Disadvantages
Mn zoon heeft er een auto gekocht, en bij de koop was afgesproken dat er 3 maanden garantie op zou zitten.
Na 2 weken was het differentieel kapot en wilde de garage nadat ze het gemaakt hadden enkel en alleen de materialen op garantie doen en niet de werkplaatsuren. We waren het er niet mee eens en de eigenaar gaf te kennen dat hij de auto niet eerder meekreeg dan dat hij dit zou betalen.
Comment
Echt te schandalig voor woorden....
Date of services rendered
1-12-2023
Specialist
Advantages
Zelfs op een auto van 1000€ wordt prima service verleend en nazorg
Zeer vriendelijk, denkt mee, oplossingsgericht, snelle reparatieservice met leenauto, leuke auto’s met gewoon een eerlijk verhaal
Voor mij een verademing in de tweedehands autowereld
Advantages
Super goede service gekregen rondom een batterij wissel van mijn mobiel. Nadat de accu na een half jaar slechter werd zonder problemen een nieuwe gekregen zonder kosten. Nu ik ruim een jaar verder ben en ook deze accu slechter word kreeg ik zonder er om te vragen een gereduceerde prijs. Dit noem ik ouderwetse service op hoog niveau.
Disadvantages
Niets alles deden ze goed...
Comment
Ja de persoonlijke manier van klanten helpen beviel mij zeer goed in de drie keer dat ik de zaak heb
Advantages
Ik had een nieuwe telefoon gekocht en was tevens van provider gewisseld. Vervolgens had een medewerker alles keurig overgezet van de oude naar de nieuwe telefoon en werkte alles perfect. Toen ik vervolgens thuis de pincode in tikte, werkte die simpelweg niet (meer).
Met flink wat inspanningen is dit voor mij opgelost en ben ik super tevreden over de geleverde hulp en ondersteuning.
Comment
Vriendelijk personeel
Advantages
Wat ben ik blij met mijn 12 jaar oude Montelbank. Die is weer als nieuw door de vakkundige reparatie van Dhr. Dillingh, die erg vriendelijk is. Alle veren zijn opnieuw bevestigd en de zittingen zijn opgevuld. Super!
Slechte communicatie
Maken prive gegevens bekend aan derden en delen negatieve feedback over personeel
Negatieve werkhouding
Controle dwang, vertrouwt eigen personeel niet. Legt focus niet op zaken die er toe doen maar vinden kleine dingen belangrijk die niet belangrijk zijn voor uitoefenen van de functie
Er word niks overlegd met personeel
Dwingende houding toe naar personeel.
Personeel word op de raarste tijden uit bed gebeld.
Dit bedrijf denkt een grote speler te zijn in de beveiliging
Show more
wereld maar is afhankelijk van 1 partij
Dit bedrijf is zeer onprofessioneel in hun houding naar personeel. Iedereen waar ze zaken mee doen word onbeschoft behandeld en aangesproken op een zeer depressieve, nare manier zonder inachtneming van een ander zijn grenzen.
Bedrijf schuift zaken af naar personeel en doet zelf niks om een oplossing te creëren als er een tekort aan mankracht is.
Wil je een goed bedrijf die jou respecteert en goed met jou commmuniceert ga dan vooral niet in zee met auxilia!
Advantages
Beste Garage van Friesland .
Klantgericht, vriendelijk, goeie service. En een dikke smile.
Disadvantages
Geen min punten kan me geen betere garage voorstellen.
Advantages
Heeft alle materialen/gereedschap die je nodig hebt.
Disadvantages
Tweemaal geweest, beide keren te duur.
- eigenaar was urenlang de tijd aan het rekken o.a. door ongevraagde adviezen te verstrekken, weg te lopen als je materiaal nodig hebt, langdurig op internet dingen op te zoeken (ongevraagd) en moest 75 extra betalen voor zijn TRAGE hulp voor het vastmaken van 3 bouten, een half uur werk waarvoor hij 1 uur rekent.
Tijdens gesprekken vertelt Ben veel over zichzelf maar het klokje
Show more
tikt door...
Date of services rendered
Oktober 2023
Specialist description
Ben's Doe-het-zelf garage Drachten
Advantages
Geweldig fijn bedrijf!
