Woningstichting Rochdale

Woningstichting Rochdale

Will open tomorrow at 09:00
Address
Working hours
Mon
09:00—16:00
Tue
09:00—16:00
Wed
09:00—16:00
Thu
09:00—16:00
Fri
09:00—16:00
Sat
Closed
Sun
Closed
Official website
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company

Reviews about Woningstichting Rochdale

1.3
/  73 reviews and 64 ratings
Rating is formed based on customer reviews, ratings and telephone surveys.
Write a review Edit your review
Sort by:
  • 4.0
    Advantages:
    Wat enorm veel negatieve reacties bij mij juist erg positief over Rochdale
    3 weken geleden nieuwe keuken nieuwe tegels gaskraan en muren geverfd
    ziet er mooi uit en ben er erg blij mee ze hebben erg netjes gewerkt
    Tijd geleden onderhouds contract van 4.95 p mnd genomen werkt erg goed]
    Inmiddels nieuwe wc en reservoir gekregen ook nieuwe kranen ook voor radiatoren en binnenkort nieuwe opdek deuren
    Woon al vanaf 1988 op Leksmondhof gedeelte ***r ander woning zijn koop woningen geworden je kan niet meer huren als je weggaat wordt het verkocht
    Jammer zoveel negatieve berichten en mijn Rochdale digitaal werkt prima
    zelfs deze maand 60 euro ***r vermindering gekregen ivm inkomsten
    – show
  • Enorm niet klantvriendelijk bedrijf. Als je gaat verhuizen kan het zijn dat je nog wastegoed hebt staan. Dit geld kunnen wij volgens het bedrijf dat Multiposs (programma dat de was regelt) terugkrijgen van rochdale. Rochdale geeft aan dat ze dit niet kunnen teruggeven. Als je ze vertelt dat zij dit moeten doen en als enige toegang hebben tot het geld dan krijg je te horen “Wij kunnen je niet helpen, fijne dag verder”. En als je doorvraagt dan zeggen ze nog steeds “Prettige dag we kunnen je niet – show
  • Nooit werken de liften in mijn flat,1 lift hebben ze zogenaamd vernieuwd toch is hij nog steeds stuk, steeds maar geen heet water en dan krijg je te horen dat het service bedrijf geen vakmannen heeft, het is ijskoud buiten maar je moet.primitief water koken om te kunnen douchen met warm water.
    Bewoner flat Huigenbos
  • Belde om 16.35 met de spoedlijn van Rochdale i.v.m. een mogelijk koolstofmonoxidelek. Helaas is de spoedlijn na half 5 alleen beschikbaar voor mensen met een verstopt toilet. Verzoek de dag erna terug te bellen. Bizarre service.
  • Bereik is drama en over service hoeven we niet te beginnen
  • Rochdale is slecht bereikbaar.
  • Je staat 30 minuten in de wacht en dan komen ze met rare vragen om alles te verifiëren. Heel slecht! Vooral bij huurschuld kom je er niet telefonisch doorheen. Deze week 4 keer gebeld 30 minuten… Ze zijn niet behulpzaam! Vooral als je niet digitaal bent, niets kan zien etc. De klusjesmannen zijn wel top! Zien wat er moet gebeuren en pakken het op! Dankjewel nog voor de reparatie vd intercom!
  • Worst company ever their way of talking is very rude and they don’t actually care about their customer,delay in every thing
  • Slecht onderhoud van de woning. Lang wachten voor een reparatie die uit moeten worden gevoerd. Geen antwoord of erg last antwoord via watssup
  • Als je een aanbod krijgt via woningnet en de woningbouwvereniging is van rochdale en je hebt géén haast aub doe het niet want het is echt een%@&$&÷^ woningbouwvereniging!
  • 1 uur wachten maar niemand neem de telefoon slechtste woningbouw in Nederland
  • Onmenselijk in deze crisis tijd mag niet eens betalregeling aansluiting.
    En onbereikbaar via telefoon
  • Ondanks alle slechte recensies in mijn ogen een goeie service, telefoon moet alleen veel sneller opgenomen worden! Al maanden zeker 30—40 min wachttiijd!
  • onbevoegd personeel die niet naar je luisteren en maar wat doen telefonisch slecht bereikbaar verhogen huur en service kosten terwijl mensen nog geeneens hun gas en licht kunnen betalen maar doen niks aan isolatie of renovatie verduurzaming, woon in 4 kamer woning maar mag niet kleiner wonen terwijl ik in mijn eentje in 4 kamer woning woon. Verspillen energie over de rug van de huurders, maar die moeten wel de kosten betalen.
    bel ze ook nooit meer al zakt de woning in de grond of valt hij om
    ze
    – show
  • Ben verbaasd over de vele negatieve reacties. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met Rochdale. Is het misschien een beetje te druk geworden de laatste tijd?
  • Everytime i call them i have to wait between 30min to an hour someone to pick up, and then they hang up immediately.
    I live alone in the apartment and use no gas whatsoever. And now they are telling me to pay extra at the end of the year. However my 4person family neighbours that have the heating on 24/7, receive money back.
    Obvious stealing!!!!
  • Altijd minimaal 30 tot 45 min in de wacht voordat je een medewerker aan de lijn krijgt en heb je dan iemand aan de lijn wordt je doodleuk afgepoeierd.. Lijken wel allemaal amateurs..Reparatieverzoeken moet je nog net niet voor op je knieën gaan..
  • Telefonisch moet hel erg lang wachten en naar 30 minuten ik krijg antwoord en zij hebben wij storing (Noura) medewerker van Rochdale was aan de lijn en ook geen respect voor klanten.
  • Rochdale is werkelijk de slechtste huurbaas die er maar bestaat ongelooflijk. Letselschade door lekkage en nu 3 jaar verder en nog niet goed gemaakt het dak. Hebben 2 winters gewoon naar de buitenlucht kunnen kijken op de zolder.
    Elke keer kwam er een andere opzichter of vakman telkens was het zodan ja dat is niet via mij moet ander voor komen. En vrouw lief met gebroken rug thuis ja je wist dat lekkage was dusja eigen schuld dat er steeds water op de trap ligt.
  • Belazerd met het maken van afspraken voor onze nieuwe woning.
    We zouden een nieuwe keuken/badkamer/toilet krijgen, we kwamen in de woning op dag 1 en het toilet was niet gedaan, echt het oude lelijke gedrocht van 30 jaar geleden zat er gewoon nog in.
    Meteen rochdale Purmerend gebeld die hier destijds nog zat.. ze ontkende gewoon, terwijl mijn vrouw de tegels voor het toilet had uitgezocht, geen vergissing van ons dus.
    Vuile leugenaars bah..
Reviews
with marks
Average rating - 1.3 based on 73 reviews and 64 ratings