Comment
Mooie foto's op marktplaats zo dat je geen schade ziet. Als je ter plekken komt zie dat de hele zijkant gelakt is. Stoelen helemaal beschadigd wat je niet op de foto's ziet. Versleten banden! Als je iets ervan zegt krijg je gebruikte winterbanden aangeboden. Via berichten laten zij weten dat de auto in geweldige staat is. Niet intrappen! Was 200km onderweg helemaal voor niks!
Het gaat om een Opel Corsa
Date of services rendered
.
Specialist description
.
Advantages
Spontaan een tweetal email gekregen van Yannick waarin hij voorstelde een afspraak te maken, waarin hij ons kon vertellen wat de voordelen en het rendement kan zijn wanneer wij met hem in zee zouden gaan.
Disadvantages
Na ons gesprek hebben wij een aantal vragen c.q. opmerkingen gesteld over de praktische zaken rondom het door hem voorgestelde mailing traject. Onze doelgroep voor het project zit in Engeland en Duitsland, dus goede afstemming over door hen te maken afspraken zijn belangrijk
Show more
. Daarnaast kregen wij een contract aangeboden. Daarin vonden wij een aantal punten waar wij vragen bij / vragen over hebben. Al onze vragen c.q. opmerkingen zijn in een mail gezet. Die mail is vorige week verzonden, geen reactie sindsdien. Daarna nog twee maal gebeld, voice mail bericht ingesproken, maar geen enkele reactie.
Comment
Het lijkt erop dat je het als nieuwe klant het Seoforyou wel heel makkelijk moet maken. Je moet geen kritische vragen stellen, want dan lig je er gelijk uit. Ze pakken voor jouw het laaghangende fruit, maar dan geldt blijkbaar ook voor hun eigen organisatie: een kritische prospect kan het bij Yannick vergeten. Zeer teleurstellende ervaring, in al die 35 jaar dat ik werkzaam ben in de marketing dit nog niet eerder meegemaakt. Geen zaken mee doen, en als je dat al doet: helemaal geen aanbetaling doen.
Date of services rendered
14 november 2023
Specialist description
Yannick
Advantages
NIETS
Disadvantages
GA HIER NIET HEEN !!!
Gun jezelf wat beters, geef iets meer geld uit en sla deze deze 'beauty salon' over!
Een tijd geleden heb ik hier een zeer matige gezichtsbehandeling gehad. Ze had er duidelijk geen zin in. Op de achtergrond was lawaai van andere klanten in de zaak en er stond vreselijke muziek op.
Vandaag toch maar eens een gellak voor de handen geprobeerd. Eerst liet ze me 20 minuten wachten om vervolgens mij iets van 12 potjes gellak te laten zien
Show more
in verschillende roze tinten en eentje vies blauw. Mijn keuze zat er niet bij.
Verder ziet de zaak er heel erg rommelig, ongezellig en goedkoop uit.
Ik lees zoveel slechte recensies, dat het nog bestaat!!
Date of services rendered
25-10-2023
Specialist description
Eigenaresse?
Advantages
intern als extern waardeloos
Disadvantages
Het is met spijt dat ik deze recensie schrijf om mijn recente ervaringen met de Biggym-vestiging in Enschede en de manager, Lars Kielstra, onder de aandacht te brengen. Als een loyale klant van Biggym sinds 2017, ben ik teleurgesteld door verschillende zaken die mijn sportervaring hebben geschaad:
Onderhoud en hygiëne: Mijn klachten over defecte apparatuur, gebrek aan hygiëne en ongemakkelijke omstandigheden in de sportschool, waaronder plakkerige
Show more
gewichten en een niet-functionerende airco, zijn herhaaldelijk niet adequaat aangepakt. Dit heeft mijn sportervaring negatief beïnvloed.
Onprofessioneel gedrag van de manager: Na het uiten van mijn zorgen, heb ik vernomen dat de manager, Lars Kielstra, zich onprofessioneel heeft gedragen door mij achter mijn rug te bedreigen. Dit gedrag is volkomen onaanvaardbaar en heeft me een gevoel van onveiligheid in de sportschool gegeven.
