MisterGreen

MisterGreen

Will open at monday at 09:00
Address
Working hours
Mon
09:00—17:30
Tue
09:00—17:30
Wed
09:00—17:30
Thu
09:00—17:30
Fri
09:00—17:30
Sat
Closed
Sun
Closed
Official website
Certificates and documents
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company

Reviews about MisterGreen

3.8
  /  22 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 13
Sort:
  • 1.0
    29 december 2022, 9:55 pm
    Advantages
    — Doen veel moeite om je als klant binnen te krijgen.
    Disadvantages
    Als ze je eenmaal binnen hebben, blijkt al snel dat ze gebakken vlucht verkopen en allemaal valse beloftes hebben gemaakt. Hieronder mijn verhaal:

    In november werd ik via een collega getipt over Mistergreen. Hij gaf aan dat er tesla y model performance snel geleverd zou kunnen worden, midden december. Ze hebben er nog maar een paar dus ik zou er snel bij zijn vertelde hij.

    Ik raakte enthousiast en zocht contact met MisterGreen. Ik kreeg contact met Coen. In eerste instantie een goede indruk: sympathieke man, frequent contact. Het was duidelijk dat hij mij graag als klant wilde binnen halen.

    Coen had hele mooie worden: Halverwege december heb je de auto! Ze zijn al vooruitbesteld! 15 december zijn ze er. 10 dagen van te voren krijg je een code waarmee je de auto kan traceren.

    14 december kom ik terug van mijn vakantie. Helaas nog geen code ontvangen. Ik bel Coen de volgende dag en krijg het volgende antwoord: Kleine vertraging! Je kan de auto tussen kerst en oud en nieuw verwachten. Ze komen er binnenkort aan en wij kunnen de auto binnen een dag overschrijven.

    Niet helemaal wat we hadden besproken, maar goed, een paar dagen kan ik nog wel wachten. Met kerst om de hoek besloot ik Coen nogmaals te bellen. De code zou toch een aantal dagen eerder komen? Als ik de auto over een paar dagen kan ophalen, zou ik inmiddels toch wel een code moeten hebben?

    Wat eerst werd gepresenteerd als een enorm zeker verhaal, werd ineens erg wankel. We weten niet wanneer de auto komt vertelde Coen. Het is gewoon onduidelijk. Zou zomaar ergens in februari kunnen zijn. Hierop raak ik geïrriteerd. Hoe kan je een verhaal zo zeker presenteren? Ik voel me voor de gek gehouden.

    Coen weet mijn onvrede te sussen door toe te geven aan mijn verzoek voor een tijdelijke leenauto. Hij reserveert een Tesla S-model voor me. Ik vraag aan Coen wanneer ik de auto kan ophalen. Hierop krijg ik een vaag antwoord: Begin januari. Ik vraag vervolgens om meer duidelijkheid: Kunnen we een datum prikken voor wanneer ik de auto kan ophalen? Coen mailt mij dat ik 4 januari de auto kan ophalen. Hier ga ik dan ook maar van uit.

    Vandaag telefonisch contact met Coen, met een verzoek of ik de auto ook eerder dan 4 januari kan ophalen. Mijn collega kon zijn leenauto namelijk al 30 december ophalen. Ik krijg een heel warrig verhaal te horen wat ik helaas niet kan reproduceren. Iets over dat wanneer ik de leenauto krijg afhangt van wat voor keuze mijn collega maakt. Ik geef nogmaals mijn onvrede aan over de onduidelijke situatie. Coen geeft aan dat hij mij aan het einde van de middag gaat terugbellen.

