Albelli

Albelli

Will open at monday at 09:00
Address
Working hours
Mon
09:00—17:30
Tue
09:00—17:30
Wed
09:00—17:30
Thu
09:00—17:30
Fri
09:00—17:30
Sat
Closed
Sun
Closed
Official website
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error

Reviews about Albelli

3.3
  /  44 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 59
Sort:
  • 2.0
    4 january 2023, 1:06 pm
    Advantages
    ALS je iemand aan de lijn krijgt zijn ze wel vriendelijk. WANNEER de kaartjes correct zijn, zijn ze mooi en van goede kwaliteit
    Disadvantages
    Bestelde kaarten op 11 december ontvangen maar verkeerd gedrukt op 19 december. Pas op 21 december (na uren chatten en bellen) iemand kunnen bereiken die met een degelijk voorstel kwam. Maar helaas, voor Kerst zou ik ze niet meer hebben. Wel ten laatste woensdag 28 december. Op vrijdag 30 december opnieuw telefonisch contact (betaal maar terug de telefoonrekening!). Er ging opnieuw iets mis. Ze zouden ze opnieuw versturen maar nu zou ik ze pas na nieuwjaar hebben. Tegen de middag een mail dat ik de kaartjes binnen 1 a 2 werkdagen zou ontvangen. 3 werkdagen later, de postbode en PostNL zijn gepasseerd maar opnieuw geen kaarten. Dan maar bellen om geld terug te krijgen. Krijg ik inderdaad geld voor mijn kaarten terug maar mag nu dus zelf nog kaarten gaan kopen en ze allemaal een postzegel opbleven aangezien de feesten voorbij zijn en ik de meeste familie dus pas terug zie met Pasen. – show
  • 9 september 2021, 6:08 pm
    Goede kwaliteit tegen een goede prijs. Ook een super service. Bij mijn eerste bestelling was een kleine drukfout waarmee ik, door middel van een e-mail met foto's, kosteloos een nieuw fotoboek opgestuurd kreeg. #top