Gebrek aan respect en behandeling: Mijn klachten werden door Lars Kielstra genegeerd wanneer ik de sportschool binnenkwam, wat getuigt van een gebrek aan professionele volwassenheid en respect voor klanten.
Ongelijke behandeling: Lars Kielstra lijkt selectieve behandeling en persoonlijke animositeit te vertonen, wat heeft geleid tot oneerlijke behandeling en ongerechtvaardigde beschuldigingen met betrekking tot mijn sportgebruik.
Ongepast gedrag van de manager: Er zijn gevallen van ongepast gedrag waargenomen, waaronder intimidatie van vrouwelijke leden en verwaarlozing van basisverantwoordelijkheden zoals het opruimen van gewichten en het gebruik van handdoeken. Dit heeft een ongemakkelijke sfeer gecreëerd voor alle leden.
Tijdens mijn recente bezoek aan de sportschool op 3-10-2023 werd ik aangesproken door Lars Kielstra vanwege het ontbreken van een handdoek tijdens mijn training. Ik begrijp het belang van hygiëne, maar ik wil wijzen op de inconsistentie in de handhaving van deze regel. Gedurende mijn lidmaatschap heb ik opgemerkt dat ongeveer 90% van de leden zonder handdoek traint en dat gewichten zelden worden opgeruimd. Dit heeft eerder tot frustratie geleid, en ik heb dit eerder aangekaart bij de sportschool.
Mijn bezorgdheid is niet dat ik de regels wil overtreden, maar dat deze regels niet op consistente wijze worden gehandhaafd voor alle leden. Ik ben bereid mijn gedrag te verbeteren zodra ik merk dat de regels consequent worden toegepast op alle leden, omdat ik me anders behandeld voel dan anderen, en dit gevoel wordt versterkt door de recente interactie met Lars Kielstra.
Tijdens ons gesprek maakte Lars Kielstra duidelijk dat hij persoonlijke animositeit jegens mij koestert. Hij impliceerde dat mijn aanwezigheid in de sportschool ongewenst was en suggereerde zelfs dat ik elders een sportschool zou moeten zoeken. Dit gedrag is uiterst onprofessioneel en getuigt van een gebrek aan respect voor een langdurige en trouwe klant.
Het is van cruciaal belang dat het management ervoor zorgt dat alle leden op een eerlijke en respectvolle manier worden behandeld, ongeacht individuele omstandigheden. Het gedrag van Lars Kielstra doet echter ernstige twijfels rijzen over de integriteit van het management van Biggym Enschede.
Als een langdurige klant van Biggym, geloof ik in de waarde van een respectvolle, veilige en hygiënische sportschoolomgeving. Ik dring erop aan dat deze kwesties serieus worden genomen en dat passende maatregelen worden genomen om de situatie te verbeteren. Dit omvat het grondig onderzoeken van de klachten en het nemen van corrigerende maatregelen om een positieve sportervaring te waarborgen voor alle leden.
Ik hoop op een spoedige reactie en verwacht dat er actie wordt ondernomen om deze ernstige problemen aan te pakken.
Date of services rendered
14-10-2023
Specialist description
Lars Kielstra
Advantages
Hij heeft onze scheiding naar behoren en zoals afgesproken afgehandeld. Mijn dank hiervoor.
Disadvantages
Het heeft ietsjes langer geduurd dan gedacht, echter dit heeft waarschijnlijk niet met hem te maken denk ik.
Comment
Verder niets op te merken.
