Advantages
5 jaar geleden onze Bas laten cremeren in Naarden. Omdat dit keurig en stijlvol was gedaan, wilden we vorige week ook onze Sem daar laten cremeren. Tot onze stomme verbazing werd er gezegd dat ze liever geen dieren meer aannamen die week, omdat ze " vol" zaten. Er waren veel zieken en de mevrouw. Die we aan de lijn hadden stond er alleen voor zei ze. We konden andere crematoria proberen en als dat niet lukte konden we terug bellen. Omdat we uiteindelijk toch wilden dat Sem werd gecremeerd
Show more
op dezelfde plek als Bas, belden we ongeveer een half uur later terug. Diverse keren geprobeerd, maar er werd gewoon niet meer opgenomen. We hebben uiteindelijk 2x een bericht ingesproken met de vraag of we teruggebeld konden worden,maar we hebben nooit meer iets gehoord..Uiteindelijk zij we terecht gekomen bij het crematorium in Ijselstein . Wat een geweldig onthaal, respect naar het dier toe, rekeninghoudend met de wensen van de baasjes . Kortom geweldig geholpen. Crematorium Naarden heeft voor ons afgedaan. Wanneer je geen respect hebt voor dieren, moet je vooral geen dierencrematorium beginnen.
Disadvantages
Alles
Comment
Respectloos
Date of services rendered
Maandag 20 maart 2023.
9.00 uur gebeld en tussen half 10 en 10.15 uur diverse keren gebeld.
Bericht ingesproken met het verzoek terug te bellen.
Nooit meer iets vernomen
Specialist description
Geen idee
Nooit. Maar dan ook echt nooit met deze man in zee gaan. Woning bij paul gehuurd met niks anders dan problemen een jaar lang. Meneer wilt alleen geld ontvangen. En laat je gerust in een beschimmeld hok zitten zonder verwarming een winter lang. Reactie? Lekker voor je. Staat ook mooi op camera overigens Paultje. Ramen die niet open kunnen. Kozijnen die verrot zijn. Zijn maar enkele voorbeelden en dit voor 1250 euro voor nog geen 50m2. Zijn reactie op dit alles wanneer je hem aanspreekt? Dat hij wel
Show more
even met een paar mannen langs zou komen op een dreigende toon. Zoek eerst informatie over paul op zo zijn wij niet de enige met problemen en zijn er meerdere dingen terug te vinden die allemaal op hetzelfde neerkomen. Waaronder ook mensen onder druk zetten wanneer de woningen problemen opleveren omdat het flut bouwpakketjes zijn. Ik heb je gezegd dat je niet van me af bent paultje ik ben alles behalve bang voor jou. Misschien dat je vrouwen onder druk kunt zetten zoals op het internet te lezen valt. De rest van mijn geld snel terug overmaken of dit is pas het begin van een lange nachtmerrie voor je.
Eens met beschrijving bij aankoop, maar wacht maar tot er iets met de fiets is, dan geven ze niet thuis. Ik ben al ruim 3 maanden bezig ivm accuproblemen van onze Decatt Zoom2 fietsen welke gekocht zijn in juni 2022. Ze laten gewoonweg keer op keer niets van zich horen.
Advantages
Geen
Disadvantages
Conditie boek was ver onder het peil zoals van tevoren beschreven werd. Communicatie is slecht tot niet mogelijk.
Comment
Een boek besteld bij GMS via bol.com. Er stond bij: tweedehands: als nieuw. Nee dus, een sticker op de achterkant geplakt, de rug was aan beide kanten beschadigd, de dust cover was gescheurd aan meerdere kanten, ook krassen op meerdere plekken. Bij de klantenservice werd ik geholpen door “Raoul”, een meneer die slecht Nederlands kon, zeer kortaf
Show more
op mijn vragen was, en eigenlijk ook totaal niet in ging op mijn kwestie via e-mail. Telefoon nummer was ook niet in gebruik, site is ook off-line. Dikke onvoldoende voor deze winkel.
Date of services rendered
Maart 2023
Specialist description
Raoul.
