Let the company know you found their phone number on NiceLocal —businesses work best when they know you can affect their rating
Was your phone call answered?
De prijs is de rede van mijn komst. Door de weeks personeel zijn kanjers aardig correct beleefd niks op aan te merken.
Disadvantages
Het weekend personeel!!!! OHH MIJN HEMEL waar hebben jullie die vandaan gehaald! Onbeschoft. Praten met collega’s terwijl ze een klant helpen gunnen de klant geen goede morgen. Kijkt de klant niet aan. Er ging een artikel verkeerd ze had het al door geschoven ik wilde het inpakken half schreeuwend (luid) hè Nee geef terug! Die is niet gescand. Ipv o sorry deze ging niet goed. Bleef door kletsen met haar collega tot slot zei de bitch MOET JE EEN BON! Ik ben een moeder/oma/juf van over de 60 waar is het respect gebleven en moet ik me zo laten behandelen door een kasiere?.
Comment
Ik stel me niks voor maar wil graag behandeld worden zoals ik men begroet bij de kassa. Vriendelijk beleefd. Oprecht.
Nog nooit zoiets meegemaakt. Wat een onbeschofte caissières. Nooit van klantvriendelijkheid gehoord. Aan de kassa wordt gevraagd of ze in je tas mogen kijken, (net alsof je iets gaat stelen in die zwerver winkel) en wanneer je dat zegt tegen de caissière begint ze te schreeuwen als een viswijf. Klant is koning (iets waar ze daar nooit van hebben gehoord). Dus blijf weg bij deze winkel
Voor dagelijkse boodschappen heb je hier meer aan. Vooral de weekaanbiedingen! Vergelijk dat eens met de Prijs van AH. Min punt: ik mis hier ervaring en klantvriendelijkheid bij de filiaalhouder en het verkooppersoneel. Misschien is het handboek voor het personeel verouderd. Dit betreft het filiaal aan de Heinekenplein. Daar vinden vaker incidenten plaats door caissières die onvriendelijk en agressief optreden tegen over klanten.
Huge Store in a nice neighbourhood with friendly and competent staff. It’s the favourite store of Anne-Marie. Unfortunately a lot of rubbish in front of the door at the street. Note: Dirk van den Broek will open a store now in Purmerend as well.
Here they sell good quality A products too, and cheap prices! Good stock! Still fabulous prices i think they are the cheapest where you can buy A products for such cheap prices.... I recommend everyone to do their shopping here!!!!
Slecht personeel en slechte producten. Vanmiddag pate gekocht die bij thuiskomst beschimmeld en ernsig verkleurd blijkt te zijn. Even later terug naar de winkel om te ruilen. Weigeren dit. Turkse medewerkers die waarschijnlijk geen varkenspate eten beweren dat er niets mis mee is. Hebben ze een ontevreden en niet terugkerende klant voor een product van nog geen 2euro. Idioten.
Éénmaal aan de kassa, wordt er gevraagd om je inhoud van de tas te laten zien. Natuurlijk werk ik mee, maar mijn boodschappen laat ik onbetaald achter. Op zo manier verlies je oprecht betalende klanten. Je geeft als supermarkt aan de klant geen dankbaar en warm welkom klantbeleving. Als ik boodschappen doe in een supermarkt dan wil ik dat er een aanvliegroute gekozen wordt waarbij de klant zeer welkom en servicegericht wordt bediend. Dat is niet het geval bij dit filiaal. Op basis dat mogelijk anderen mensen proletarisch winkelen, wens ik niet zo behandeld te worden. Ik wil behandeld worden als (betalende) klant.… – show
Door de weeks personeel zijn kanjers aardig correct beleefd niks op aan te merken.
Onbeschoft. Praten met collega’s terwijl ze een klant helpen gunnen de klant geen goede morgen. Kijkt de klant niet aan. Er ging een artikel verkeerd ze had het al door geschoven ik wilde het inpakken half schreeuwend (luid) hè Nee geef terug! Die is niet gescand. Ipv o sorry deze ging niet goed. Bleef door kletsen met haar collega tot slot zei de bitch MOET JE EEN BON!
Ik ben een moeder/oma/juf van over de 60 waar is het respect gebleven en moet ik me zo laten behandelen door een kasiere?.
Ik stel me niks voor maar wil graag behandeld worden zoals ik men begroet bij de kassa.
Vriendelijk beleefd. Oprecht.
Zondag 30—10 2022
Kasiere Dirk van den Broek.
… – showMin punt: ik mis hier ervaring en klantvriendelijkheid bij de filiaalhouder en het verkooppersoneel. Misschien is het handboek voor het personeel verouderd. Dit betreft het filiaal aan de Heinekenplein. Daar vinden vaker incidenten plaats door caissières die onvriendelijk en agressief optreden tegen over klanten.
Stuur de probleemgevallen dan naar de servicebalie, dan gaat de rest tenminste verder.
Hebben ze een ontevreden en niet terugkerende klant voor een product van nog geen 2euro. Idioten.