The prices on this website are for informational purposes only. They are not final and not a public offer. The management reserves the right to change prices. You can check the price by phone.
ALS je iemand aan de lijn krijgt zijn ze wel vriendelijk. WANNEER de kaartjes correct zijn, zijn ze mooi en van goede kwaliteit
Disadvantages
Bestelde kaarten op 11 december ontvangen maar verkeerd gedrukt op 19 december. Pas op 21 december (na uren chatten en bellen) iemand kunnen bereiken die met een degelijk voorstel kwam. Maar helaas, voor Kerst zou ik ze niet meer hebben. Wel ten laatste woensdag 28 december. Op vrijdag 30 december opnieuw telefonisch contact (betaal maar terug de telefoonrekening!). Er ging opnieuw iets mis. Ze zouden ze opnieuw versturen maar nu zou ik ze pas na nieuwjaar hebben. Tegen de middag een mail dat ik de kaartjes binnen 1 a 2 werkdagen zou ontvangen. 3 werkdagen later, de postbode en PostNL zijn gepasseerd maar opnieuw geen kaarten. Dan maar bellen om geld terug te krijgen. Krijg ik inderdaad geld voor mijn kaarten terug maar mag nu dus zelf nog kaarten gaan kopen en ze allemaal een postzegel opbleven aangezien de feesten voorbij zijn en ik de meeste familie dus pas terug zie met Pasen.
Comment
Ik denk dat ze niet goed beseffen wat ze hiermee aanrichten. Ben heel ontgoocheld, boos en verdrietig. Ons eerste kerstkaartje met gezinnetje van vier ik keek er echt naar uit. Jammer. Maar bij Albelli bestellen doe ik nooit meer. En ook familie en vrienden zijn verbaasd en kijken ook wel uit nu! Voel me echt opgelicht.
Goede kwaliteit tegen een goede prijs. Ook een super service. Bij mijn eerste bestelling was een kleine drukfout waarmee ik, door middel van een e-mail met foto's, kosteloos een nieuw fotoboek opgestuurd kreeg. #top
Overigens is het computer programma van Albelli ook makkelijk om mee te werken en heeft veel mogelijkheden die je allemaal terug kan vinden in de handleiding. #super
00
Reply
jurgen S.
3 august 2021, 5:02 pm
Mijn dochter had een album van mij gekopieerd voor haarzelf en daarin eea veranderd qua foto's. Na bestelling kwam ze er achter dat het formaat 21×21 was ipv 30×30 wat we altijd bestellen. Na gebeld te hebben naar Albelli en gesproken met Henk kregen wij ons geld terug en een link om hetzelfde album opnieuw te bestellen in het juiste formaat. Dank Albelli
Hi Jurgen, hartelijk dank voor je positieve reactie. Goed om te vernemen dat wij je naar tevredenheid van dienst konden zijn. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij het graag. -M
00
Reply
Maurits W.
3 july 2021, 11:58 am
Netjes en vriendelijk te woord gestaan! Goed geholpen ivm een spoed levering. Woensdagavond besteld, zaterdagochtend in huis! Albelli is TOP!
00
Reply
Iv
10 june 2021, 1:38 pm
Prachtige kwaliteit, al jaren tevreden klant. E-mailformulier werkt prima via mobiel, zie screenshots.
00
Reply
Mart V.
20 october 2020, 5:10 pm
Uitzicht geweldig over de stad.
00
Reply
Aafje R.
25 june 2020, 7:32 pm
Goed geprijsd maar helaas een vrij lange levertijd, in ieder geval te lang voor mij ivm het feit dat het cadeau eerder gegeven moest worden dan haalbaar was met het afdrukken. Na de bestelling zag ik dat ik pas na 7 dagen mijn foto's zou ontvangen. Direct gemaild dat dit te laat was en direct mijn geld terug gekregen. Netjes!
00
Reply
Marit v.
17 june 2020, 10:31 am
Mooie kwaliteit fotoboeken! Mijn fotoboeken bestel ik altijd standaard bij Albelli. Erg fijn contact met de Klantenservice (Clementine). Bedankt voor de goede service!
