Van der Velden Rioleringsbeheer Amsterdam B.V.

Van der Velden Rioleringsbeheer Amsterdam B.V.

Phone number
020 632 93... — show
Let the company know you found their phone number on NiceLocal —businesses work best when they know you can affect their rating Was your phone call answered?
— No: wrong number / no response
Yes
Thank you!
Address
Working hours
Mon
24h
Tue
24h
Wed
24h
Thu
24h
Fri
24h
Sat
24h
Sun
24h
Official website
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company

Reviews about Van der Velden Rioleringsbeheer Amsterdam B.V.

2.8
  /  12 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 12
Sort:
  • 1.0
    9 december 2022, 11:45 pm
    Disadvantages
    Keuken en badkamer de afvoer verstopt.
    Wilden ze niet komen want het was geen spoed in hun ogen. Als ik de wastafel in de badkamer gebruik komt het water omhoog in de doucheruimte, en de afvoer van de verwarming zit hier ook op aangesloten. Laat dan maar lopen het hele weekend, krijgen ze de rekening wel.
    Wel toevallig dat het nederlands elftal moet spelen.
    En dan vinden ze het gek als je boos wordt.
    Eigen Haard had toestemming gegeven om te bellen, dus......
    Date of services rendered
    9-12-2022 19:00 uur
    Specialist description
    06-11657432
  • 7 october 2022, 6:39 pm
    Ons huis voor 1,5 ton laten verbouwen en door werk van de standleiding nu lekkage. Ze reageren niet meer op e-mails.

    Communicatie is slordig, ze komen afspraken niet na!
  • 11 july 2022, 2:38 pm
    Monteurs zijn stuk voor stuk toppers, vriendelijk, professioneel en denken met je mee!
  • 29 june 2022, 10:20 am
    dit bedrijf moet je NIET inhuren, tenzij je graag opgelicht wil worden. voor 1 lekkage is de monteur 5 uur bezig geweest omdat die geen materialen bij zich had een volgens mij had de monteur geen idee wat die aan het doen was. naar heel wat gepruts kreeg ik een rekening van €1000 voor een simpele lekkage. als je dan vervolgens belt met het bedrijf krijg je alleen een grote mond. ZEKER GEEN AANRADER. DOE HET NIET!!!
  • 17 may 2022, 3:33 pm
    Hele fijne klantenservice (geholpen door Linda en Ronald). De monteur kwam weliswaar veel later dan overeengekomen (3 uur later), maar dat kwam omdat er een spoedklus binnenkwam die voorrang kreeg. Eenmaal klaar met die spoedklus en onderweg naar mij, heeft de monteur aangebeld bij het verkeerde huisnummer, en is hij bij geen gehoor teruggereden. De monteur keerde echter (nog) om toen hij op de A10 was en ik belde waar de monteur bleef. Hij is dus teruggereden en heeft mijn verstopping bij de ke – show
  • 25 december 2021, 4:19 pm
    Snel en vakkundig,en erg aardige kerel-prettige verjaardag nog!;-)
  • 12 may 2021, 4:40 pm
    Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Afgelopen maandag afspraak tussen 13 en 14 uur, komen om 15.45 uur en omdat de werkzaamheden nog al wat in de voeten had, camera inspectie meerdere leidingen, zou het te laat worden. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (woensdag) via Bram (zit ergens op kantoor) met monteur om 8 uur. Komen niet opdagen en na meerdere telefoontjes krijg je te horen dat het volgende week woensdag wordt. Advies voor de firma en Bram; Ga eens met die camera je eigen hersens, zo je die al – show
  • 9 may 2021, 7:14 pm
    ZEER slechte service. Doucheput verstopt, alles liep onder maar de monteur vond het niet urgent genoeg om te komen. Het hele huis stonk naar chloor, iemand met astma in de familie die benauwd werd van de geur maar nog steeds vond meneer het niet belangrijk genoeg. Diep teleurgesteld in hoe er met mensen wordt omgegaan door dit bedrijf.
  • 30 june 2020, 10:14 pm
    Hello, i believe we just had the pleasure of meeting and you asked me to speak Dutch as I'm in the land of the Dutch. Language is a tool created by humans in order to communicate with each other to understand actions, in my experience most of the Dutch I've met so far have no issue understanding me so I don't believe it's needed. The other reason why I came here and paying taxes here is because you guys are rich because Europe stole a lot of our money and still has it and one more reason is beca – show
  • 31 march 2020, 8:43 pm
    1 monteur in dienst. Komt alleen als hij dat wil en noodzakelijk vindt. Na 3x bellen word je pas teruggebeld. Water van de bovenbuurman stroomt letterlijk mijn keuken uit. 24 uur later en 5 telefoongesprekken later nog steeds niemand beschikbaar.

    Vervolgens contact opgenomen met Riool Reinigings Service Amsterdam (RRS) en binnen 1 uur stond er iemand voor de deur die het probleem kon oplossen. Heb je spoed, ga dan voor een ander bedrijf!
  • 15 february 2020, 3:22 pm
    Samen met Jansen Huybregts is deze partij 7(!) keer langsgekomen om een ontstopping in de keuken te verhelpen. Nog steeds niet gelukt. Ze communiceren langs elkaar heen en doen hun werk niet goed. Zojuist thuisgekomen en de hele vloer stond weer blank. Schande. Als je de keuze hebt voor een ander rioleringsbeheer, dan zou ik dat zeker doen. Helaas hebben wij dat niet en is het vaker langskomen van een partij als deze natuurlijk economisch gezien alleen maar aantrekkelijker voor ze.
  • 12 december 2019, 6:39 pm
    Zijn bezig geweest in de straat met de riolering.
    Maar alles in mijn huis zit onder de rotzooi en stinkt enorm.
Average rating - 2.8 based on 12 reviews and 12 ratings