Snelle overboekingen van en naar tegenrekening! Betrouwbare, veilige spaarbank. Hoge rentes bij spaarrekening en depositos. Simpel app gebruik.
Comment:
Al jaren in gebruik.
René C.
16 january 2023, 3:41 pm
Super fijne, snelle en betrouwbare bank met bovengemiddelde rente. Omdat ze zijn aangesloten op Instant Payments worden de overboekingen bij de meeste banken direct gedaan. Ik begrijp sommige reviews niet want ik ben zeer tevreden over de bank.
ds a.
19 november 2022, 12:38 am
WAARSCHUWING: deposito sparen bij LeasePlan Bank is een ACHTERGESTELD deposito! Op 16 augustus 2022 ontvingen wij een e-mail van LeasePlan Bank inzake “Wijziging rentetarieven Deposito Sparen”. Het leek hier om een normaal deposito sparen te gaan. Zekerheidshalve hebben we LeasePlan Bank toch eerst per e-mail verzocht aan ons te bevestigen dat dit geen zogenaamd “achtergesteld deposito” betreft. Tot onze grote schrik mailde LeasePlan Bank ons echter dat deze termijndeposito “inderdaad gelijk isaan een achtergesteld deposito”. We waren enorm opgelucht dit op tijd te hebben ontdekt, maar vinden deze e-mail van 16 augustus 2022 zeer misleidend.… – show
H T.
3 november 2023, 11:37 pm
Leaseplan Bank heeft termijn Deposito's en zijn dus géén 'achtergestelde'
Frans P.
18 november 2022, 9:38 pm
Het valt mij op dat een hoop mensen lopen te puffen en te steunen over wat er allemaal niet goed gaat bij LPB. Nou, ik heb nergens last van gehad tot nu toe en ik ben echt niet zo slim hoor. Alles werkt altijd prima en bovendien een goede rente (vergeleken met andere banken dus, alles is nou eenmaal betrekkelijk)
Harry A.
17 november 2022, 11:50 pm
Wat een slechte werkende website om een rekening aan te vragen,als dit een teken is voor de bank loop ik gauw door.
Elisabeth B.
23 september 2022, 11:01 am
Rente Flexibel Sparen verhoogd van 0,05 naar 0,40. Waar blijven de andere banken??? Een pluim daarom voor deze bank!
Cindy v.
12 september 2022, 3:30 pm
Tot nu toe goede ervaring, duidelijke app en duidelijke website. Uploaden id is ook goed gegaan. Bij vragen krijg je een snelle reactie via de app. Telefonische bereikbaarheid kan beter, vandaar geen 5 sterren.
Andre Z.
31 august 2022, 10:30 am
Kann die negativen Rezensionen hier nicht nachvollziehen. Ich kann jetzt nur für das Tagesgeld Konto sprechen aber Anmeldung sowie Konto Erstellung funktionierten reibungslos. Video ID + Personalausweis und schon war das ganze erledigt keine 10min. Tagesgeld eröffnet, Geld hinschicken fertig. Ich versteh nicht was bei manchen da das Riesen problem ist?! Wenn ich geld brauche habe ich das innerhalb eines Tages zurück auf meinem Konto Handy App funktioniert auch tadellos! Man bekommt monatlicheine email wie sich der Zins entwickelt, für die Steuer kann man sich einen Jahresbericht ausdrucken und diesen beilegen. Ich nutze Leaseplan jetzt schon seit 3 Jahren und bin bis jetzt zufrieden.… – show
murphie v.
3 august 2022, 1:52 pm
Overzichtelijk en prima producten! Overmaken van spaar naar betaalrekening gaat snel.
Wilhelm
22 may 2022, 12:55 pm
Alles Bestens — Zinssätze besser als Mitbewerber.
Barbara H.
31 march 2022, 8:30 pm
Moet via Onfido identificeren, lukt voor geen meter, geeft alleen maar aan “verbinding verbroken”. Aangegeven bij LeasePlan Bank, kan niet op andere manier, echt waardeloos dit!! Zorg dat je een toekomstige klant helpt in plaats van dit prutswerk.