Een boek besteld bij GMS via bol.com. Er stond bij : tweedehands: als nieuw. Nee dus, een sticker op de achterkant geplakt, de rug was aan beide kanten beschadigd, de dust cover was gescheurd aan meerdere kanten, ook krassen op meerdere plekken. Bij de klantenservice werd ik geholpen door "Raoul", een meneer die slecht Nederlands kon, zeer kortaf op mijn vragen was, en eigenlijk ook totaal niet in ging op mijn kwestie via e-mail. Telefoon nummer was ook niet in gebruik, site is ook off-line. Dikke
Advantages
Helemaal niets
Disadvantages
Ik kan in een 1jaar dat ik een contract heb met Dura Vermeer voor het bouwen van een ***s( mag niet zeggen dat het mijn ***s is) kan ik een boek schrijven over, hoe duur het allemaal is, hoe slecht de communicatie is en als klant heb je niets te zeggen.
Date of services rendered
2022-2023
Specialist description
Slecht
Advantages
Zeker geen plus punten voor dit bedrijf!
Disadvantages
Geen garantie
Geen service
Ongeïnteresseerd personeel
Brutaal.
Kwalitatief erg slecht voor de prijs die je betaald.
Comment
Eigenaar is rond uit brutaal. Valt ook wel te zien aan de reacties die hij heeft op negatieve recensies. Is ook niet mee te communiceren want hij heeft natuurlijk altijd gelijk vind hij!
Personeel is ongeïnteresseerd en onduidelijk.
De fiets is kwalitatief erg slecht voor de prijs je betaald. Meerdere
Show more
keren terug geweest. Ik blijf geen gekke henkie ik blijf niet betalen. Deze man verdiend geen ene cent meer te krijgen! Koop alsjeblief je fiets ergens anders!
Date of services rendered
Zonaal ik weet het niet eens meer
Specialist description
De eigenaar is arrogant en ronduit brutaal hij heeft het erg hoog in zijn bol.
Advantages
Snel wasbeurt en makkelijk bereikbare locatie
Disadvantages
Onvriendelijk kassa medewerker, meerdere keren mijn voetmat niet in de auto teruggezet na interieur beurt en interieur wordt bijna nooit goed schoongemaakt
Comment
Te makkelijke organisatie als het gaat om klachten
Date of services rendered
25-02-2023 om 17:40
Specialist description
Alex dacht is. Hij staat altijd bij de kassa
Advantages
Onze 2 Amsterdamse School stoelen zijn professioneel gestoffeerd. Na een paar maanden bleek er een probleem met de binnenvering. Het is supersnel tot tevredenheid opgelost..
Advantages
Na een e-mail gestuurd te hebben naar DEWUS voor een daklekkage, werd ik al binnen een uur teruggebeld. Dezelfde dag zijn ze gekomen en hebben de oorzaak gevonden en was voor hun een kleinigheid om het te repareren. Dit is direct gedaan. De reparatie was service! Super service!!!!
Disadvantages
Heen
Vandaag naar de vestiging van sporthuis Helling in Heiloo geweest om een paar wandelschoenen aan te schaffen.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door een jongedame (De naam op de factuur vermeldt C.Castricum)die mij vroeg of ze mij helpen kon.
Toen ik te kennen had gegeven om welke schoenen het ging haalde ze 2 paar uit het magazijn en gaf
zeer goed advies omtrent de juiste maat en nam alle tijd om mij hieromtrent te informeren.
Nadat ik een paar rondjes door de zaak had gelopen met de in
Show more
mijn ogen juiste maat schoenen werd aan de hand van de binnenzool nog eens bekeken of dit wel de juiste maat voor mij was en dit bleek het geval te zijn.
Ook gaf ze een zeer goed advies omtrent de verzorging van de schoenen.
Het was een zeer prettige ervaring en bevestigt voor mij dan weer des te meer dan een bezoek aan een fysieke winkel een grote meerwaarde heeft boven het op internet bestellen van bepaalde artikelen.