00
Reply
dee l.
29 may 2020, 3:51 pm
Fotoboek laten printen bij albelli en nu tot 3 keer een verkeerd geprint boek ontvangen. Voortaan maar printen bij saaldigital waar je iets meer betaald maar zeker betere kwaliteit en veele malen betere klanten service krijgt.
Hi Dee, bedankt voor je review! Wat spijtig te vernemen dat het drie keer is misgegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij verzoeken je ons te voorzien van het bestelnummer, zodat wij kunnen nagaan wat er is misgegaan. Je kunt te allen tijde contact met ons opnemen via: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-.-Chanel.
00
Reply
Divano d.
26 may 2020, 1:45 pm
Hij is aangekomen! Het is zeer mooie canvas. Hiervoor had ik een 1 ster maar ik besef dat het door de Corona niet zo snel gaat en daar heb ik respect voor. De canvas hangt al
Hoi Divano, bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertragingen. Spijtig genoeg gelden er langere levertijden door de Covid-maatregelen en de drukte: https://www.albelli.nl/levertijden Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering. Graag ontvangen we je ordernummer telefonisch, via onze live chat of per mail om dit voor je uit te zoeken: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact- We zien je reactie graag tegemoet. Onze excuses voor het ongemak. -Nydia
00
Reply
H K.
10 april 2020, 10:51 am
Heb een grote alu foto besteld deze is geleverd maar er bleek een hoek te zijn kromgebogen. Dit gemeld bij albelli en krijg nu een nieuwe opgestuurd. Klasse service!
00
Reply
Evi K.
11 march 2020, 2:34 pm
Best quality of printed photos and photobooks. Great value for money. I am using albelli the last 5 years and the quality is always the best.
00
Reply
Oana P.
14 february 2020, 3:12 pm
Terrible customer service. We are in 2020 and it takes weeks to process an issue. It is unbelievable. I have taken about 6h to create a photo album as a present, saved it every couple minutes the project, and the next day when I had to finalize the project, it did not work, project was blank. Of course issues can happen in the online world, but it now takes 4 weeks to process this? Every time I chat with them they either did not know or keep saying the technical department is busy with the issue. Then, after providing the necessary documents to the technical department, they said it was not correct (after a week!!!!!) and here we go again. “Sorry for the inconvenience, our technical department is working on it” is continuing to be the motto after 4 weeks and my loved one is still, without a birthday present due to issues taking forever. Next time, going for sure to a direct competitor.… – show
Hi Oana, thank you for contacting us. We have sent you an email with further information. If you have any further questions, please reply to our e-mail. -Jay
00
Reply
Naomi R.
17 january 2020, 9:05 pm
Eerste druk van bestelde fotoalbum zat een fout in. Zonder problemen toen een nieuwe gekregen. Die raakte vervolgens kwijt in de post en ook hier werd daarna niet moeilijk over gedaan en een nieuw exemplaar werd opgestuurd. Heeft wel even geduurd, maar echt top klantenservice!
00
Reply
Alec V.
31 december 2019, 12:21 am
Beste mensen, dit is geen review, dit is een waarschuwing aan iedereen die een mooi fotoalbum wil maken en die dit graag professioneel geleverd wil zien door een betrouwbaar en oprecht bedrijf. Pas op! Doe het niet via Albelli! Zoek liever naar een andere leverancier. Lees de talrijke klachten hieronder en op verschillende platformen. Mijn verhaal is niet veel verschillend als alle andere. Na kort googelen heb ik op 8dec. besloten om voor Albelli te kiezen dit vooral voor de perfect werkende foto app die zeer gebruiksvriendelijk is. Tot daar de positieve feedback.
