The prices on this website are for informational purposes only. They are not final and not a public offer. The management reserves the right to change prices. You can check the price by phone.
Reviews about Autogroep Ursem Barten Hyundai Mitsubishi
Het was weer tijd voor de onderhoudsbeurt aan onze Hyundai i20 Premium. Wij hebben een afspraak gemaakt bij de dealer in Amsterdam West. Bij het inchecken bleek dat wij ons vergist hadden in de tijd die nodig was voor een complete check én wij moesten echt op tijd weg naar de volgende afspraak. De medewerker aan de receptie, Shaylis, heeft meteen een vervangende auto voor ons geregeld. Kosteloos! Toen onze auto klaar was, kregen wij een telefoontje. Samen met Shaylis de factuur én de auto gecheckt. Ook nog even de electrische Ionic bewonderd en een folder meegenomen. Topdag!… – show
Vandaag een bezoek gebracht aan jullie en geslaagd voor een occasion. Nog even wachten en dan kan ik hem ophalen. Een goed adviserend gesprek gehad met Martijn.
Mijn vader die hier zijn auto heeft gekocht, en elk jaar netjes voor zijn onderhoud langs komt, werd op een schofterige manier even verteld dat hij zeker niet meer kon wachten daar tijdens het onderhoud, en dat hij maar lekker een metro heen en weer moest pakken. Dit terwijl hij dit al jaren doet, zelfs met corona was het geen probleem om te wachten en kreeg hij zelfs nog altijd een bakkie koffie aangeboden, mijn vader is in de 70… Neem lekker de metro. Ga je schamen!
Beste Nettie, dit klinkt als een situatie die uiteraard niet bewust zo is ingestoken. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons wat meer informatie te sturen via marketing@ursembarten.nl — met wie jouw vader bijv. contact heeft gehad — zodat wij intern kunnen uitzoeken wat hier is voorgevallen? Alvast bedankt.
00
Reply
René B.
5 july 2022, 8:24 pm
Grote zaak, veel auto's. Verkoper (Martijn) heeft fijn de tijd genomen voor alles.
Bedankt voor de review René! En uiteraard graag gedaan.
00
Reply
rima j.
3 june 2022, 12:00 pm
Vorige week vrijdag helemaal uit Den Haag naar toe geweest voor een Nissan, proefrit gemaakt, daarna moeten bijna 30 min wachten op Martijn, niemand die bijvoorbeeld je een kop koffie aanbied,eindelijk komt hij en wordt gezegd dat hij gaat bellen als hij de inruil waarde heeft, volgende dag belt hij wel, ik doe een aanbod, hij zou overleggen en op terug komen, dus niet ik bel maandag zelf, zeg hij dat zijn leidinggevende pas donderdag komt! Dan gaat hij mij bellen, hij moet nog bellen.
Beste Rima, wat vervelend om te lezen dat dit soort zo slordig is verlopen tot nu toe. Onze excuses daarvoor. Wij zullen dit intern opnemen en richting de betreffende personen communiceren!
00
Reply
Anne
28 may 2022, 8:38 pm
Oprecht geïnteresseerd in aanschaf nieuwe auto. Proefrit gemaakt en gesproken met verkoper mbt inruil. Zouden de volgende dag gebeld worden. 5 dagen later nog niets gehoord, zelf gebeld....waren telnummer kwijt. Verkoper moest nog iets uitzoeken en zou ons weer bellen. Weer geen reactie vanuit de verkoper....wat blijkt....wederom ons telefoonnummer zoek??? Blijkbaar niet geïntresserd in het verkopen van nieuwe auto.....bijzonder!
Beste Anne, wat vervelend om te lezen! Slordig van onze kant, dat had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. We hopen u alsnog te mogen begroeten in één van onze showrooms.
Goede hulp. Advies en meedenken. Geen problemen met onderhandelen al denk ik achteraf dat er wellicht nog wat meer had ingezeten, maar tot nu toe ben ik tevreden. Nu wachten op de auto.
Dit terwijl hij dit al jaren doet, zelfs met corona was het geen probleem om te wachten en kreeg hij zelfs nog altijd een bakkie koffie aangeboden, mijn vader is in de 70… Neem lekker de metro. Ga je schamen!
Dan gaat hij mij bellen, hij moet nog bellen.