Autogroep Ursem Barten Hyundai Mitsubishi

Autogroep Ursem Barten Hyundai Mitsubishi

Will open in 1 h. 37 min.
Address
Working hours
Mon
08:00—18:00
Tue
08:00—18:00
Wed
08:00—18:00
Thu
08:00—18:00
Fri
08:00—18:00
Sat
09:00—17:00
Sun
Closed
Official website
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error

Reviews about Autogroep Ursem Barten Hyundai Mitsubishi

4.6
  /  96 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 88
Sort:
  • 5.0
    3 january 2023, 6:04 pm
    Advantages
    Heel vriendelijk, geduldige uitleg, goede service!
  • 23 november 2022, 4:59 pm
    Goede service, vakkundig advies
  • 25 october 2022, 5:02 pm
    Het was weer tijd voor de onderhoudsbeurt aan onze Hyundai i20 Premium. Wij hebben een afspraak gemaakt bij de dealer in Amsterdam West. Bij het inchecken bleek dat wij ons vergist hadden in de tijd die nodig was voor een complete check én wij moesten echt op tijd weg naar de volgende afspraak. De medewerker aan de receptie, Shaylis, heeft meteen een vervangende auto voor ons geregeld. Kosteloos! Toen onze auto klaar was, kregen wij een telefoontje. Samen met Shaylis de factuur én de auto gechec – show
  • 13 october 2022, 5:44 pm
    Vandaag een bezoek gebracht aan jullie en geslaagd voor een occasion. Nog even wachten en dan kan ik hem ophalen. Een goed adviserend gesprek gehad met Martijn.
  • 2 october 2022, 5:18 pm
    Mooie showroom, mooi opgezet
  • 13 september 2022, 5:18 pm
    Fantastisch meedenkend personeel achter de bali. Snel klaar indien je erop wacht
  • 6 september 2022, 11:17 am
    Ik heb uitstekende ervaring met de werkplaats van Ursem Barten Hyundai. Uitstekende service en uitleg wat er aan de auto moest gebeuren
  • 23 august 2022, 4:12 pm
    Super service en alleen maar vriendelijke en begripvolle medewerkers.
  • 22 august 2022, 1:38 pm
    Goede informatie en uitstekende kopersbegeleiding bij aanschaf Ioniq 5
  • 17 july 2022, 8:14 pm
    Mijn vader die hier zijn auto heeft gekocht, en elk jaar netjes voor zijn onderhoud langs komt, werd op een schofterige manier even verteld dat hij zeker niet meer kon wachten daar tijdens het onderhoud, en dat hij maar lekker een metro heen en weer moest pakken.
    Dit terwijl hij dit al jaren doet, zelfs met corona was het geen probleem om te wachten en kreeg hij zelfs nog altijd een bakkie koffie aangeboden, mijn vader is in de 70… Neem lekker de metro. Ga je schamen!
    • 18 july 2022, 10:50 am
      Beste Nettie, dit klinkt als een situatie die uiteraard niet bewust zo is ingestoken. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons wat meer informatie te sturen via marketing@ursembarten.nl — met wie jouw vader bijv. contact heeft gehad — zodat wij intern kunnen uitzoeken wat hier is voorgevallen? Alvast bedankt.
  • 5 july 2022, 8:24 pm
    Grote zaak, veel auto's. Verkoper (Martijn) heeft fijn de tijd genomen voor alles.
  • 3 june 2022, 12:00 pm
    Vorige week vrijdag helemaal uit Den Haag naar toe geweest voor een Nissan, proefrit gemaakt, daarna moeten bijna 30 min wachten op Martijn, niemand die bijvoorbeeld je een kop koffie aanbied,eindelijk komt hij en wordt gezegd dat hij gaat bellen als hij de inruil waarde heeft, volgende dag belt hij wel, ik doe een aanbod, hij zou overleggen en op terug komen, dus niet ik bel maandag zelf, zeg hij dat zijn leidinggevende pas donderdag komt!
    Dan gaat hij mij bellen, hij moet nog bellen.
    • 3 june 2022, 1:51 pm
      Beste Rima, wat vervelend om te lezen dat dit soort zo slordig is verlopen tot nu toe. Onze excuses daarvoor. Wij zullen dit intern opnemen en richting de betreffende personen communiceren!
  • 28 may 2022, 8:38 pm
    Oprecht geïnteresseerd in aanschaf nieuwe auto. Proefrit gemaakt en gesproken met verkoper mbt inruil. Zouden de volgende dag gebeld worden. 5 dagen later nog niets gehoord, zelf gebeld....waren telnummer kwijt. Verkoper moest nog iets uitzoeken en zou ons weer bellen. Weer geen reactie vanuit de verkoper....wat blijkt....wederom ons telefoonnummer zoek??? Blijkbaar niet geïntresserd in het verkopen van nieuwe auto.....bijzonder!
    • 30 may 2022, 10:31 am
      Beste Anne, wat vervelend om te lezen! Slordig van onze kant, dat had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. We hopen u alsnog te mogen begroeten in één van onze showrooms.
  • 27 may 2022, 11:35 am
    Mooie grote garage en showroom
  • 25 january 2022, 3:21 pm
    Vriendelijke service, goede betrouwbare leenauto's/vervoer. Goed contact te krijgen met de garage.
  • 25 january 2022, 3:00 pm
    goede service en vriendelijke mensen
  • 25 january 2022, 1:18 pm
    Goede info en service
  • 11 january 2022, 2:41 pm
    De service was uitstekend
  • 23 december 2021, 11:08 am
    Goede service
  • 28 november 2021, 4:07 pm
    Goede hulp. Advies en meedenken. Geen problemen met onderhandelen al denk ik achteraf dat er wellicht nog wat meer had ingezeten, maar tot nu toe ben ik tevreden. Nu wachten op de auto.
Average rating - 4.6 based on 88 reviews and 96 ratings