Om een zeer lang verhaal kort te houden. Ze beloven je via hun site en promoties dat ze je producten op tijd leveren dit was duidelijk op de site vermeld dat ze konden leveren voor kerst. Dat doen ze totaal niet! De uitvluchten zijn steeds dezelfde (teveel aanvragen en machine kapot, mensen ziek) kortom ze blijven zelfs zwart op wit beloven tot een dag voor levering dat het op tijd gaat zijn om dan een automatisch “het spijt ons de levering zal niet op tijd zijn” bericht te sturen een dag voor de levering. In mijn geval s’avonds om 19u30 schandalig is het! Heb nog nooit zoiets meegemaakt en voel mee met alle anderen die hetzelfde is overkomen. De klantendienst werkt alleen met bots dus geen persoonlijke afhandeling, niets.
Heb wel doodleuk een kortingbon van €25 ontvangen voor een volgende bestelling. Dank u voor de geste maar neen dat gaan we niet meer doen. Ik heb dus op 24 dec. (ondanks men op de site beloofd had voor kerst te leveren) nog snel andere cadeaus moeten voorzien dus extra kosten gemaakt bovenop het bedrag dat ik al had uitgegeven voor de 2 XL luxe fotoboeken! Maar dat is nog niet alles. Ik heb een officieel in gebreke stelling geplaatst via paypal en hen op tijd laten weten dat ze de bestelling niet meer hoeven op te sturen omdat ik liever mijn geld terug heb mits ik nu toch andere kosten heb moeten maken. Maar sluw als ze zijn hebben ze hierop niet geantwoord en 3 dagen daarna de bestelling toch opgestuurd zodat ik nu het pak moet gaan opwachten of afhalen, de moeite moet doen om nieuwe verzendlabels (weliswaar gratis) af te printen om dan het pakket terug naar het postkantoor te doen om dan af te wachten of ze mijn geld nog willen terugstorten. Ik heb zo weinig vertrouwen in dit bedrijf dat ik ook al kan vermoeden dat ook dat niet goed gaat komen.
Dit is een zeer oneerlijk bedrijf en ik raad aan om naar andere alternatieven te zoeken die wel positieve reviews hebben. Om af te sluiten. Ik had het minder erg gevonden als ze eerlijk hadden geweest dan had ik tijdig een andere oplossing kunnen voorzien maar ze hebben gekozen voor het opportunisme en om me al die tijd voor te liegen via hun fake klantendienst bots (ik ben aangesproken door 6 verschillende bot namen). Na het lezen van andere reviews uit deze periode is ook gebleken dat ze bestellingen zijn blijven aannemen ondanks ze al wisten dat ze het niet aankonden maar kassa kassa het geld is al binnen bah!!! Hierdoor zal ik daar ondanks hun perfect werkende app nooit nog een bestelling plaatsen! Ik hoop hiermee toch al een paar mensen te kunnen waarschuwen.
Vandaag zijn we 30 december en nog steeds niets ontvangen!
We betreuren het ten zeerste dat je jouw fotoboek tot op heden niet heeft ontvangen. We begrijpen dat dit erg frustrerend en teleurstellend is, aangezien je het op tijd had besteld. Dit komt, met name, door het overweldigende aantal bestellingen in de periode voor Kerstmis. Wij hadden de inschatting gebaseerd op de voorgaande jaren, maar het aantal bestellingen was nóg hoger dan verwacht. We hebben de afgelopen weken extra mankracht ingezet en werken 24uur door deze dagen om uw bestelling zo snel mogelijk te voltooien en te verzenden. Onze klantenservice geeft de informatie en inschatting door die op dat moment geëvalueerd is en wordt verstrekt door ons management- en productieteam. Spijtig genoeg is het inderdaad niet voor alle bestellingen gelukt om deze voor Kerstmis te leveren.
Spijtig genoeg kunnen we geen e-mailadres of ordernummer van je vinden. We kijken graag na wat we nog voor je kunnen betekenen. Mocht je dat wensen, dan kun je ons een e-mail sturen naar klantenservice@albelli.nl. Via de onderstaande link vind je ons telefoonnummer en de live chat functie: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-
Door de drukte kan het zijn dat je in de live chat inderdaad eerst te woord wordt gestaan door een chat robot. Wanneer je vraag niet is beantwoord, dan wacht de robot om jouw chat door te kunnen zetten naar een medewerker zodra deze beschikbaar is. Onze excuses dat dit niet goed is verlopen via de chat.
