al 4 onderstellen om te ruilen.
Fantastische service waar vind je dit nog.
Het is een prettige winkel met mooie meubelen voor een goede prijs en daarnaast ook nog eens een top service!
Client heeft daar een fiets gekocht. Toen ze de fiets kwam ophalen was de accu niet goed. Ze heeft daarna testrit gemaakt op een andere en ze dacht dat het goed was omdat ze nog nooit op een elektrische fiets had gefietst.
De prijs van de fiets was €1100,- ze kreeg €50,- terug van haar moeder fiets die ze had ingeruild bij hem.
Na twee weken komt ze bij hem terug en zegt dat de accu heel snel leeg loopt en dat ze heel bang is op de fiets. De fiets is niet geschikt voor haar gewicht. En Swiebertje
Show more
als ze erop fiets. Ze moet haar kindje naar de kinder speelzaal brengen dat is een half uur fietsen. Johny zou erover denken en zou laten weten hoeveel geld ze terug kon krijgen. Bijna een week later zeg hij dat ze nog €600,- terug kan krijgen want hij moet 21% belasting betalen zowel bij verkoop en als hij dezelfde fiets terug koopt ook weer 21%. Hem aangegeven dat dit echt niet klopt wat hij zegt.
Hij wil geen geld terug geven en zegt tevens dat het niet zijn probleem is.
Al met al een hele slechte service en zo ga je niet met mensen om. En zeker het liegen over dat je 450 euro belasting moet betalen.
Tevens de inruilprijs van de andere fiets is wel erg laag.
Ik zal niemand adviseren naar deze fietsen zaak heen te gaan. Dan beter kopen op marktplaats want dan weet je dat je geen garantie hebt. De fiets is door mijn cliënt op goed vertrouwen gekocht en wbt haar gewicht.
Advantages
Vrijdag mijn droomauto gekocht bij uniek automotive. Het contact via marktplaats ging snel en binnen anderhalve uur stonden we in Vriezenveen. Super nette autos, veel opties er op en weinig km's voor een top prijs. Eerlijke eigenaar, vriendelijk en totaal niet opdringerig. Maar erg relaxt, dat gaf mij wel een vertrouwd gevoel. Hij legde alles goed en duidelijk uit. Wij mochten de auto even uittesten en ik was direct verkocht. Helemaal happy met mijn aankoop. Hij verkoopt echt top klasse
Show more
autos met weinig km's en zonder schades. Ik lees altijd reviews voordat ik ergens heen ga. En door de vele goede reviews wist ik dat het een betrouwbaar en goed bedrijf was. Dus zoek je een mooie luxe strakke auto en een betrouwbaar bedrijf, dan raad ik dit bedrijf aan. Wij komen zeker in de toekomst weer terug. Bedankt uniek automotive voor de snelle en goede service! En hierbij een eerlijke review daarvoor terug. Want dat is welverdiend.
Advantages
Niks nada
Disadvantages
Oplichter
Comment
Deze oplichter EVERT PIEPER koopt voor een prikkie sloopauto's en lapt deze schrot weer op zodat het weer een beetje toonbaar is!! LEUGENS EN SMOESJES HEEFT HIJ UIT GEVONDEN!!! Er zijn zoveel mensen in zijn mooie verkoop praatjes geloven! Er mankeert altijd wat aan de auto! Storingen hier, storingen daar. En het komt altijd goed zegt die dikke oplichter!En dreigen is hij ook heel goed in!Hij is trouwens makelijk te achter volgen.... Word vervolgt
Date
Show more
of services rendered
12 november 12.00 uur
Specialist description
Je hebt een wrak gekocht
Bij mijn Opel Astra is mijn ruitenwisser achterzijde volledig afgeknapt.
Volgens de attente medewerker een fout van de wasstraat. De beste jongen had dit vaker mee gemaakt en deze getracht te repareren.
Toen dit niet mogelijk bleek heb ik afgesproken de auto naar de dealer te brengen om deze daar te laten repareren en de factuur op te sturen.
Na een maand niets gehoord te hebben ben ik gaan bellen. Ik heb na een hele hoop pogingen de heer Akkermans gesproken en die zou hier naar kijken. Aangezien
Show more
ik wederom niets hoorde heb ik na een belletje of 10 (!) in totaal te horen gekregen dat er niets betaald zou gaan worden... Ik kon een eenmalige poetsbeurt krijgen waarvoor ik heb bedankt! Schandalige praktijken!!
De rekening was bijna €100, bedankt Matz Carwash!
Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf na het aankopen van een dure E-bike.
Ontstane problemen (o.a.door slecht afgeleverde fiets maar ook motorproblemen) worden afgeschoven en gebagatelliseerd. Het bedrijf laat zien dat ze inhoudelijk niet de kern van het probleem kunnen pakken, maar ook niet willen pakken. De communicatie is beneden peil.
Ik ben heel goed geholpen en de medewerkers zijn heel vriendelijk en helpen met alles. Ze staan altijd voor je klaar en nemen echt tijd voor je. Indien er iets misgaat met de verloning nemen ze gelijk contact op met de backoffice. Heel fijn dat ze zo dienstverlenend zijn en ook nog de leukste banen en werkgevers hebben.
Slechte ervaring met deze verkoper!
Auto geeft binnen twee dagen na aankoop storing in motormanagement. Direct contact opgenomen en Pater trekt meteen de handen terug. Auto uit laten lezen bij eigen garage en wat blijkt, de storing was al eerder aan het licht gekomen. Na vergelijk van de km stand vlak voor de aankoop. Storing dus gereset!
Pater schiet in de verdediging en dringt aan om aankoop ongedaan te maken. Dit is blijkbaar de werkwijze van dit bedrijf, want een soortgelijk verhaal werd
Show more
verteld bij afwikkeling van de aankoop van mijn auto.
Kosten voor reparatie enkele honderden Euro's. Na enig aandringen wilde Pater de rekening inzien en zou direct na het weekend reageren. U raadt het al, geen reactie. Op woensdag een herinneringsmail gestuurd, geen reactie. Nogmaals gebeld en aangedrongen op een oplossing. Na vijf weken gezeur wilde Pater de gebruikte materialen vergoeden. Blijft over een strop van enkele honderden Euro's aan arbeidsloon.
Er wordt hier ook verteld dat alle auto's van merkdealer afkomstig zijn. Fabeltjes, er zullen er best tussen zitten, maar lang niet allemaal. Doe goed onderzoek, maar beter nog, blijf er weg.
Ik raadt u af hier een auto te kopen. Het kan goed gaan, maar als het fout gaat, geeft Pater niet thuis en volgt een lange weg van touwtrekken om een paar centen terug te krijgen
Are you a business owner?
Update your business details including hours, payment options and more