Compliment voor sporthuis Helling
Disadvantages
❌️❌️❌️❌️❌️❌️🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶
Stay away from this place if you want a good night!!! Aircondition in January!!! . I do not recommend this place! Air conditioning In the month of January!!!! My cousin and her husband had their wedding here in dunya partycenter and the owner had turned off all the heat and turned on the air conditioning in January! We all sat with jackets and blankets in the party. They didnt warned us about it. I have never before been to a party where they have done things
Show more
like this. The waitresses walked around with jackets. The manager claimed that there is some technical fault in the heating system, but it was still possible to heat up the small room where the wedding couple could change clothes. It was bad excuses one after the other, he claimed that the weather inside the room was 30 degrees. During the day it was 4 degrees outside. Inside it was maybe 2 degrees. Like a refrigerator when you also turn it down. All guests complained about the cold. How does a partycenter not have a backup plan?? I know electricity prices have gone up a lot but we paid a lot for a wedding it has to be done right! It was not professional. We all got sick and cold after the party. If you took off your shoes and felt the floor it was like standing on ice ❄️🥶
Date of services rendered
January 28, 2022 , from 16 to 02
Specialist description
Dunya partycenter
Advantages
Vriendelijk personeel
Disadvantages
Irritatiepunt is dat deze zeeman heel vaak 9:00 nog niet open is en je 9:15 nog voor een dichte deur staat.
Advantages
None
Disadvantages
Stay away from this contractor. They ripped me off on the cost of materials, did not show up at the agreed dates/times at multiple occasions, dropped the project before completion and demanded payment of the work delivered incompletely. Their expertise in home LED appliances is questionable too. Communication wise, it was not enjoyable to converse with their representative Ricardo. I do not recommend this company.
Date of services rendered
October 2022
Specialist
Wat een prutswerk! Deze meneer laat zijn eigen vriendjes recensies schrijven en nep aanbevelingen doen! Na een door meneer afgedwongen forse aanbetaling kwam hij wekenlang niet opdagen, ook de afgesproken producten en werkzaamheden zijn NIET nagekomen! Mijn tuin is nog steeds Níét Af!!!!!! Joost van doorn heeft ons bestolen en zijn vriendinnetje Babs van Zijp doet hier keihard aan mee! Wij willen onze zuurverdiende centen onmiddellijk terug!!!!!!
Top bedrijf , de eigenaar Sander heeft onze groepen kast vervangen en aansluiting voor keramisch koken aan gelegd .
Alles keurig afgewerkt .grrote klasse !
Advantages
Only thing that I liked about this gym was the first day there. All staff is just awful and they treated people that they thought are low level immigrants as door mat. Joerie Mes who is the trainer there is just worst ever. He messed with my mind and did not want to train me but laughed about me and
Disadvantages
The worst experience in my life. I went to this gym to get more confident about myself and wanted to dedicate one year to training kickbox and box to protect myself. After the
Show more
first five lessons, coach Joerie did not stop asking me not to be a southpaw but to change to orthodox. As I am left-handed by nature, I went there to train for me, not so others can use me as a boxing bag, but, I was not allowed to do that. I had to do training in a way I have never tried and leave my dominant had a second one. It bothered me, and I started to hate it every time I went there. At that time, I was getting help from my psychologist because I had been heavily abused for many years, and I needed this training to be myself again and forget about my past. And that is why I chose Mike's gym because I believed they could help me. But all they did was not let me train normally and bug me every single training session that I had to be orthodox. I paid 60 euros every month and was not allowed to train there. I could hope that maybe Joerie will not train that day and another couch will be there. But going every day and hoping for that kind of thing is just too harsh. To pay for training but be treated as not welcome there. But for them, it was not enough. When you go inside the gym, this automatic metal barrier can be scanned, and you can get upstairs. I checked my barcode and went upstairs when I realized I had to buy a T-shirt for training because I had left mine at home. That was after 6month of not training and fighting with Mike to let me teach again. I tried to get back there after this month and bought a T-Shirt because I was hoping to be a part of this gym. I was late for the gym, forgot to scan the code again, and jumped over this metal barrier. A LOT of people do that when they go upstairs and downstairs. But of course, when the employee saw that it was me, he could not