Zeer hulpvaardig en vakkundig.
Comment
Scootmobiel Friesland heeft ook dit jaar weer zoveel voor mij betekent! Als er èèn bedrijf is wat klaar staat voor zijn klanten, zijn zij het wel!.
Advantages
Maak al jaren gebruik van de dienstverlening van Wasdas. Was altijd heel tevreden.
Disadvantages
Verminderde kwaliteit, sterk gestegen kosten en een slechte service
Comment
De properheid van de velgen waren altijd het beste bewijs van de prima kwaliteit. Mocht het een keer wat minder zijn dat werd het onmiddellijk opgepakt. Dat is niet meer…
Zelfs een mail aan de Wasdas wordt niet op gereageerd.
Jammer….
Date of services rendered
zaterdag 18 augustus
Specialist description
Excellent
Advantages
Lekkere warme douche
Disadvantages
Wordt slecht schoongemaakt, zeer matig sanitair, geen contact met eigenaren, veel lawaai van snelweg, matige camping niet SVR waardig
Comment
Eigenaren zijn geen camping mensen geen contact niet echt gezellig en je moet ook vooraf betalen anders kun je niet boeken
Date of services rendered
Augustus 2022
Specialist description
Camping bezoeker
Advantages
Groot assortiment, goed advies vanuit personeel. Ze nemen alle tijd voor je. Leuke acties/aanbiedingen. Na aankoop kregen we ook nog verschillende testers mee, altijd leuk!
Advantages
Het eerste aanzicht bij binnenkomst.
Disadvantages
Na het ontvangen van de menukaart bestelling gedaan . Na het voorgerecht al gauw het hoofdgerecht.
Voor mij spareribs en mijn wederhelft snitschel
Spareribs waren voorgegaarde die hoogstwaarschijnlijk gewoon waren opgewarmd ,dus geen smaak , dat moest komen van de bb saus die er overgegoten was .
De coleslaw duur woord voor een hapje (weet niet wat het was ) het paste in een eierdop en zeer smaakloos.
Bij de vraag om groentes
Show more
kreeg ik als antwoord..sorry hebben we vandaag niet ???
Als goedmaker werd er ruccola gebracht snel op een bord gekwakt met een in tweeën gehakt ei.
Hetzelfde voor de snitschel totaal fantasieloos opgediend. Mayonaise was vergeten en moest tijdens het eten worden nagebracht .
Als toetje een dame blanche, zelfde verhaal ..in een kommetje twee bolletjes ijs schaaltje koude chocolade en vanille watersaus en een kwak slagroom zonder smaak
Comment
Personeel deed zijn haar best maar liepen bij tijd en wijle rond als een kip zonder kop.
Toen de vraag kwam of het gesmaakt had bij het afrekenen gaf ik aan dat het zeer matig was .
Het antwoord was .....das jammer .🤔
Hier zal ik dan ook nooit meer komen .
Abominabel slecht .
Date of services rendered
02-08-2023
Specialist description
De Beren
Raadhuisplein
Drachten
Eten was zeer goed (complimenten aan de keuken) wel een beetje aan de dure kant. De service was ver onder de maat (zegt heel veel als een Amsterdammer dit zegt).
Food was very good (compliments to the kitchen) if a little on the expensive side. The service was way below par (says a lot when an Amsterdammer says this).
De ervaring van Chris H. kan ik mij volledig bij aansluiten. Mediation is van verschrikkelijk bedroevend niveau. Door gebrek aan kennis van de kant van mevrouw Y. Eerens is een vriendin van mij opgezadeld met een onterechte BKR registratie.
Het is namelijk zo dat een kredietverstrekker uitgenodigd dient te worden bij de behandeling van de echtscheiding in de rechtbank. Zodoende kan deze eventueel bezwaar indienen bij de toebedeling aan een specifiek partner, in diet geval die de schuld zakelijk
Show more
was aangegaan.
Als de kredietverstrekker niet komt opdagen / afmeld dan gaat deze akkoord. Dit is totaal verzuimd en heeft in de verdere afhandeling tot kopzorgen, advocaatkosten en bijna een kort geding omdat een BKR registratie verstrekkende gevolgen heeft voor het aanvragen van een nieuwe hypotheek wat de boel heeft doen escaleren.