Frank B.
27 december 2021, 3:17 pm
Probeer al dagen mijn id bewijs te uploaden. Wat niet lukt.Probeer nu contact te maken met de servicedesk maar als ik in de wachtrij op nummer één sta geven ze aan dat het te druk is en wordt de verbinding verbroken. Dit bedrijf heeft zijn IT dienst duidelijk niet op orde. Vraag me af of mijn geld hier nog wel veilig is. Faillissement?
Theo
19 june 2021, 6:36 pm
Ben al jaren bij de LPB tot volle tevredenheid. Prima website, nooit problemen. In het verleden een mooie rente gekregen op diverse deposito's en zelfs op de vrij opneembare rekening. Dat is nu niet meer zo maar toch zit deze bank altijd wel aan de bovenkant wat rente betreft.
Hi Theo, wat fijn om te horen. Bedankt voor uw positieve feedback Veel spaarplezier! ^Anna
P T.
28 may 2021, 12:21 pm
LeasePlan Bank: gewogen en te licht bevonden
Omdat veel Spaarbanken de rente verlagen naar een negatieve rente ben ik op zoek gegaan naar een Bank die dat (nog) niet doet. Ik kwam uit op de LeasePlan Bank. Op basis van mijn ervaringen met deze Bank heb ik er mijn geld niet aan toevertrouwd.
Toen ik klant van de LeasePlan Bank probeerde te worden heb ik de papieren versie van de aanmeldingsprocedure afgedrukt en gelezen. Dit om zonder problemen door de digitale procedure van het aanmelden te komen. Pas hierna heb ik alle persoonlijke gegevens van mijzelf en mijn vrouw digitaal ingevuld. Ter verificatie van de ingevulde gegevens heb ik een foto van onze paspoorten digitaal moeten toe sturen (uploaden). Echter de digitale aanmeldingsprocedure werkt anders dan de papieren versie had beschreven. De papieren procedure zei dat de eerste email er een zou zijn met “het nieuwe rekeningnummer bij LeasePlan Bank”. Staat er dan geen rekeningnummer in die eerste email, is dat behoorlijk schrikken. Ik vroeg me af of onze gegevens en paspoorten wel op de goede plaats terecht waren gekomen of lacht een crimineel zich nu een bult. Door de serviceafdeling is, na enig aandringen, erkend dat aanpassen van de papieren procedure aan de digitale procedure niet tijdig was uitgevoerd. Ik heb echter geen excuus gekregen van de voor de aanvraag verantwoordelijke persoon. Hij (m/v) kreeg twee keer de kans, maar kennelijk vindt hij het niet nodig excuses te maken. Deze persoon beseft onvoldoende dat hij, omdat hij geen of een onjuiste testprocedure liet uit voeren, tekst op de site liet staan, die klanten heel erg op het verkeerde been zet. Een manager die geen verantwoording af legt, is geen knip voor de neus waard.
Een tweede punt is dat het reageren op door de klant gestuurde e-mails gericht aan de klantenservice een lachertje is. Bij contactmogelijkheden staat: Stuur een e-mail naar klantenservice. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Ik stuurde e-mails op 23 en 26 april 2021 en op 10 mei 2021. De Bank heeft pas op 14 mei op mijn 3 e-mails gereageerd. Dit is geen reactie “binnen 3 werkdagen”. Immers de email van 23 april was al van 15 werkdagen geleden, is 3 weken. In die email van van 14 mei stond geen excuus voor het maar liefst 15 werkdagen doen over een reactie. Het streven van LeasePlan Bank wat betreft reactietijd is niet meer dan een streven.
Geen hand vol maar een land vol banken Ik heb na die onvoldoende reactie in de email van 14 mei de LeasePlan Bank nog een kans gegeven. De Bank kreeg 5 werkdagen de tijd om om zich te revancheren. Ik gaf aan dat wanneer het kwartje nog niet valt, er een streep gaat door LeasePlan Bank.
