Van Deutekom-Zakko, huisartsenpraktijk De Stroom

Van Deutekom-Zakko, huisartsenpraktijk De Stroom

Address
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error

Reviews about Van Deutekom-Zakko, huisartsenpraktijk De Stroom

2.9
  /  13 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 11
Sort:
  • 2.0
    15 november 2022, 3:24 pm
    Disadvantages
    Eerst heeft de assistenten van ***sarts Van Deutekom mij geholpen en onjuiste diagnose gesteld plus verkeerde medicatie gegeven. Toen heeft zij mij doorverwijzing naar specialist medisch centrum jan van goyen. Daar ben ik een beetje perplex meteen behand. Ik heb daarbij niet vermeld gekregen van zowel de ***sartassistenen die mij heeft doorverwezen als de specialist dat deze behandeling onder het eigen risico valt. Nu is dat niet verplicht maar ben ik waanzinnig geschrokken van de eigen risico nota die ik heb ontvangen van mijn zorgverzekering. Uiteraard is het mijn eigen verantwoordelijkheid hoe hoog ik eigen risico aanstel bij mijn verzekeraar. Maar waar ik echt van verbouwereerd ben is dat ik een behandeling van 15 minuten en 1 prikje heb ontvangen en dat die (blijkbaar!) € 1.603,19 kosten. Ik vind het nogal schadelijk dat iemand van 27 met een minimuminkomen hier niet van op de hoogte wordt gebracht en meteen de naald erin wordt gezet. Ik ben door de practijk nog gebeld voor een vervolgafspraak maar aangezien de behandeling niet eens heeft geholpen twijfelde ik. Goed dat ik dat niet heb gedaan want nu ik weet dat dit zo ontzettend veel kost begrijpt u waarschijnlijk ook wel dat ik niet zomaar weer 1600 euro neer tik om te zien of het nu wel zijn doel bereikt?! vind het wat dat ik voor zo veel geld een onsuccesvolle behandeling heb gekregen. Het is bizar dat mijn vader zijn knie voor 3000 euro kan laten opereren en dat ik een prikje van 1600 ontvang die niet eens werkt?! Ik vraag mij af of dit wel klopt en zoek contact met mijn ***sarts.

    Ik heb de ***sarts gebeld en gevraagd om via mail een antwoord te krijgen over hoe dit onder hun algemene voorwaarden valt, dat een patiënt zonder enige informering door wordt verwezen voor zulke dure behandelingen zonder daarvan geinformeerd te worden. Heb een mail kunnen versturen via een gekke omweg (want een normaal mailadres om contact te maken hebben ze niet??!) En na 2 keer bellen waarbij ik een half uur in de wacht sta en dan wordt opgehangen begint mijn geduld een beetje op te raken. Het is absurd dat het zo lastig is contact te krijgen en ik wil heel graag een verklaring voor deze situatie!
    – show
  • 20 august 2022, 10:25 pm
    Praktijk dr Olthof slechtste ooit. Kan niet omgaan met patiënten met zeldzame aandoeningen. Wordt altijd afgescheept met symptoombestrijding nooit met oplossing. En dan noemt men zich antroposofische huisarts. Ik ben weg. Onbetrouwbaar als je chronisch ziek bent. Ga je eerst naar de huisarts. Huisarts kan niks vinden. Volgende dag zo ziek en met spoedambu naar shock room gebracht.
  • 17 february 2022, 11:39 am
    Ik ben erg tevreden
  • 6 december 2021, 2:04 pm
    Contact opnemen is soms een ramp
    Na bijna 20 minuten wachten nog steeds op de 2de plaats en geen contact met de assistente. Dat kan niet! Dat lijkt op een organisatorisch probleem.
  • 16 november 2021, 5:00 pm
    Sinds Anton er weg is alles daar erg achteruit gegaan. Afspraken niet nagekomen en afgezegd, professionaliteit ver te zoeken, je krijgt simpelweg geen goed gevoel over de werkwijze van Van Deutekom en problemen blijven onopgelost. Zoek een andere huisartsenpraktijk want deze is ronduit belachelijk.
    • 19 november 2021, 11:23 pm
      Beste mevrouw, u heeft al mijn aandacht, nu ook online. Graag los ik de onvrede gelieve persoonlijk op en zal u, uw zus of broer binnenkort wederom spreken. De behandelingen lopen via het ziekenhuis, maar ook ik ben, langs de zijlijn, wekelijks betrokken en blijf uiteraard betrokken. Ik wens u, uw familie en uw vader veel sterkte en hoop dat we gezamenlijk uw zorgen kunnen bespreken.
  • 5 october 2021, 8:56 am
    Goed geholpen door assistenten die luisteren, meedenken en je kunnen gerust stellen. Zeer tevreden over deze huisarts met no nonsens aanpak! Fijne praktijk.
  • 26 august 2021, 1:54 pm
    Communicatie met assistenten gaat vaak mis. Vandaag ha daarover gesproken. Pakt dit op met dr. Deutekom. Hopelijk word er aan gewerkt.
  • 31 may 2021, 12:28 pm
    We zijn er weg gegaan omdat de assistente nooit doet wat ze zegt. Zes keer dat we bij de apotheek kwamen en het recept er niet lag, mijn zoontje moest toen s avonds naar het ziekenhuis. Nooit de arts mogen ontmoeten. Nu net twee keer gebeld in de wachtrij en dan wordt de verbinding verbroken en nu. Niet meer bereikbaar. Onze dossiers liggen nog bij hun zijn nooit doorgestuurd en ik kan ze niet bereiken. Geen e-mail adres en geen klachtenformulier. Vreselijk
  • 29 october 2020, 11:28 pm
    I miss Anton. When I phoned to say that I wanted an appointment to meet the new dr they made an appointment with the person who stands in for her!
    My daughter doesn't want to go to the Dr's any more because she felt judged and rushed on her only appointment. I asked for an appointment for a back issue, was told that a phone appointment would be sufficient — she never called.
    No doubt the reply will be that you would have like to speak to me in person about this issue — then you should have calle
    – show
    • 29 october 2020, 9:36 pm
      I'm sorry we have missed each other by phone. I always call a couple of times with our private phone number. I would recommend to make a new appointment if this happens. On the website of our practice you can find my workdays and those of my colleagues that work with me since the beginning.
  • 15 october 2020, 2:00 pm
    I very rarely go to the Dr but I have always been very happy with this practise.
    However it is maybe time to move into the 21st century.
    If you would buy the assistant a bluetooth head set then she would be a lot more efficient; two hands free to be able to look up and arrange things as she is talking. Then maybe she wouldn't get so stressed out with an expectation that answering a phone means you can also do other things!
    • 18 october 2020, 10:30 pm
      Thank you for your advice. We are working hard on modernising our practice, it will take place in another building, within 1 year from now. It goes step by step, heading to a new space takes time and effort. We are focussing now on the highest needs; with the COVID pandemic we need to continually adapt. Our team is working together to find ways that can help. Kind regards. Van Deutekom.
  • 13 november 2019, 11:10 am
    De meest fijne huisartsenpraktijk die ik ooit heb bezocht. Er wordt echt naar je geluisterd en naar een passende oplossing gezocht voor je problemen. Een aanrader

Similar medical centers nearby

The information on this page is for informational purposes only, and does not substitute medical advice. Consult your healthcare provider!
Average rating - 2.9 based on 11 reviews and 13 ratings