Van de kant van de mediator weinig respons, het dossier werd te lastig schijnbaar? Uiteindelijk ben ik persoonlijk bijgesprongen in het verhaal en is alles goedgekomen. Maar wat een ellende en extra verdriet is haar aangedaan. En de mediator zet op de website "Mediation helpt je er samen met uw ex-partner uit te komen, zodat de financiële en emotionele schade voor beide partijen tot een minimum beperkt blijft". Ik zit er sterk aan te denken deze mevrouw alsnog voor de schade aansprakelijk te stellen. In Drachten zit namelijk wel een hele sluwe advocaat die haar goed geholpen heeft, kost wat, heb je ook wat.
Advantages
Een hartelijk ontvangst, lekker kopje koffie en een mooie auto gekocht, alles werdt tot in de puntjes geregeld!! Een zeer net bedrijf met mensen met passie voor auto’s!
Advantages
De enige positieve ervaring is de tijdige levering.
Disadvantages
verkeerde levering.
informatie op de website onduidelijk
niet professionele klantenservice.
Comment
Geen positieve ervaring met dit bedrijf.
Ze leveren op tijd, maar verschillende problemen met de bestelling.
Een olijboom besteld die een stam van 1 m zou moeten hebben en ze hebben geleverd wat lijkt op een struik met een stam van minder dan 50 cm.
Twee hoogstam fruitbomen besteld en ze hebben twee bomen geleverd
Show more
met een stam van rond de 1,5 m en het label "halfstam". Volgens de eigenaar is dit voor hem een hoogstam en was het etiket een vergissing...
Niet echt klantgericht.
Om de problemen te melden, moest ik verschillende keren bellen en verschillende e-mails verzenden. Als ik eindelijk antwoord krijg, is het antwoord dat ze de verkeerde maat van de olijboom hebben geleverd... maar ze hebben niet aangeboden om de juiste te leveren. En natuurlijk niet eens sorry voor de fout.
Voor de fruitbomen beweren ze dat 1,5 m stam hoogstam is...
Kortom, u kunt beter in een andere klantgerichte winkel bestellen en deze vermijden als niet klantgericht of vriendelijk.
Date of services rendered
21 mei 2023
Specialist description
S feenstra
Ze kunnen beter aardappels verbouwen.
Breng je hengst er niet heen.
Breken los
Brood en brood mager opgehaald en onder de wormen.
Hoefsmid waren ze ook al 8 mnd niet geweest
Voor foto's zie google review
Advantages
Met 21 volwassenen een weekend doorgebracht .Voldoende ruimte, schoon, gezellig. Voldoende slaapkamers. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar/beheerder. Er ging veel op basis van vertrouwen.
Disadvantages
Het is geen nieuwe locatie, maar dat was voor ons geen probleem.
Comment
Zeevissen, wadlopen en leuke dorpjes.
Traag, slechte kwaliteit, moeizame communicatie, onervaren zijn eer paar steekwoorden voor dit bedrijf.
Ze maken mooie (toeck) ***zen maar werken deze slecht af en door de snelheid kan het niet liggen want ze nemen alle tijd, ze werken zelfs zo langzaam dat de buren zich al gaan afvragen wat ze doen.
De planning die wordt afgegeven wordt bij lange na niet gehaald, dat kan ook niet anders want vanaf de start lopen ze al achter en doen niets om dat in te halen.
Communiceren gaat moeizaam en traag
Show more
waardoor er dingen fout gaan en ze steeds achter de feiten aan lopen.
Volgens tekening werken proberen ze wel maar lukt niet altijd en foutjes in de constructie...... die proberen ze gewoon weg te werken in de hoop dat niemand het merkt.
Ze wilden een druktest gaan doen voor de oplevering zeiden ze maar natuurlijk is daar niks van terecht gekomen en dat is voor hun maar goed ook want het ***s is ze lek als een mandje als het gaat om lucht.
10 maanden na oplevering is het ***s nog steeds niet volledig af er moeten nog een paar kleine afwerkpuntjes worden uitgevoerd maar als je er niet continu erachter aan zit komen ze niet.