Nogmaals onze oprechte excuses voor al het ongemak.
We willen je danken voor het delen van je feedback.
Slechte communicatie, kunnen bezorgdata zeker niet waar maken (zitten er niet een dag of 2 naast, maar meer dan 2 weken). Klantenservice kan veel beter (denken niet mee maar volgen alleen maar regeltjes; geen empathie- je hebt er niks aan). Jammer! Ik bestel volgende keer ergens anders
Hi Lisa, dat vinden we jammer om te horen. We kunnen ons voorstellen dat onduidelijkheid over levertijden kan zorgen voor frustraties, zeker nu tijdens de feestdagen. Kan je ons een mail sturen met daarin je ordernummer? Dat kan via de volgende link: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/requests/new We willen graag voor je nakijken hoe we je tegemoet kunnen komen. Alvast bedankt voor je reactie. -Laura
00
Reply
lute K.
12 december 2019, 10:20 pm
Op 10 november foto's besteld. Ik heb netjes van die bestelling een bevestiging gekregen en dat het er binnen 2—3 werkdagen geleverd zou zijn. Nu inmiddels meer dan één maand verder, 2 telefoontjes en veel mailtjes, krijg ik het bericht dat de foto's niet goed zijn door gekomen. Moet daar 1 maanden over heen gaan?? Ik had de foto's nodig voor een cadeau, dat is dus helemaal in het water gevallen. Ik vind het bijzonder dat niemand mij dit kon uitleggen via de telefoon of mail en dat er zo lang over geen moet gaan om er achter te komen. Vervolgens moet ik zelf mijn foto's opnieuw bestellen, ik kan ze gratis 'her' bestellen. Okee dus ergens gaat er bij Albelli iets fout en moet ik het gaan oplossen? Bij mij op het werk, werk dat niet helemaal zo? Vriendelijk bedankt. Maar ik bestel niet meer bij Albelli… – show
Hi Karlijn, bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten, dit is uiteraard niet de bedoeling. We begrijpen dat dit zeer vervelend is, zeker als het om een cadeau gaat. We hanteren hoge kwalitetiseisen en ons doel is dat je te allen tijde geheel tevreden bent met je bestelling. We willen graag nogmaals voor je nakijken welke mogelijkheden er zijn, echter vinden we jammer genoeg geen bestelgegevens terug. Kun je ons een e-mail sturen op klantenservice@albelli.nl met vermelding van je ordernummer? Dan kijken we het graag nogmaals voor je na.
Kaarten besteld op 2/12. Ik moest wel rekening houden met enkele dagen extra vanwege kerstdrukte. Toch nu even gebeld omdat ik ze vandaag verwacht.. Krijg te horen dat ze nog niet eens in productie zijn, vanwege de drukte is er weer een week aan toegevoegd dat komt dus totaal op +3 weken. Dus de kaarten komen pas vlak voor kerst! Het gaat om kerst fotokaarten deze komen dus nooit op tijd aan. Zelfs nu beloven ze voor kerst te leveren.. vandaag besteld de 19/12 in huis, maar dit is dus niet waar. Ik heb doorgegeven dat ze dit van de site moeten schrappen. Bestelling nu geannuleerd nu moet ik nog op zoek naar een andere drukker die het binnen 2 dagen moet drukken, als ze mij eerder hadden ingelicht kon ik dit nog oplossen met een andere drukker. Slechte service!!!… – show
Het spijt ons om te vernemen dat u de kerstkaarten heeft geannuleerd, omdat ze door de vertraging niet op tijd geleverd kunnen worden. We kunnen ons erg goed voorstellen dat u dit als onprettig ervaart.
Zoals we in het bericht via Trustpilot ook hebben aangegeven, doen wij op dit moment ons uiterste best alle bestellingen zo snel mogelijk af te leveren. Echter, omdat de bestelling ondertussen is geannuleerd hebben wij niet meer de mogelijkheid om naar eventuele tegemoetkomingen te kijken.