leave me alone but ran after me and treated me as a low-level person who did not deserve to be there. He told me in a very aggressive tone that I - quote: '' Have to ***ING respect him''. I am going through hell in my life, and my past has damaged me so much that I do not hear people around, and I am afraid of a lot; he brought me so much fear that I had to return to my psychologist and do the treatment again, not to fall apart as I did after many years of physical and psychological abuse from my family. For me, it took a lot of courage to step into that gym and train. Even more, courage to return after the way they treated me there. And even more, the courage to return for the third time. But it all was hell. The way they saw me was that I was nothing more than an eastern European immigrant. They saw me as a low-level person that does not deserve to train and be safe. They saw me as someone they could laugh about and treat as they wanted because they all saw themselves as better. I canceled my membership at the beginning of October because they charged me 60eur for the training I could not get every month. I was not allowed to get it. I kept paying for many months after the first experience because I believed that one day they would stop treating me like that and would enable me to train. But it never happened, so I decided to leave and forget about that. But also, they do not let me do that. Today I found out they still charge me that 60eur from my bank account. WHY? Probably because they thought maybe he would not see one or two months. And they tried to steal more from them. This is just the hell for me what this ''WORLD CLASS'' gym has done to me. Not everyone is full of courage, strong, and brave, but it does not mean they do not deserve a chance to train and become better and feel safe. This is not a WORLD CLASS gym. This is the gym where rich ones are welcome, the Dutch are welcome, and those who are all muscle and no fat. But this is not a world-class gym. They stole my time, my courage, and my money. And they do not care. If you are not rich or Dutch and not a fancy guy or a girl, I recommend you not go there. They will treat you very badly.
Comment
Only thing that I liked about this gym was the first day there. All staff is just awful and they treated people that they thought are low level immigrants as door mat. Joerie Mes who is the trainer there is just worst ever. He messed with my mind and did not want to train me but laughed about me and showed me that I should not go there. Other kickboxing coach told that my place is Basic Fit gym only because I am an immigrant and do not belong there. That what I could understand from them. They do not deserve to be called world class gym. they are far away from being called like that. They are arrogant people who damaged my fun time at gym and took away my joy to train in kickboxing and gym in general. Strongly suggest not to go there.
Date of services rendered
2021.02.12 - 2022.02.11
Specialist description
Joerie Mes - the worst coach ever. He is total asshole
UPDATE: Medewerker 2 heeft zojuist een slechte review achtergelaten op Google bij mijn persoonlijke kleine onderneming. Deze meneer heeft nog nooit een product bij mij af genomen! Zo zie je maar weer hoe Bedrijfs-kleding.nl om gaat met kritiek.
Super slechte klantenservice. De kleding zelf is afkomstig van diverse grote merken, niks mis mee dus. Tot dat je vraagt of Bedrijf-kleding.nl er iets op wilt printen! Lukt het ze niet? Pech gehad. Het was dan je eigen fout en je zal geen ene rooie cent
Show more
terug zien.
Bestanden aangeleverd voor een bedrukking maar De kleuren komen niet overeen met het aangeleverde bestand.
Kan gebeuren natuurlijk! Even een mailtje sturen om een ander printje erop te drukken. De medewerker in kwestie was het ook eens met mij. Hij heeft zelf gezien dat er iets niet klopt aan de bedrukkingen. Na +- 3 mislukte proef bedrukkingen verder, op 07/11/2022 een telefonische aanvraag gedaan voor een restitutie voor het print bedrag, vervolgens even ook op de mail gezet ter bevestiging (printen kost extra bij de kleding).
1 maand verder: 03/12/2022 nog steeds geen reactie dus nog een mailtje gestuurd.
05/12/2022 een mailtje gekregen van een andere medewerker. Ik leg deze meneer uit dat ik het bestand heb aangeleverd zoals is gevraagd, in CMYK formaat evenals de CMYK kleur codes die persoonlijk zijn aangevraagd voor de proefdrukken omdat hun machines daarop werken. Daarnaast heb ik ook nog de kleurenpallet erbij gestuurd.
Meneer verteld mij dat dit niet klopt en dat het een ander bestand is wat ik heb aangeleverd, daardoor lijkt het voor mij anders wanneer het bedrukt is.
Medewerker 1 heeft persoonlijk gezien dat de bedrukkingen niet kloppen ondanks de aangevraagde codes waarop hun machines werken. Vooralsnog krijg ik van medewerker 2 te horen dat het mijn eigen fout is?
08/12/2022 Telefonisch contact op genomen. Medewerker 2 is niet op kantoor.
