The prices on this website are for informational purposes only. They are not final and not a public offer. The management reserves the right to change prices. You can check the price by phone.
Enorm bedankt voor jouw mooie review. Veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer! Groet, Team Bringly
00
Reply
Gerard K.
14 january 2023, 2:32 pm
Het pakketje bereikte me nooit, alhoewel ik thuis was. Bringly meldde dat het <bij de buren> was afgegeven: op nr 240. Maar die mensen weten van niets. Een totale flop!
Beste Gerard, Bedankt voor het delen van je feedback. Graag kijken we met je mee wat er aan de hand is. Zou je via support@bringly.nl je trackingcode willen delen? Alvast bedankt! Groet, Team Bringly
Beste Mirjam, Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback. We zijn blij dat je zo tevreden bent met ons. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer. Groet, Team Bringly
00
Reply
Carin C.
12 january 2023, 11:45 am
Apparaat was kapot geleverd, ik weet niet of de doos was gevallen maar het was helemaal kapot
Beste Carin, Bedankt voor het delen van je feedback. Enorm vervelend dat het apparaat defect geleverd is. Als je de trackingcode met ons wilt delen via support@bringly.nl dan kijken we graag met je mee om te achterhalen wat er met dit pakket gebeurd is en inzichtelijk te krijgen of dat dit apparaat defect is aangeleverd. Hartelijke groet, Team Bringly
Hartelijk dank voor het delen van jouw 5 sterren feedback! Groet, Team Bringly
00
Reply
Deniz K.
31 december 2022, 7:08 pm
I gave a 1-star because there is not 0-star option. Worst carrier firm that I ever saw! Their tracking system always gives wrong information, they don't have any customer support. They don't have any number or chat service. If you got a package from them always expect delays or just cancel it for your mental health. My order was from MediaMarkt, in spite of they were promising next-day delivery, the order confirmed 3 days late by Bringly. They delayed my delivery 3 times. Despite I was at home, they gave 3 delivery fails without a reason. There is no option to change delivery time, and because of this I had to cancel my other plans as well. My suggestion is don't order from mediamarkt, instead you can prefer Amazon or Bol because they are working with proper cargo companies. In a nutshell, the worst experience that I ever had!… – show
Thank you for sharing your feedback. We are sorry that the delivery did not go well. Would you mind sharing the tracking code via support@bringly.nl so we can follow along to see what happened? Kind regards, Team Bringly
Bedankt voor het delen van je feedback. Wat vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Zou je via support@brinlgy.nl je trackingcode kunnen delen? We kijken graag met je mee. Groet,
Thanks for sharing your feedback. Apologies for this experience. Would you please share your tracking code via support@bringly.nl and we'll check with you.
Bedankt voor het delen van jouw feedback. Tot de volgende keer!
Team Bringly
00
Reply
Marijke H.
10 december 2022, 10:54 am
Via de je mail wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket bezorgd wordt, op het moment dat de chauffeur onderweg is ontvang je nogmaals een mail, voor mij een goede ervaring.
Track en tracé zegt “failed to deliver”.
Waar is mijn telefoon?
Bedankt voor jouw 5 sterren review!
Groet,
Team Bringly
Enorm bedankt voor jouw mooie review. Veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer!
Groet,
Team Bringly
Bedankt voor het delen van je feedback. Graag kijken we met je mee wat er aan de hand is. Zou je via support@bringly.nl je trackingcode willen delen? Alvast bedankt!
Groet,
Team Bringly
Hartelijk dank voor je 5 sterren feedback! Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer.
Groet,
Team Bringly
Enorm bedankt voor jouw review. 5 sterren! Top!
Groet,
Team Bringly
Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback. We zijn blij dat je zo tevreden bent met ons. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer.
Groet,
Team Bringly
Bedankt voor het delen van je feedback. Enorm vervelend dat het apparaat defect geleverd is. Als je de trackingcode met ons wilt delen via support@bringly.nl dan kijken we graag met je mee om te achterhalen wat er met dit pakket gebeurd is en inzichtelijk te krijgen of dat dit apparaat defect is aangeleverd.
Hartelijke groet,
Team Bringly
Thank you very much for sharing your 5-star experience with Bringly. Enjoy your purchase and until next time!
Kind regards,
Team Bringly
Hartelijk dank voor het delen van jouw 5 sterren feedback!
Groet,
Team Bringly
Thank you for sharing your feedback. We are sorry that the delivery did not go well. Would you mind sharing the tracking code via support@bringly.nl so we can follow along to see what happened?
Kind regards,
Team Bringly
Hartelijk dank voor het delen van jouw 5 sterren review! Graag tot de volgende keer.
Groet,
Team Bringly
Enorm bedankt voor het delen van je feedback! Graag tot de volgende keer!
Groet,
Team Bringly
Bedankt voor het delen van je feedback. Wat vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Zou je via support@brinlgy.nl je trackingcode kunnen delen? We kijken graag met je mee.
Groet,
Team Bringly
Team Bringly
Bedankt voor het delen van jouw 5 sterren review!
Team Bringly
Bedankt voor het delen van jouw feedback. Tot de volgende keer!
Team Bringly
Fijn dat je tevreden bent en deze feedback wilde delen. Tot de volgende aankoop!
Team Bringly
Super bedankt voor deze mooie review! Tot de volgende keer!
Team bringly
Hartelijk dank voor je fijne review!
Team bringly