    Zojuist telefonisch contact gehad met Coen. De tesla s-model is er pas over 2 weken. Hoe kan het dat er duidelijk, zwart op wit, 4 januari wordt afgesproken en dat ik er nu ineens 2 weken op moet wachten?
    – show
  • 23 november 2021, 3:18 pm
    Een ongekende chaos bij deze organisatie. Altijd maandelijks keurig betaald en nu al maanden aan het leuren om een creditfactuur betaald te krijgen. Super klantonvriendelijk, intern gericht en gemakzuchtig. Jammer, want in potentie is dit een mooie organisatie.
  • 17 november 2021, 12:06 pm
    Prive een occasion gekocht. Tesla model S. Zeer prettig contact met verkoper (ErikTeunisse). Kon prima afspraak maken voor bezichtiging en was beschikbaar voor al mijn vragen. Erik heeft mij prima geholpen in het geven van antwoorden op mijn vragen. Informatie was transparant en volledig. Auto is opgeleverd en bij mij thuis afgeleverd. Prima service. Prima adres achtergelaten voor service. Bij een technisch mankement is achteraf zeer coulant omgegaan. Bij Mister Green ben ik als klant zeer goe – show
  • 6 november 2021, 1:00 pm
    Was benieuwd wat een Model 3 bij MisterGreen in de private lease zou kosten. Heb wel m'n email afgegeven maar geen prijs gevonden, daarvoor moet je blijkbaar ook je naw achterlaten.... m'n eigen schuld, nu wordt ik dagelijks gespamd....
  • 9 june 2021, 11:49 am
    ik raad iedereen af met deze jongens in zee te gaan. Slechte service, voor alles een extra rekening sturen en achteraf bij inlevering van de auto verwachten dat hij na 120.000 km er uit ziet alsof hij net de showroom uitgereden is. Ga hier niet mee in zee. Kies een andere club als je wilt leasen
    • 28 june 2021, 3:32 pm
      Beste J. Brongers, jammer om te horen dat je ervaring met MisterGreen niet is geweest zoals je had verwacht. Uiteraard staat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, we willen daarom graag met jouw feedback aan de slag. Zou je in een mail de feedback willen toelichten? Je kan het beste een mail sturen naar support@mistergreen.nl. Met vriendelijke groet, Omar van MisterGreen
  • 13 november 2020, 9:22 pm
    Alles heel duidelijk uitgelegd
  • 6 october 2020, 2:01 pm
    Accu slecht
  • 5 january 2020, 11:57 am
    Aanrader!
    Ondanks dat er heel veel misgegaan is met de bestelling en levering van mijn Model3 (buiten de LM zijn schuld om). Dikke pluim voor Mister Green! Met name Omar en Kees (die tot kerstavond en beyond) moeite hebben gedaan alles in goede banen te leiden.
    Ook tijdens en na de levering op oudejaarsdag, persoonlijk en betrokken.
    Kers op de taart: Een mooie bos bloemen!
    Dank!
  • 3 july 2019, 12:35 pm
    De lease auto bevalt me goed, maar het beleid van prijsverhogingen (ivm hogere verzekeringen) vind ik onvoldoende onderbouwd en het bedrijf reageert niet altijd op mijn vragen (zoals over het delen van de leaseauto en de prijsverhogingen). Duidelijk nog veel te verbeteren voor MisterGreen.
    • 3 july 2019, 4:09 pm
      Dat is jammer om te horen Folkwin. Wij doen er alles aan om iedereen elektrisch en veilig de weg op te krijgen met een transparante overeenkomst. Verzekeringen zijn ondergebracht bij externe partijen zoals 1 dag na jouw bericht gemeld. Laten we er samen voor zorgen dat de resterende looptijd van jouw overeenkomst goed verloopt, alle vertrouwen. Geniet van je Tesla!
  • 26 june 2019, 11:43 pm
    Voor Tesla de beste leasemaatschappij die er is. Weten zeer flexibel om te gaan met alle wisselingen die een dynamisch bedrijf als Tesla met zich mee brengt. Denken mee met de klant en komen met passende oplossing. Top bedrijf.
  • 4 april 2019, 12:33 pm
    They only have electric cars! We are winning the war to the fossil fuels. The procedure to get your shinny new Tesla and the support on the road makes me rate with with 5 of 5
    • 18 april 2019, 7:30 am
      Thank you Jesus. MisterGreen will not rest until the use of fossil fuels for mobility disappear from the face of the earth! In order to achieve this, we started our mission in 2008: accelerating the transition to sustainable mobility.
  • 26 november 2018, 9:41 pm
    De reclame op BNR is verschrikkelijk irritant. Zegt een hoop over het bedrijf.
    • 16 april 2019, 6:07 pm
      Je bedoelt het liedje “ach vaderlief, toe tank niet meer” on BNR Nieuwsradio? De parodie op het bekende liedje van de Zangeres zonder Naam? Wij vonden het juist een hartstikke leuke campagne! We moeten ook stoppen met het gebruik van fossiele brandstof voor mobiliteit vinden wij. Nou ja, smaken verschillen, maar het liedje is in ieder geval bij je blijven hangen.
  • 24 april 2016, 2:07 pm
    Hoofdkantoor van MisterGreen Electric Lease en MisterGreen Fast Charging Network.
Average rating - 3.8 based on 13 reviews and 22 ratings