En als wij nu één van de weinige zijn kan het natuurlijk toeval en/of door omstandigheden komen maar wat ik hoor is dat bijna iedereen die een ***s van Scheenstra heeft laten bouwen ontevreden is over hun.
Advantages
In 2016 een regenpunt van 8 kuub besteld die netjes volgens afspraak geleverd werd.
Echter in mei 2023 brak 1 van de 3 filter elementen door eigen toedoen. De heer de Jong gebeld of ik via hen een vervangend exemplaar kon bestellen.
Een paar dagen later, kreeg ik hem, geheel kostenloos, in de brievenbus.
Dat is pas service!!
Zeer prettig bedrijf met een persoonlijke benadering, Top!
Disadvantages
geen
Fijn dat je iemand kan vertrouwen met je financiële zaken!
De samenwerking met FAS is optimaal, voor fiscale vragen bent je hier op het juiste adres.
Het advies wat je terug krijgt is doordacht en duidelijk.
Ik beveel Fiscaal Adviesbureau Sneek van harte aan.
Disadvantages
In december 2022 de iPhone 12 pro aangeboden bij xxl mobile voor reparatie. Lovende beloftes van dat kunnen wij als xxl mobile sneek als geen ander. Telefoon is verstuurd naar een bedrijf waar xxl mobile zaken mee doet. De reparatie zou met elkaar 2 tot 3 weken in beslag nemen. Na 3 weken kregen we een telefoontje, we konden de telefoon ophalen, komen we er in de winkel achter dat de de reparatie waar we om hadden gevraagd niet is gedaan, dus de telefoon wordt weer teruggestuurd voor
Show more
de gewenste reparatie. Dit zou wederom 2 tot 3 weken duren, maar tot op heden geen iphone 12 pro terug.
Personeel beloofd elke week telefonisch met een update te komen, maar hebben in de afgelopen maanden niets gehoord vanuit xxl mobile.
Personeel xxlmobile sneek heeft elke keer een beter verhaal te vertellen (in de winkel). Het spannendste verhaal is dat er brand zou zijn geweest in het bedrijf waar ze de iPhone 12 pro ter reparatie hebben liggen. Ook krijgen we elke keer te horen dat het contactpersoon van xxlmobile,die over reparaties gaat heel erg hard zijn/haar best doet en erboven op ligt om contact te krijgen met het bedrijf, maar dit tot op heden niet is gelukt.
Omdat ze de belofte van vrijdag "we bellen u vrijdag terug met een update" zoals altijd niet zijn nagekomen, heb ik gebeld en uitgelegd hoe ik over deze gang van zaken denk en dat ik stappen ga ondernemen. Ik ben helemaal niet van het delen van slechte reviews, maar voor xxlmobilessneek wil ik bij deze een eenmalige uitzondering maken! Deze gang van zaken slaat compleet de plank mis!
* Slechte service
* Beloftes die niet worden nagekomen
* Er worden geen oplossingen toegereikt
* De verhalen worden steeds "spannender"
* Er worden geen contactgegevens van het "soort van" reparatie bedrijf uitgegeven ivm AVG
* Eigenaren van xxlmobile sneek worden niet bekend gemaakt
Ons probleem is nog steeds niet opgelost!
En ons begrip/geduld is ook op.
Graag zou ik in contact willen komen met de eigenaar van xxlmobile sneek om tot een oplossing te komen. Onze contactgegevens hebben jullie.
Delen wordt gewaardeerd!
Date of services rendered
December 2022 tot op heden
Specialist description
Xxl mobile sneek
Advantages
ze komen naar je toe als je dat wilt
ze sluiten goed aan bij wat je nodig hebt
Comment
ik heb ervaren dat er goed naar je geluisterd word, naar wat je nodi hebt
zo als beloofd zet ik niks op Facebook.
11 februari een z20leh motor gekocht bij deze meeste bekende verkoper van de opel onderdelen. Hij gaf aan dat deze motor gereviseerd moest worden.
Dat is ook geen probleem voor mij.