Verder hebben wij je feedback doorgestuurd naar de betreffende afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Indien je nog vragen hebt, vernemen we dat graag. -Nina… – show
00
Reply
Maria G.
30 november 2019, 9:19 pm
Not a trustful service. The delivery took more than twice the time that they estimated.
00
Reply
Jan d.
13 november 2019, 8:10 pm
Unbelievable bad customer service: I posted 2 times a serious complaint days ago and still no answer, nothing. Today the computer (chatbot and nót chatten) asked me if I was satisfied about their service concerning the complaint. Uhhhhh duhhhhh, I have heard NOTHING sofar Albelli!!!!!
We vinden het vervelend om te vernemen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost. Op dit moment is uw klacht bij één van onze medewerkers in behandeling en zijn wij aan het bekijken hoe we het probleem het beste voor u kunnen oplossen. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie hierop.
Ik denk dat ze niet goed beseffen wat ze hiermee aanrichten. Ben heel ontgoocheld, boos en verdrietig. Ons eerste kerstkaartje met gezinnetje van vier ik keek er echt naar uit. Jammer. Maar bij Albelli bestellen doe ik nooit meer. En ook familie en vrienden zijn verbaasd en kijken ook wel uit nu! Voel me echt opgelicht.
11 december tot en met 4 januari
Albelli Fotokaarten
… – showOverigens is het computer programma van Albelli ook makkelijk om mee te werken en heeft veel mogelijkheden die je allemaal terug kan vinden in de handleiding. #super
Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering. Graag ontvangen we je ordernummer telefonisch, via onze live chat of per mail om dit voor je uit te zoeken:
https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-
We zien je reactie graag tegemoet. Onze excuses voor het ongemak. -Nydia
I have taken about 6h to create a photo album as a present, saved it every couple minutes the project, and the next day when I had to finalize the project, it did not work, project was blank. Of course issues can happen in the online world, but it now takes 4 weeks to process this? Every time I chat with them they either did not know or keep saying the technical department is busy with the issue . Then, after providing the necessary documents to the technical department, they said it was not correct (after a week!!!!!) and here we go again. “Sorry for the inconvenience, our technical department is working on it” is continuing to be the motto after 4 weeks and my loved one is still, without a birthday present due to issues taking forever. Next time, going for sure to a direct competitor. … – show
Om een zeer lang verhaal kort te houden. Ze beloven je via hun site en promoties dat ze je producten op tijd leveren dit was duidelijk op de site vermeld dat ze konden leveren voor kerst. Dat doen ze totaal niet! De uitvluchten zijn steeds dezelfde (teveel aanvragen en machine kapot, mensen ziek) kortom ze blijven zelfs zwart op wit beloven tot een dag voor levering dat het op tijd gaat zijn om dan een automatisch “het spijt ons de levering zal niet op tijd zijn” bericht te sturen een dag voor de levering. In mijn geval s’avonds om 19u30 schandalig is het! Heb nog nooit zoiets meegemaakt en voel mee met alle anderen die hetzelfde is overkomen. De klantendienst werkt alleen met bots dus geen persoonlijke afhandeling, niets.
Heb wel doodleuk een kortingbon van €25 ontvangen voor een volgende bestelling. Dank u voor de geste maar neen dat gaan we niet meer doen. Ik heb dus op 24 dec. (ondanks men op de site beloofd had voor kerst te leveren) nog snel andere cadeaus moeten voorzien dus extra kosten gemaakt bovenop het bedrag dat ik al had uitgegeven voor de 2 XL luxe fotoboeken! Maar dat is nog niet alles. Ik heb een officieel in gebreke stelling geplaatst via paypal en hen op tijd laten weten dat ze de bestelling niet meer hoeven op te sturen omdat ik liever mijn geld terug heb mits ik nu toch andere kosten heb moeten maken. Maar sluw als ze zijn hebben ze hierop niet geantwoord en 3 dagen daarna de bestelling toch opgestuurd zodat ik nu het pak moet gaan opwachten of afhalen, de moeite moet doen om nieuwe verzendlabels (weliswaar gratis) af te printen om dan het pakket terug naar het postkantoor te doen om dan af te wachten of ze mijn geld nog willen terugstorten. Ik heb zo weinig vertrouwen in dit bedrijf dat ik ook al kan vermoeden dat ook dat niet goed gaat komen.