    Overigens is het computer programma van Albelli ook makkelijk om mee te werken en heeft veel mogelijkheden die je allemaal terug kan vinden in de handleiding. #super
  • 3 august 2021, 5:02 pm
    Mijn dochter had een album van mij gekopieerd voor haarzelf en daarin eea veranderd qua foto's. Na bestelling kwam ze er achter dat het formaat 21×21 was ipv 30×30 wat we altijd bestellen. Na gebeld te hebben naar Albelli en gesproken met Henk kregen wij ons geld terug en een link om hetzelfde album opnieuw te bestellen in het juiste formaat. Dank Albelli
    • 3 august 2021, 6:08 pm
      Hi Jurgen, hartelijk dank voor je positieve reactie. Goed om te vernemen dat wij je naar tevredenheid van dienst konden zijn. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij het graag. -M
  • 3 july 2021, 11:58 am
    Netjes en vriendelijk te woord gestaan! Goed geholpen ivm een spoed levering. Woensdagavond besteld, zaterdagochtend in huis! Albelli is TOP!
  • 10 june 2021, 1:38 pm
    Prachtige kwaliteit, al jaren tevreden klant. E-mailformulier werkt prima via mobiel, zie screenshots.
  • 20 october 2020, 5:10 pm
    Uitzicht geweldig over de stad.
  • 25 june 2020, 7:32 pm
    Goed geprijsd maar helaas een vrij lange levertijd, in ieder geval te lang voor mij ivm het feit dat het cadeau eerder gegeven moest worden dan haalbaar was met het afdrukken. Na de bestelling zag ik dat ik pas na 7 dagen mijn foto's zou ontvangen. Direct gemaild dat dit te laat was en direct mijn geld terug gekregen. Netjes!
  • 17 june 2020, 10:31 am
    Mooie kwaliteit fotoboeken! Mijn fotoboeken bestel ik altijd standaard bij Albelli. Erg fijn contact met de Klantenservice (Clementine). Bedankt voor de goede service!
  • 29 may 2020, 3:51 pm
    Fotoboek laten printen bij albelli en nu tot 3 keer een verkeerd geprint boek ontvangen. Voortaan maar printen bij saaldigital waar je iets meer betaald maar zeker betere kwaliteit en veele malen betere klanten service krijgt.
    • 9 december 2020, 10:42 am
      Hi Dee, bedankt voor je review! Wat spijtig te vernemen dat het drie keer is misgegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij verzoeken je ons te voorzien van het bestelnummer, zodat wij kunnen nagaan wat er is misgegaan. Je kunt te allen tijde contact met ons opnemen via: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-.-Chanel.
  • 26 may 2020, 1:45 pm
    Hij is aangekomen! Het is zeer mooie canvas. Hiervoor had ik een 1 ster maar ik besef dat het door de Corona niet zo snel gaat en daar heb ik respect voor. De canvas hangt al
    • 26 may 2020, 10:26 am
      Hoi Divano, bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertragingen. Spijtig genoeg gelden er langere levertijden door de Covid-maatregelen en de drukte: https://www.albelli.nl/levertijden
      Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering. Graag ontvangen we je ordernummer telefonisch, via onze live chat of per mail om dit voor je uit te zoeken:
      https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-
      We zien je reactie graag tegemoet. Onze excuses voor het ongemak. -Nydia
  • 10 april 2020, 10:51 am
    Heb een grote alu foto besteld deze is geleverd maar er bleek een hoek te zijn kromgebogen. Dit gemeld bij albelli en krijg nu een nieuwe opgestuurd. Klasse service!
  • 11 march 2020, 2:34 pm
    Best quality of printed photos and photobooks. Great value for money. I am using albelli the last 5 years and the quality is always the best.
  • 14 february 2020, 3:12 pm
    Terrible customer service. We are in 2020 and it takes weeks to process an issue. It is unbelievable.
    I have taken about 6h to create a photo album as a present, saved it every couple minutes the project, and the next day when I had to finalize the project, it did not work, project was blank. Of course issues can happen in the online world, but it now takes 4 weeks to process this? Every time I chat with them they either did not know or keep saying the technical department is busy with the issue
    – show
    • 19 february 2020, 3:54 pm
      Hi Oana, thank you for contacting us. We have sent you an email with further information. If you have any further questions, please reply to our e-mail. -Jay
  • 17 january 2020, 9:05 pm
    Eerste druk van bestelde fotoalbum zat een fout in. Zonder problemen toen een nieuwe gekregen. Die raakte vervolgens kwijt in de post en ook hier werd daarna niet moeilijk over gedaan en een nieuw exemplaar werd opgestuurd. Heeft wel even geduurd, maar echt top klantenservice!
  • 31 december 2019, 12:21 am
    Beste mensen, dit is geen review, dit is een waarschuwing aan iedereen die een mooi fotoalbum wil maken en die dit graag professioneel geleverd wil zien door een betrouwbaar en oprecht bedrijf. Pas op! Doe het niet via Albelli! Zoek liever naar een andere leverancier. Lees de talrijke klachten hieronder en op verschillende platformen. Mijn verhaal is niet veel verschillend als alle andere. Na kort googelen heb ik op 8dec. besloten om voor Albelli te kiezen dit vooral voor de perfect werkende fot – show
    • 31 december 2019, 4:40 pm
      Beste Alec,

      Hartelijk dank voor het delen van je review.