Motor uitelkaar gehaald blijkt al snel dat de krukas zijwaartse speling heeft van bijna 1 cm. Ik heb dit netjes laten weten. Weer een maand verder motor naar de revisie bedrijf gebracht.
Zij hebben de motor geboord , gehoont ,kop gevlakt en de kleppen netje in geslepen.
Met
Show more
vlakken van het onderblok en kop dat deze motor erk warm was geworden. 15 april heb ik de kop bijna inelkaar gezet en blijkt dat de nokkenas zo vast staat als een ***s dit is dus echt niet goed. Ik terug jaar het revisie bedrijf kop te krom om nog maken.
Ik deze persoon netjes te woord gestaan en vraag om een oplossing. Echt wil deze persoon niks van weten en begint zelf over een ander probleem wat totaal niks mijn dat van mijn heeft te maken.
Ik kwam met een oplossing ik wilde van de 950 euro die ik voor deze motor betaald heb 350 euro terug en dat is in mijn ogen echt schappelijk en zelf naar de verkoper to ook nog eens.
Dit was voor mij echt alleen voor de krukas die heb ik al te weten te vinden NIEUW dan wel kost mij 500 euro.
En nogsteeds geef deze persoon er helemaal niks om alleen geld verdienen meer niet.
Erg jammer
Advantages
Snelle en correcte service en behandeling
Schade tegen een zeer acceptabele prijs hersteld.
Zeer aan te bevelen!
Disadvantages
Niet van toepassing
Comment
Ben zeer tevreden en ga dit adres bij vrienden en
kennissen aanbevelen.
Advantages
Lukte niet om op Google een review te plaatsen. Vandaar dus hier gedaan.
Mijn vriend en ik voelen ons altijd heel erg welkom in de T Mobile winkel in Heerenveen. Team Heerenveen is kundig en heeft begrip voor de klant zijn/haar probleem en zijn erg klantvriendelijk! Daarnaast vinden we ze professioneel. Ze weten waar ze over praten. Dat kun je niet zeggen van de klantenservice van TMobile.
En tijdens het afsluiten van een contract werden ons dingen verteld die de klantenservice
Show more
zelf niet eens heeft verteld.
Hier wordt je niet van het kastje naar de muur gestuurd. Niks anders dan lof voor deze mensen 👌👌👌
Disadvantages
Geen minpunten
Comment
Over klantenservice TMobile :
- afspraken worden niet nagekomen
- je mag het zelf allemaal uitzoeken
- onprofessioneel
- problemen worden niet opgelost
Advantages
Niks.
Disadvantages
Zeer onaardige medewerker.
Comment
Zeer schandalig hoe dit geregeld is!!!
Klantonvriendelijke medewerker laat ons niet naar binnen omdat wij heel toevallig onze id waren vergeten.
Andere mensen die nog jonger waren worden er wel ingelaten zonder id te laten zien.. Alleen omdat wij wat kleiner lijken zijn wij ook jonger vertelde de mevrouw. “Dus u discrimineert ons?” “Nee maar als ik jullie naar binnen laat, gaan er mensen checken in de film en dan krijg ik
Show more
een boete voor 200.000 euro omdat ik jullie naar binnen laat” ik leef hier al mijn hele leven lang en heb nog nooit mensen zien checken in de film om per persoon te kijken hoe oud diegene is. Wij hebben daarna dus vriendelijk aangevraagd of wij het geld terug mochten of als we het kaartje mochten ruilen voor een andere film maar dit mocht niet ! omdat het niet van hun ‘beleid’ is maar het komt toch op hun rekening? Een vriendin van mij heeft zelfs 20 euro uitgegeven omdat ze eten en al erbij had besteld ze krijgt het geld er niet voor terug maar wel het eten zelf omdat dat ook niet van hun ‘beleid’ is ik vind dit echt schandalig en verschrikkelijk dat wij dit hebben moeten mee maken terwijl wij er hard voor hebben gewerkt en anders mensen misschien ook. Ik wil per direct mijn geld terug en blijf mailen totdat ik het krijg.
Date of services rendered
2023 zaterdag 18 maart om 21:15
Specialist description
Bruin haar in een staart zwarte bril en kleur rijk bloesje.
Are you a business owner?
Update your business details including hours, payment options and more