Geen enkele reactie. Ik concludeer dat deze onvriendelijke en zichzelf bank noemende organisatie mij niet heeft overtuigd dat ik mijn geld aan ze wil toevertrouwen. Ik voelde me als klant slechts een nummer om geld mee te verdienen.
Nog ter aanvulling: de feiten in deze beoordeling kan ik aantonen met e-mails. Hoe ik het gebrek aan respect voor een klant interpreteer is persoonlijk. Anderen mogen daar anders over denken. Echter ik heb de LeasePlan Bank gewogen en te licht bevonden.… – show
paul v.
28 february 2021, 1:53 pm
Merkwaardig: al twee maal geen antwoord op een e-mail op een voor mij belangrijke vraag.
steef t.
24 february 2020, 4:24 pm
mijn spaarrekening kon na poging hacken niet geblokkeerd worden op dat moment. was op een vrijdag en moest tot maandag wachten. een zeer slechte beslissing van de bank.
Marlou
27 july 2019, 11:13 am
Gebruiksvriendelijke site, ook na het eenmalig wijzigen van mijn wachtwoord per sms. Goede rente (voor deze tijd) en het geld is makkelijk en snel over te schrijven.
!!
26 july 2019, 12:27 pm
Goh, nieuw banksysteem, nieuw wachtwoord, Wat een DRAMA. nieuw tijdelijk wachtwoord via SMS. Maar mijn bereik is niet bijzonder goed. Dus krijg SMS vaak later binnen. Dan is het wachtwoord al verlopen aangezien het maar 10 min geldig is. BELACHELIJK!! Alsof de Leaseplanbank zelf zo snel is met het overboeken van je geld!! Inderdaad echt een gevalletje KASSA. Hoe kunnen ze je als internetbank nu verplichten om een mobiele telefoon te hebben om SMS te ontvangen? Doe het gewoon via email met link. Of misschien moeten ze dan al hun klanten een mobiele telefoon terbeschikkingstellen om de SMS te ontvangen. Heel slecht!! Niet doordacht!!!… – show
immiXplankie
19 july 2019, 7:19 pm
Wat n drama die laatste update kan niet meer inloggen en vervolgens moet je dan bellen omdat je geboorte datum niet juist in het systeem staat echt n gevalletje kassa. Begin er maar niet aan zet je centen ergens waar je minder rente krijgt maar betere service
J V.
12 july 2019, 10:14 am
Prima bank. Ben alleen benieuwd welke held heeft bedacht om in het begin van de vakantie van systeem te gaan veranderen. Ik ga zaterdag op vakantie en heb letterlijk al mijn vakantiegeld bij jullie staan. Kan er tot maandag niet bij. Verstand van een goudvis!
Betrouwbare, veilige spaarbank.
Hoge rentes bij spaarrekening en depositos.
Simpel app gebruik.
Op 16 augustus 2022 ontvingen wij een e-mail van LeasePlan Bank inzake “Wijziging rentetarieven Deposito Sparen”. Het leek hier om een normaal deposito sparen te gaan.
Zekerheidshalve hebben we LeasePlan Bank toch eerst per e-mail verzocht aan ons te bevestigen dat dit geen zogenaamd “achtergesteld deposito” betreft. Tot onze grote schrik mailde LeasePlan Bank ons echter dat deze termijndeposito “inderdaad gelijk is aan een achtergesteld deposito”.
We waren enorm opgelucht dit op tijd te hebben ontdekt, maar vinden deze e-mail van 16 augustus 2022 zeer misleidend. … – show
Een pluim daarom voor deze bank!
Ich versteh nicht was bei manchen da das Riesen problem ist?! Wenn ich geld brauche habe ich das innerhalb eines Tages zurück auf meinem Konto Handy App funktioniert auch tadellos! Man bekommt monatlich eine email wie sich der Zins entwickelt, für die Steuer kann man sich einen Jahresbericht ausdrucken und diesen beilegen. Ich nutze Leaseplan jetzt schon seit 3 Jahren und bin bis jetzt zufrieden. … – show
Overmaken van spaar naar betaalrekening gaat snel.
Aangegeven bij LeasePlan Bank, kan niet op andere manier, echt waardeloos dit!!