12/12/2022 Weer telefonisch contact opgenomen toen kreeg ik medewerker 1 aan de lijn. Die vertelde me dat medewerker 2 niet vaak op kantoor is maar het contact tevens liever via de mail wilt behouden.
Prima, geen probleem. Even afwachten dus.
16/12/2022 nog niks gehoord dus weer een email verstuurd.
Tot op heden geen reactie gekregen.
Nogmaals: kleding is top maar bedrukkingen en de klantenservice daarna is bar en bar slecht.
Advantages
Als men binnen komt ervaart men een fijne sfeer...prachtige zaak...en men wordt vriendelijk begroet
Disadvantages
Vervolgens...een paar jaar terug wilde ik al graag een mooie fateuil kopen..
Ik nam plaats op een prachtige stoel en legde mijn fiets sleutel even op een bij zet tafeltje
Vervolgens werd ik verzocht dit niet te doen in verband met eventuele krassen.
Ik had serieuze interesse in de stoel maar zag plots dat er krassen zaten op de voet...tsja
Wat later waagde ik weer een
Show more
poging.
Ik werd weer vriendelijk begroet en ik werd ook vriendelijk geholpen.
Echter de meeste stoelen waren voor mijn woonkamer te groot...en de verkoper vertelde mij iets over een mooie stoel in een klein formaat waarvan hij mij een foto zou sturen.
Tevens zou hij mij een prijsopgave sturen van de her stoffering van een lederen Leolux bank..(tevens kostbaar).
Ik wachhte af maar ontving geen reactie.
na
Net 5 gebakjes gehaald voor 16,45 euro geen probleem als de gebak goed is.
De chipolata gebak viel zo uit elkaar de cake leek wel kruimel koek en de moorkop was zeer zeker niet van vandaag, dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Ouwe rommel voor je dure centen !!!
Timo komt keer op keer zijn afspraken niet na.
Na een jaar wachten ga ik mijn deuren maar elders bestellen.
Bedenk goed of je met VDH laswerk in zee wil gaan, Timo is niet te vertrouwen!!!!
Very bad service, they don’t pick up my trash for years, , they told me once there was a technical issue with my address and that it was solved …the neighbors yes but not ours . Bad support on the phone, not friendly, avoiding to talk to a supervisor…poor service for a region like Gooiland …ashamed
Advantages
Geen
Disadvantages
Rashad de manager gaf aan dat er een landelijke storing op de app was. Ondanks het om een vaste deal gaat besloot hij de prijs niet aan te passen. Terwijl een andere locatie er geen probleem mee had en er bij hem niks bekend was van eens storing.
Date of services rendered
03-05-2022 19.10 uur
Specialist description
Rashad manager
Was eens fijne haven maar tegenwoordig een puinhoop . Onbeschoft personeel, duur , steigers die aan vervanging toe zijn , geen elektriciteit, geen wifi, smerig sanitair,bijna nergens verlichting . Nee , alles waar ze mee adverteren is er niet of werkt niet . WEGBLIJVEN …
Wat een slecht bedrijf.
Zodra de nieuwe fiets aan je verkocht is vindt men je niet meer belangrijk.
Telefonisch slecht bereikbaar, mail helemaal niet! Zelf constant overal achteraan gaan want niks wordt geregeld. Nieuwere duurdere fiets domweg verkeerd besteld. Werd zelfs bij de buren 3 deuren verder in de tuin geleverd.
Geld teruggevraagd en dit moest ook 2 weken duren en eindeloos bellen. Als reactie hierop ‘sorry mijn hoofd stond er afgelopen dagen niet naar’. Erg professioneel antwoord
Show more
. Hier mag de klant ook niks van merken!!
Personeel is aardig maar dat doet volledig af aan de service.
Bedrijf is te arrogant omdat de zaken blijkbaar goed gaan. Zeer teleurstellend.
slecht bedrijf kan niet voegen niet eens een muurtje recht maken onze badkamer gedaan 1 grote lijst met gebreken.
en dat voor een bedrijf gespecialiseerd in badkamer renovatie.
helaas kan ik niet minder als 1 ster geven
Are you a business owner?
Update your business details including hours, payment options and more