Dit is een zeer oneerlijk bedrijf en ik raad aan om naar andere alternatieven te zoeken die wel positieve reviews hebben. Om af te sluiten. Ik had het minder erg gevonden als ze eerlijk hadden geweest dan had ik tijdig een andere oplossing kunnen voorzien maar ze hebben gekozen voor het opportunisme en om me al die tijd voor te liegen via hun fake klantendienst bots (ik ben aangesproken door 6 verschillende bot namen). Na het lezen van andere reviews uit deze periode is ook gebleken dat ze bestellingen zijn blijven aannemen ondanks ze al wisten dat ze het niet aankonden maar kassa kassa het geld is al binnen bah!!! Hierdoor zal ik daar ondanks hun perfect werkende app nooit nog een bestelling plaatsen! Ik hoop hiermee toch al een paar mensen te kunnen waarschuwen.
Vandaag zijn we 30 december en nog steeds niets ontvangen!
Suc6 … – show
Hartelijk dank voor het delen van je review.
We betreuren het ten zeerste dat je jouw fotoboek tot op heden niet heeft ontvangen. We begrijpen dat dit erg frustrerend en teleurstellend is, aangezien je het op tijd had besteld.
Dit komt, met name, door het overweldigende aantal bestellingen in de periode voor Kerstmis. Wij hadden de inschatting gebaseerd op de voorgaande jaren, maar het aantal bestellingen was nóg hoger dan verwacht.
We hebben de afgelopen weken extra mankracht inge zet en werken 24uur door deze dagen om uw bestelling zo snel mogelijk te voltooien en te verzenden. Onze klantenservice geeft de informatie en inschatting door die op dat moment geëvalueerd is en wordt verstrekt door ons management- en productieteam.
Spijtig genoeg is het inderdaad niet voor alle bestellingen gelukt om deze voor Kerstmis te leveren.
Spijtig genoeg kunnen we geen e-mailadres of ordernummer van je vinden. We kijken graag na wat we nog voor je kunnen betekenen. Mocht je dat wensen, dan kun je ons een e-mail sturen naar klantenservice@albelli.nl. Via de onderstaande link vind je ons telefoonnummer en de live chat functie:
https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-
Door de drukte kan het zijn dat je in de live chat inderdaad eerst te woord wordt gestaan door een chat robot. Wanneer je vraag niet is beantwoord, dan wacht de robot om jouw chat door te kunnen zetten naar een medewerker zodra deze beschikbaar is. Onze excuses dat dit niet goed is verlopen via de chat.
Nogmaals onze oprechte excuses voor al het ongemak.
We willen je danken voor het delen van je feedback.
Met vriendelijke groet,
albelli … – show
We willen graag voor je nakijken hoe we je tegemoet kunnen komen. Alvast bedankt voor je reactie. -Laura
Vriendelijk bedankt. Maar ik bestel niet meer bij Albelli … – show
Met vriendelijke groet,
albelli … – show
Het spijt ons om te vernemen dat u de kerstkaarten heeft geannuleerd, omdat ze door de vertraging niet op tijd geleverd kunnen worden.
We kunnen ons erg goed voorstellen dat u dit als onprettig ervaart.
Zoals we in het bericht via Trustpilot ook hebben aangegeven, doen wij op dit moment ons uiterste best alle bestellingen zo snel mogelijk af te leveren.
Echter, omdat de bestelling ondertussen is geannuleerd hebben wij niet meer de mogelijkheid om naar event uele tegemoetkomingen te kijken.
Verder hebben wij je feedback doorgestuurd naar de betreffende afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Indien je nog vragen hebt, vernemen we dat graag. -Nina … – show
We vinden het vervelend om te vernemen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost. Op dit moment is uw klacht bij één van onze medewerkers in behandeling en zijn wij aan het bekijken hoe we het probleem het beste voor u kunnen oplossen. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie hierop.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
albelli