Zorg dat je een toekomstige klant helpt in plaats van dit prutswerk.
Omdat veel Spaarbanken de rente verlagen naar een negatieve rente ben ik op zoek gegaan naar een Bank die dat (nog) niet doet. Ik kwam uit op de LeasePlan Bank.
Op basis van mijn ervaringen met deze Bank heb ik er mijn geld niet aan toevertrouwd.
Toen ik klant van de LeasePlan Bank probeerde te worden heb ik de papieren versie van de aanmeldingsprocedure afgedrukt en gelezen. Dit om zonder problemen door de digitale procedure van het aanmelden te ko men. Pas hierna heb ik alle persoonlijke gegevens van mijzelf en mijn vrouw digitaal ingevuld. Ter verificatie van de ingevulde gegevens heb ik een foto van onze paspoorten digitaal moeten toe sturen (uploaden).
Echter de digitale aanmeldingsprocedure werkt anders dan de papieren versie had beschreven. De papieren procedure zei dat de eerste email er een zou zijn met “het nieuwe rekeningnummer bij LeasePlan Bank”. Staat er dan geen rekeningnummer in die eerste email, is dat behoorlijk schrikken. Ik vroeg me af of onze gegevens en paspoorten wel op de goede plaats terecht waren gekomen of lacht een crimineel zich nu een bult.
Door de serviceafdeling is, na enig aandringen, erkend dat aanpassen van de papieren procedure aan de digitale procedure niet tijdig was uitgevoerd.
Ik heb echter geen excuus gekregen van de voor de aanvraag verantwoordelijke persoon. Hij (m/v) kreeg twee keer de kans, maar kennelijk vindt hij het niet nodig excuses te maken. Deze persoon beseft onvoldoende dat hij, omdat hij geen of een onjuiste testprocedure liet uit voeren, tekst op de site liet staan, die klanten heel erg op het verkeerde been zet.
Een manager die geen verantwoording af legt, is geen knip voor de neus waard.
Een tweede punt is dat het reageren op door de klant gestuurde e-mails gericht aan de klantenservice een lachertje is. Bij contactmogelijkheden staat: Stuur een e-mail naar klantenservice. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Ik stuurde e-mails op 23 en 26 april 2021 en op 10 mei 2021. De Bank heeft pas op 14 mei op mijn 3 e-mails gereageerd. Dit is geen reactie “binnen 3 werkdagen”. Immers de email van 23 april was al van 15 werkdagen geleden, is 3 weken. In die email van van 14 mei stond geen excuus voor het maar liefst 15 werkdagen doen over een reactie.
Het streven van LeasePlan Bank wat betreft reactietijd is niet meer dan een streven.
Geen hand vol maar een land vol banken
Ik heb na die onvoldoende reactie in de email van 14 mei de LeasePlan Bank nog een kans gegeven. De Bank kreeg 5 werkdagen de tijd om om zich te revancheren. Ik gaf aan dat wanneer het kwartje nog niet valt, er een streep gaat door LeasePlan Bank.
Geen enkele reactie. Ik concludeer dat deze onvriendelijke en zichzelf bank noemende organisatie mij niet heeft overtuigd dat ik mijn geld aan ze wil toevertrouwen.
Ik voelde me als klant slechts een nummer om geld mee te verdienen.
Nog ter aanvulling: de feiten in deze beoordeling kan ik aantonen met e-mails. Hoe ik het gebrek aan respect voor een klant interpreteer is persoonlijk. Anderen mogen daar anders over denken.
Echter ik heb de LeasePlan Bank gewogen en te licht bevonden. … – show
was op een vrijdag en moest tot maandag wachten.
een zeer slechte beslissing van de bank.
Heel slecht!! Niet doordacht!!! … – show
Ben alleen benieuwd welke held heeft bedacht om in het begin van de vakantie van systeem te gaan veranderen. Ik ga zaterdag op vakantie en heb letterlijk al mijn vakantiegeld bij jullie staan. Kan er tot maandag niet bij.
Verstand van een goudvis!