SFAA Administratiekantoor in Amsterdam

SFAA Administratiekantoor in Amsterdam

Will open at monday at 08:30
Address
Working hours
Mon
08:30—18:30
Tue
08:30—18:30
Wed
08:30—18:30
Thu
08:30—18:30
Fri
08:30—18:30
Sat
Closed
Sun
Closed
Official website
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error

Reviews about SFAA Administratiekantoor in Amsterdam

4.3
  /  15 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 22
Sort:
  • 1.0
    31 january 2023, 3:01 pm
    Advantages
    None
    Disadvantages
    SFAA agree a budget with you which includes all administration, we fell below the max thresholds in the price bracket but we were asked for 4000euros more at the end of the year to complete work from a year ago. This is double our annual budget agreed with them.
    Date of services rendered
    Jan2021 to Jan 2023
    Specialist description
    SFAA
  • 25 november 2021, 1:16 pm
    SFAA is een uitkomst voor bedrijven en bedrijfjes die goed zijn in van alles, maar NIET in hun boekhouding. SFAA ontzorgt je namelijk helemaal: professioneel, snel, behulpzaam en heel aardig. Je hoeft nooit meer wakker te liggen over je bonnen, facturen, BTW en IB, een aanrader kortom!
  • 30 august 2021, 2:12 pm
    Ik ben erg tevreden over de samenwerking met SFAA. Ze zijn snel, behulpzaam, goed bereikbaar en geven slim advies. Aanrader!
  • 26 august 2021, 12:22 pm
    Prettig samenwerken met SFAA! Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Professioneel en kundig advies.
  • 2 august 2021, 12:01 pm
    SFAA is een jong, energiek en ondernemend administratiekantoor. Ze staan altijd voor je klaar, zijn goed bereikbaar en denken op een praktische en proactieve manier met je mee. Een erg fijne club die ik aan iedereen zou aanbevelen.
  • 26 july 2021, 3:25 pm
    Prettig samenwerken, snelle verwerking en heldere communicatie. Alles wat je van een boekhoud administratie verwacht.
  • 6 july 2021, 5:32 pm
    Wij werken voor onze bedrijven goed en plezierig samen met SFAA. De lijnen zijn kort, efficiënt en er wordt adequaat gehandeld. Onze contactpersonen voor de financiële en salarisadministratie staan altijd voor ons klaar. Een waardevolle professionele samenwerking, waardoor wij ons op onze business kunnen focussen en verder kunnen groeien.
  • 5 july 2021, 1:38 pm
    Sinds de oprichting van mijn kantoor doet SFAA naar volledige tevredenheid onze administratie. Heerlijk om dit uit handen te geven aan het zeer bekwame team van SFAA en heb mijn eigen accountmanager waarmee ik altijd snel en makkelijk kan schakelen
  • 30 june 2021, 11:40 am
    Het team van SFAA is altijd en op elk moment bereikbaar Ze denken altijd mee op het gebied van organisatie brede en strategische belangen van de klant. Daarnaast zijn ze snel, accuraat, proactief en zorgen ze voor duidelijkheid en overzicht. Via onze vaste contactpersoon bij SFAA lopen al onze administratieve en boekhoudkundige zaken zeer gesmeerd. Al met al is het prettig zaken doen en voor ons de ideale samenwerking!
  • 8 december 2020, 1:25 pm
    I have been working with SFAA for more than one year now. They are doing administration for my startup (two BVs). Their expertise has extremely helped me a lot.

    Ewout from their team is a great help and easy to reach via email/phone. I am very happy with the services and advice I get from their team over all.

    I would highly recommend them.
  • 15 september 2020, 1:11 pm
    Mijn ervaring met SFAA is gelukkig maar van korte duur geweest, helaas hebben zij mij extreem veel extra werk en stress gegeven. Na constant mijn administratie niet op orde te hebben en hen daarop aangesproken te hebben, ontving ik uit het niets een factuur met zogenaamde overuren. Deze overuren zijn niet overlegd. Om deze reden dan ook gecommuniceerd deze factuur niet te betalen. Na dit uitgesproken te hebben ben ik afgesloten van mijn eigen, reeds betaalde administratie en ben ik gechanteerd: – show
  • 21 august 2020, 10:30 am
    Working with these accountants has been an absolute disaster for our company. Still after 1 year, we are paying the price of their sloppiness and negligence, and terrible communication with us. We have come close several times to have to pay fines for late tax payment, thanks to them. One of their employees tried from day one to connect us to a friend VC (for a fee) instead of replying to our e-mail about payroll. If you are a small business STAY AWAY, and if you are not why would you even bothe – show
    • 15 september 2020, 4:11 pm
      Dear Koru team, Who are you? We don't know you. I have searched our whole invoicing system and all your employees.
      btw: It is not possible you have to pay fines at our office. It never happens we get fines for our clients and if it is our fault we pay the fines. This is our brand promise. So please contact me directly if I can help you out: annelie@sfaa.nl
      Maybe you mean an other office?
  • 25 may 2020, 9:11 am
    Proactief, op maat en goede dashboarding voor continu inzicht. En als er dan toch een vraag ontstaat is Annelie snel en altijd bereikbaar. Fijn schakelen! Keep up the good work.
  • 24 may 2020, 9:23 am
    De samenwerking met SFAA verloopt bijzonder prettig! Het team van SFAA is betrokken, enthousiast, professioneel en ambitieus. SFAA is voor mij hét administratie- en advieskantoor. SFAA denkt met je mee en loopt voorop met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online administratie!
  • 19 may 2020, 9:52 pm
    Te duur!!! En dan doen alsof ze de klant begrijpen…
  • 14 may 2020, 10:50 pm
    Goed boekhoudkantoor, fijne en vlotte communicatie, topservice, #happycustomer
    • 24 may 2020, 9:39 am
      Kijk, happycustomer! Daar worden wij nou blij van! Dankjewel Michaela!
  • 14 may 2020, 10:57 am
    Goede service, staan altijd paraat voor al je vragen en denken op alle vlakken goed met je mee. Een goede financiële partner!
    • 24 may 2020, 9:45 am
      Dankjewel Stefan! Wij worden blij van blije klanten. Fijn dat je zo tevreden bent!!!
  • 27 november 2019, 10:22 pm
    vlot en modern administratiekantoor! geen gedoe met bergen papiertjes en bonnetjes, maar alles gewoon digitaal, zoals het hoort in 2020:)
    daar wordt ik als IT-ertje natuurlijk blij van;)
    dank!
  • 17 april 2019, 2:46 pm
    Al 4 jaar onze trouwe partner. Terechte winnaar van Exact Cloud Award!
  • 18 july 2018, 2:12 pm
    Uitstekende administratiekantoor! Goede service, verstand van zaken, flexibel en innovatief. Blij mee!
Average rating - 4.3 based on 22 reviews and 15 ratings