      We betreuren het ten zeerste dat je jouw fotoboek tot op heden niet heeft ontvangen. We begrijpen dat dit erg frustrerend en teleurstellend is, aangezien je het op tijd had besteld.
      Dit komt, met name, door het overweldigende aantal bestellingen in de periode voor Kerstmis. Wij hadden de inschatting gebaseerd op de voorgaande jaren, maar het aantal bestellingen was nóg hoger dan verwacht.
      We hebben de afgelopen weken extra mankracht inge
      – show
  • 26 december 2019, 1:26 pm
    Slechte communicatie, kunnen bezorgdata zeker niet waar maken (zitten er niet een dag of 2 naast, maar meer dan 2 weken). Klantenservice kan veel beter (denken niet mee maar volgen alleen maar regeltjes; geen empathie- je hebt er niks aan). Jammer! Ik bestel volgende keer ergens anders
    • 29 december 2019, 5:25 pm
      Hi Lisa, dat vinden we jammer om te horen. We kunnen ons voorstellen dat onduidelijkheid over levertijden kan zorgen voor frustraties, zeker nu tijdens de feestdagen. Kan je ons een mail sturen met daarin je ordernummer? Dat kan via de volgende link: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/requests/new
      We willen graag voor je nakijken hoe we je tegemoet kunnen komen. Alvast bedankt voor je reactie. -Laura
  • 12 december 2019, 10:20 pm
    Op 10 november foto's besteld. Ik heb netjes van die bestelling een bevestiging gekregen en dat het er binnen 2—3 werkdagen geleverd zou zijn. Nu inmiddels meer dan één maand verder, 2 telefoontjes en veel mailtjes, krijg ik het bericht dat de foto's niet goed zijn door gekomen. Moet daar 1 maanden over heen gaan?? Ik had de foto's nodig voor een cadeau, dat is dus helemaal in het water gevallen. Ik vind het bijzonder dat niemand mij dit kon uitleggen via de telefoon of mail en dat er zo lang ov – show
    • 12 december 2019, 10:47 pm
      Hi Karlijn, bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten, dit is uiteraard niet de bedoeling. We begrijpen dat dit zeer vervelend is, zeker als het om een cadeau gaat. We hanteren hoge kwalitetiseisen en ons doel is dat je te allen tijde geheel tevreden bent met je bestelling. We willen graag nogmaals voor je nakijken welke mogelijkheden er zijn, echter vinden we jammer genoeg geen bestelgegevens terug. Kun je ons een e-mail sturen op klantenservic – show
  • 11 december 2019, 3:11 pm
    Kaarten besteld op 2/12. Ik moest wel rekening houden met enkele dagen extra vanwege kerstdrukte. Toch nu even gebeld omdat ik ze vandaag verwacht.. Krijg te horen dat ze nog niet eens in productie zijn, vanwege de drukte is er weer een week aan toegevoegd dat komt dus totaal op +3 weken. Dus de kaarten komen pas vlak voor kerst! Het gaat om kerst fotokaarten deze komen dus nooit op tijd aan. Zelfs nu beloven ze voor kerst te leveren.. vandaag besteld de 19/12 in huis, maar dit is dus niet waar. – show
    • 11 december 2019, 6:00 pm
      Beste meneer, mevrouw Van der Aalst,

      Het spijt ons om te vernemen dat u de kerstkaarten heeft geannuleerd, omdat ze door de vertraging niet op tijd geleverd kunnen worden.
      We kunnen ons erg goed voorstellen dat u dit als onprettig ervaart.

      Zoals we in het bericht via Trustpilot ook hebben aangegeven, doen wij op dit moment ons uiterste best alle bestellingen zo snel mogelijk af te leveren.
      Echter, omdat de bestelling ondertussen is geannuleerd hebben wij niet meer de mogelijkheid om naar event
      – show
  • 30 november 2019, 9:19 pm
    Not a trustful service. The delivery took more than twice the time that they estimated.
  • 13 november 2019, 8:10 pm
    Unbelievable bad customer service: I posted 2 times a serious complaint days ago and still no answer, nothing. Today the computer (chatbot and nót chatten) asked me if I was satisfied about their service concerning the complaint. Uhhhhh duhhhhh, I have heard NOTHING sofar Albelli!!!!!
    • 15 november 2019, 4:42 pm
      Beste meneer De Vries,

      We vinden het vervelend om te vernemen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost. Op dit moment is uw klacht bij één van onze medewerkers in behandeling en zijn wij aan het bekijken hoe we het probleem het beste voor u kunnen oplossen. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie hierop.

      Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

      Met vriendelijke groet,

      albelli
Average rating - 3.3 based on 59 reviews and 44 ratings