Disadvantages
Na 30 jaar patient te zijn geweest leek het erop dat de tandarts steeds slordiger werd. Raffelde zijn werk af. Liet stukjes vulling tussen kiezen zitten. (nieuw tandarts heeft dit verwijderd) Vullingen zouden bijgekleurd worden. Mooi resultaat totdat ik op de rekening van ruim 600 euro zag dat er 6 facings geplaatst waren zonder overleg. Hij was even te enthousiast geweest met het uitvoeren van "zijn hobby". Brak met het verwijderen van het stalen ringetje v vullen de tand opnieuw
Show more
. Onder het mom van garantie zou dit gratis gerepareerd kunnen worden. Zag meerdere gaatjes over het hoofd. Achter facing vaak verteld dat er een gaatje zat. Was suggestie !! Helaas te laat want dat suggestieve gaatje was inmiddels groot gat geworden waardoor tand naast voortand tot aan tandvlees afgebroken is met afbijten van boterham. (Was al overgestapt naar andere tandarts maar nog geen 1e intake gehad) Bij familielid kleur vergeten te bepalen voor kroon. Loopt nu met spierwitte kroon rond. Werd door inplantoloog op de vingers getikt door verkeerde informatie te geven. Ander familielid is 4 x voor dezelfde tand terug gekomen om opnieuw te boren. Zelfs het gaatje waar wortelkanaalbehandeling was uitgevoerd vergeten te vullen !! waardoor t ontstoken raakte. Met 7 familieleden gelijktijdig overgestapt naar andere tandarts.
Date of services rendered
.
Specialist description
.
Wij wachten nu al bijna 11 maanden op de afronding van de werkzaamheden, dit hadden Michael en Justin ( boei&geveltechniek.nl ) toen ( vorig jaar oktober) aan ons beloofd. Ze moeten nu nog steeds komen. Ik heb tientallen afspraken met Michael gemaakt, hij is er tot nu toe geen één nagekomen, hij had elke keer weer een ander excuus.
J.Lemstra
Advantages
Vriendelijke bediening, met plezier in hun werk. Heerlijk eten. Gerechten zagen er uit als schilderijtjes. Wij hadden de risotto en de saté.
Disadvantages
Alles is keurig netjes, misschien beetje meer “gezelligheid “.
Comment
Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!
Advantages
Geen enkel
Disadvantages
Meest onbeschofte en arrogante personeel dat ik ooit heb meegemaakt, een stofzuiger van meer dan 300,00 die stopt er mee na enkele weken en krijg gewoon te horen die moeten we opsturen. je bent de stofzuiger langer kwijt dan dat ie in ons bezit is geweest
Comment
ongeschoold, ongeintereseerd en onbeschoft personeel
Date of services rendered
de aanschafdatum was 15 juli en op 12 augustus zijn we terug gegaan.
Specialist description
Sorry, er is in het gehele
Advantages
Nothing
Disadvantages
Not polite
Comment
Unfortunately Mr Uncu was not polite. He answered in a bad and impatient manner. I have already heard about this and now I see it is true. I will never refer to the place
Date of services rendered
21 July 2023
Specialist description
Mr Uncu
Kijk uit met dit bedrijf
Joop engel van Jekorzijnen is een oplichter
Wij hebben in 2022 korzijnen en deuren laten plaatsen
Dit is een groot drama geworden
Voordeur moet vernieuwd
Alles moest er uit want niks was goed geplaatst
badkamer raam melkglas
Raamhoren niet geleverd
Telfoon word niet beantwoord
Dus aub mensen ga niet met deze oplichter in zee
Scheelt je een hoop allende
Advantages
Zelf fietszadel gekocht op internet, kreeg deze niet goed gemonteerd. Naar de eigenaar van Unbike geweest en plaatste de fietszadel zonder kosten in rekening te brengen. ECHTE TOPSERVICE!. Ik moet wel bekennen dat ik vaker kwam in deze zaak, met volle tevredenheid, en kom zeker terug !
Ik heb 4 jaar lang een ***s gehuurd waarbij er door de toenmalige eigenaar niet of nauwelijks iets onderhouden werd. Het ***s is na 4 jaar overgenomen/gekocht door Jan Munnink. Hij heeft gelijk actie ondernomen en ervoor gezorgd dat al het achterstallig onderhoud werd opgepakt zodat ik er weer prettig en met veel plezier kon wonen. Dus dikke complimenten.
Are you a business owner?
Update your business details including hours, payment options and more